Dny ubíhaly jako voda až se byli Vánoce tak blízko, že studenti nemuseli do školy. Toho Maty s Luckou využili a jeli na Vánoční trhy
,, Lucie dělej už " stepoval Maty před koupelnou.
,, Počkej, musim se trochu nalíčit, když jedeme mimo Rubavu"
,, Jseš tam dvě hodiny, krásná jseš i bez make-up "
Konečně Lucka vylezla z koupelny.
,, Tak co myslíš?" naparovala se.
,, Super, jako vždycky krásná",, Ale teď si musím vybrat ještě něco na sebe" otevřela skříň s oblečením.
,, Luci vem si něco a jdem, takhle to dřív než tam přijdeme skončí "
,, Miláčku, musíš bejt trpělivej" sáhla pro vínový kabát
,, Tenhle kabát je naprosto perfektní na Vánoční trhy" snažil se Maty celý proces urychlit.
,, Ten je otřesnej, ale tenhle jsem minule dostala od Mery " vyndala pro změnu žlutý kabát.
,, Tak ten je úplně ten nejlepší. Navlíkni si ho a jdem" opřel se Maty o futro.
,, Já si taky myslím, že je boží " obléklasi ho a společně s Matym vyrazili.
,, Na letošní Vánoce se těším jak malý děcko. Bude to krásný" zasnila se. Rozhlížela se po okolí.
Všude byly stánky s nejrůznějším zbožím, světýlka který zářila na všechny strany a v neposlední řadě, taky pár zmatených lidí, kteří na poslední chvíli snažili všechno dohnat.
Tak si chodili okolo stánků, až najednou, Lucce zašimrala v nose sladká vůně skořice.
,, Trdelníky! " rozvítily se jí oči a podívala se prosebným pohledem na Matyho.
,, Ale jen když mi dáš kousnout"
Lucka kývla.,, Prosím jeden ten skořicový trdelník"
usmál se Maty na prodavačku a ta mu znuděně podala pytlík s trdelníkem.
,, Taky přejeme hezký Vánoce " dodala Lucka trochu provokativně.
ČTEŠ
Čekání na zázrak (dokončeno)
RandomLucka bydlí se svými rodiči a dvěma malými sourozenci. Chodí na střední školu, kde najednou přibyde nový spolužák. S nikým se moc nebaví a je takový smutný. Ale proč? Podaří se TO Lucce zjistit?