Lando Norris Pov.
"Babe? Wordt je wakker ik heb ontbijt gemaakt." Zeg ik tegen Lizzy. Ze draait zich langzaam om Volgens mij komt alles er nu uit nu ze voldoende rust heeft. "Kom schat, ik geen je een piggy ride naar de bank waar we de hele dag kunnen hangen." "Hmmm. Thank you Lando." Ze klimt op mijn rug en zo gaan we naar beneden. Ik leg haar op de bank en leg een deken over haar heen. Ik haal het ontbijt dat ik gemaakt heb en geef het aan Lizzy en kom gezellig bij haar zitten.Vandaag wordt een lekkere hang dag. We hebben ons net op gefrist en dan gaat de bel. "Oh nee, ik ben helemaal vergeten dat de crew hier zou komen om kerst te vieren....." "En wat nu dan? open die deur dan je laat ze toch niet in de kou buiten staan." Zegt Lizzy. Ik knik en open de deur. Als ik als laatste binnen kom zie ik dat Lizzy weg is, de vieze borden en bekers weg zijn. "Lizzy!?" vraag ik "Boven" hoor ik haar roepen. Oké die is gevlucht. "Lando was je het vergeten?" vraagt Andreas Ik knik schamend. "Gelukkig hebben we daar aan gedacht en heeft iedereen wat mee genomen. "Oké. Wacht Lizzy weet misschien wel iets leuks om het neer te zetten. "Ja, jij bent lekker." "Weet ik toch." Zeg ik terug wetend dat ze het niet op die manier bedoelde. Ze zucht en zegt "We kunnen de eet tafel tegen de muur aan schuiven en daar alles op zetten. Lando heeft vast nog wel wat stoelen van buiten die kunnen naar binnen ik kan nog naar de winkel rijden voor drinken enzo. Dus zeg maar." Zegt ze. "Goed idee. Maar aan de blik van Lando wilt hij je waarschijnlijk niet naar buiten sturen." Zegt Andreas Ik knik dat heeft hij goed gezien. "Ik ben al niet lekker, dus wat maakt het uit." Zegt Lizzy. Ik zucht. Ik ga hier geen discussie van maken. "Je doet maar." Zeg ik. Als iedereen een beetje helpt dan zijn we snel klaar." Zegt Carlos. Iedereen stemt in. "Lizzy hier zijn de boodschappen tassen en de auto sleutel succes." Zeg ik terwijl ik met Carlos naar buiten loop voor de extra stoelen.
Lizzy Morgan Pov.
Iemand is volgens mij niet zo blij. Ik probeer alleen te helpen. Ik rijd weg en rijd naar de super markt. Ik haal alles wat ik nodig heb en loop uiteindelijk met 4 tassen de supermarkt uit. Ik zet alles in de auto. Ik start de motor en hoor hoe 'being alone at Christmas' cover van BE YOU op de radio te horen is. Zonder dat ik het door heb lopen de tranen over mijn wangen. Ik kom weer thuis. "Hey Lizzy... Gaat het wel?" Vraagt een crew lid die toevallig buiten staat. Ik knik, ik wil hier geen drama maken. "Kun je tegen Lando zeggen dat ik naar boven ben." Zeg ik als ik alle boodschappen heb uitgeladen. Ze knikt en ik ren naar boven en laat me vallen op het bed. En begin te huilen. Waarom moet dit mij overkomen. Klop-klop- ik kijk op en zie Lando in de deur opening staan. "Hey sorry ik had niet zo tegen je moeten doen." Zegt hij ik knik. En laat me weer vallen op bed. "Kom je weer beneden? Het is hartstikke gezellig." Zegt Lando Ik knik en zucht. BE YOU is verleden tijd MClaren is nu waar ik werk. Samen met Lando loop ik naar beneden. "Hey, Gaat het?" Vraagt Carlos. En Ik weet niet wat het is maar ik breek uit in huilen. "Hey kom we gaan even naar buiten." Zegt Hij en pakt onze jassen. "vertel, wat is er." Zegt hij en dan gooit ik alles eruit." "Oh meisje toch. Ze hebben jou gewoon slecht behandeld. Als je ooit de kans krijgt om toch verder te gaan met muziek dan pak je die kans. Beloofd?" "Prometido." Zeg ik. Carlos geeft me een knuffel en dan lopen we weer naar binnen op het moment dat we binnen stappen horen we Being alone at Christmas' De cover van BE YOU. Iedereen kijkt ons aan "Waar waren jullie." Vraagt Lando ik hoor gewoon weer dat hij er niet blij mee is. "Buiten, ik moest gewoon even wat kwijt. Maak je geen zorgen het gaat al wat beter." Zeg ik.
JE LEEST
Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)
FanficLando en Lizzy hebben al twee en een half jaar een relatie. In het begin liep het niet echt lekker maar nu loopt het zeker op rolletjes. Lando is alleen vaak weg voor Grand Prixx racen en Lizzy rond haar studie voor grafisch vormgever af en is zange...