9. Rebelka

141 5 0
                                    

Zbytek dne už moc zajímavý nebyl. Maty se s nikým nebavil a Lucka vlastně taky né. Nechtěla jít ani na oběd, protože jak už si řekla, sní celou nutelu. Hodila tašku přes záda a vyrazila.
,, Nějak brzo dneska ne? "přitiskl jí najednou Tomáš ke zdi.
,, Já jsem nešla na oběd"
   ,, No ty jseš teda rebelka. A nedostala si třeba z matiky dvojku? Ne vlastně počkat, já zapomněl ty jseš šprtka "
Hned za ním se dva spolužáci začli okamžitě smát.

,, Tomáši nech toho, najdi si někoho jiného"
,, Jo? Já nechci, ale ty sis našla rychle náhradu. I ten váš třídní šašek si toho všimnul "
,, Maty není žádná náhrada, je to jen novej spolužák a náhodou jsme se sešli v autobuse"
,, Tak Maty. Hmmm. On asi ještě neví jaká jseš zrádkyně viď? " chytl jí pod krkem.
,, Nech jí bejt" vyletěl tam Maty najednou a stoupl si před Lucku.
,, Ale ale hrdina přišel? " pustil Lucku Tomáš.
,, Jakej hrdina , nechte jí na pokoji"
   
,, Tohle nemá cenu, jdeme" mávl rukou Tomáš a jeho dva 'kumpáni' odešli s ním.
,, Děkuju " polkla těžce Lucka.
   ,, Není za co, ale kdo to byl a proč ti to dělá?"
,, Můj bejvalej přítel. Neunesl to, že jsem se s ním rozešla, atak mi chce udělat ze života peklo"dala si Lucka ruce do kapes.
,, Ale to není normální, vždyť ti může cokoliv udělat "
  ,, To přeháníš, snaží se jen bejt tvrdej a abych se ho bála, ale to se mu nepodaří"

Čekání na zázrak (dokončeno) Kde žijí příběhy. Začni objevovat