Informatie Lando Norris:
Geboren: 13 november 1999 (20 jaar), Bristol, Verenigd Koninkrijk
Lengte: 1,7 m
Team: MClaren
Beroep: F1 CoureurInformatie Lizzy Morgan:
Geboren: 27 februari 2001 Gelderland, Nederland
Lengte: 1, 57 m
Beroep: Grafisch vormgever + ZangeresLizzy Morgan Pov.
Ik stap mijn oude school uit ik heb net mijn diploma gehaald helaas kon Lando er niet bij zijn omdat hij een race moet voor bereiden. Lando en ik daten nu al 2 en een half jaar lang. En ik ben nog steeds dol gelukkig met een jongen als hem. Ondanks de Lange afstand soms en hem niet kunnen zien, Houden we nog steeds vast aan elkaar.Ik ben grafisch vormgever maar voornamelijk ben ik een zangeres in een band en binnenkort komt ons eerste album uit. MClaren heeft gevraagd of ik langs wil komen komende race voor een gesprek. Ik denk dat het gaat om Lando en mij... Dus rijd ik ergens deze dagen richting België. Gelukkig is dat dichtbij.
1 september 2019
Na een lange reis rijd ik dan toch de parkeer plaats van het hotel waar ik me moest melden. Ik stap uit en pak mijn mini rugtas en loop naar de ingang. Ik zie zijn manager met Lando praten hij ziet mij en wenkt me naar hun toe. "Lizzy welkom in België." Zegt hij Ik knik en glimlach zacht. We gaan ergens in het hotel zitten "LIZZY mag ik een foto?" Hoor ik iemand roepen. "Ik... euhm.. Hoe lang duurt de meeting?" Vraag ik snel "Half uurtje als het niet langer is..." Zegt zijn Manager. Ik knik en draai me om en zeg "hey girl, Ik heb even een belangrijke meeting maar ik heb hopelijk over een half uurtje terug. Denk je dat je kunt wachten?" Ze knikt en zegt "Ik verblijf hier om de race te zien... dus ik zal hier netjes blijven wachten.." Zegt ze lief ik bedank haar en ren achter Lando en zijn manager aan.
Lando Norris Pov.
Oké, dus Lizzy is gebeld door mijn team of ze langs wilt komen. Ik weet hier niks van en vervolgens hebben we een heel gesprek staan... Oh jee. Zijn ze achter onze relatie gekomen? Ik hoop het echt net. We gaan zitten en even later komt de baas binnen. Hij kijkt niet blij..."Lizzy, Lando welcome." Zegt hij stil. "Lizzy Lando can you say what this is.." Zegt hij en laat de krant zien waar groot in de titel staat
"LIZZY van Be You date met LANDO NORRIS."
"LIZ! Je had het nog zo beloofd dat niemand het zou weten. Alleen pas als wij er klaar voor waren om het te vertellen." Zeg ik boos. "Ja het is waar?" vraagt mijn baas. Ik antwoord niet. Hoe kan ze dit ons aan doen. "Ja het is waar." Ik kijk haar boos aan. "Wat Lando!? Het heeft geen zin meer de media weet het we kunnen er niks meer tegen doen. Niemand wist het niet eens mijn beste vrienden... Wil je weten waarom? Mijn Manger heeft al onze telefoons ingenomen om omdat hij wil dat we geen vriendjes of zelfs een man hebben..." Zegt Lizzy verslagen dat zie ik in haar ogen. "Wel gefeliciteerd. Ik hoop dat jullie gelukkig zijn samen. Maar als Lando slecht presteert dan zijn er uiteraard consequenties ." Zegt mijn baas ik pak Lizzy haar hand en voel hoe ze de mijne pakt. "Dus de volgende vraag is , waar slaap je vanavond meisje?" "Oh ik woon in Nederland, ik ben hier naartoe gereden dus ik denk dat ik thuis slaap." "Nee, nee, nee Je slaapt bij Lando vannacht. Jullie verdienen het. Het een lange tijd geleden dat Lando je heeft gezien, dus blijf. We zullen ook regelen dat je een all pits card krijgt dan kun je gewoon bij Lando zijn als hij aan het racen is..." Zegt mijn baas en kijkt mijn manager aan hij knikt. "Oké... Ik blijf alleen op een voorwaarde dat jullie naar mijn concert komen hier in België vanavond, als dat mogelijk is." Zegt ze "Deal." Zeg ik en kijk mijn baas en Manager aan ze knikken.
Samen lopen we naar de kamer als Lizzy stopt en naar een meisje rent "Hey wil je nog steeds die foto?" vraagt ze lachend. Het meisje knikt en begint te lachen. Ik moet nog steeds wennen als mensen ook Lizzy vragen om foto's. Ik zie hoe blij het meisje wordt als ze met Lizzy op de foto mag. Lizzy is zo lief en ik ben blij haar als mijn vriendin te hebben. Carlos slaat een arm om me heen huh stond hij naast me "Waar kijk je naar?" Carlos kijkt dezelfde weg als ik kijk en ziet Lizzy en kijkt me aan "Dude als je betrapt wordt kun je het wel vergeten..." "They know." Zeg ik lachend tegen hem. "Wat nee... waarom lach je?" vraagt hij verward "Omdat we samen mogen blijven." Zeg ik Carlos kijkt me blij aan. "I'm happy for you" "You?" Hoor ik Max zeggen jeetje staat iedereen hier ofzo...
JE LEEST
Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)
FanfictionLando en Lizzy hebben al twee en een half jaar een relatie. In het begin liep het niet echt lekker maar nu loopt het zeker op rolletjes. Lando is alleen vaak weg voor Grand Prixx racen en Lizzy rond haar studie voor grafisch vormgever af en is zange...