Lando Norris Pov.
Samen met Lizzy die zich al wel wat beter voelt gaan we naar de pits. Ik heb ook een race overall voor haar geregeld dus nu lopen we samen zo door de pits. "Lizzy Je ziet er echt goed uit" Zegt mijn manager. "Thank you." Zegt ze terug. Ik wil haar zo graag in die auto zien. We zijn echt super vroeg gekomen om een kleine foto shoot te doen alleen dat weet Lizzy niet. Ik weet dat ze in de auto mag zitten. Ik til haar over de halo in de auto. Want ja nog steeds haar enkel. We maken wat leuke foto's en juist van deze momenten geniet ik het meest ik ben echt blij dat ik dit allemaal kan meemaken. Met LizzyPaar uur later en ik sta nu mijn Race opwarming te doen. Lizzy zit half te slapen op de bank. Ik kijk naar haar effe ze is wel sexy in die race overall. Ik loop samen met Lizzy naar de auto. "Focus maak je fans, team en jezelf trots." Zegt Lizzy tegen me het is bijna tijd voor de race. Carlos zijn vriendin staat naast zijn auto en praat nog even met hem. Ik knik en geef nog een kusje op haar mond voor ik mijn helm op doe en mijn auto in jump. Ik krijg het teken dat we eruit mogen. Ik focus me en rij dan de pit uit.
Lizzy Morgan Pov.
Ik sta samen met de vriendin van Carlos de race te kijken. Bij de start is het zeker een hoop geduw en getrek. Gelukkig rijden Carlos en Lando nog. Lando rijd best wel goed. Na 27 rondes knallen de twee Williams op elkaar en komt er een safety car. Lando en Carlos komen naar binnen voor een Pit stop. Ik zie Lando aankomen rijden en zie hoe hij vliegens vlug een lucht kusje naar me gooit terwijl hij door rijd. Hij is soms echt de clown hoor. Ik weet niet hoe maar hij doet het weer elke keer. Maar dat zijn juist de kleine momenten waar van ik geniet.De laatste ronde rijden ze nu in. Bottas en Lewis zijn uitgevallen door dat ze met elkaar gingen vechten en de Vettel en Leclere die rijden 4 en 5de Wat betekend dat Lando en Carlos samen met Max podium pakken. Ik heb de koptelefoon op waardoor je de portradio hoort. Carlos hoor ik uiteraard ook. Wat ben ik blij voor ze echt super gereden deze drie. Echt dom van Hamilton en Bottas. Hij had Bottas gewoon moeten laten gaan hij heeft toch al het kampioenschap gewonnen. Dat wordt feest vieren. Als Lando over de finish rijd voel ik me zo gelukkig. "THANK YOU GUYS WE WON TOGETHER! THANK YOU FOR EVERYTHING!!!" Roept Lando blij. Ik had dit ook via de tv kunnen zien maar dankzij het management sta nu toch hier. Oh wat ben ik blij. Lewis tikt me aan "Congrats with Lando!" "Thanks." Zeg ik blij. "Liz Ga klaar staan, je mag filmen." Wordt er tegen mij gezegd samen met de vriendin van Carlos ga ik samen naar het podium. Met mijn telefoon film ik en maak ik foto's van Lando en Carlos.
Lando Norris Pov.
No way sta ik nu echt podium? Wat een droom. "Yo congrats, Lando." Zegt Carlos als ik in de wachtkamer kom. "You too." Max komt binnen en zegt "Nooit gedacht dta ik het podium zou halen met jullie twee, echt goed gereden jullie twee." We lachen dit is ook echt geluk hoor. Carlos mag als eerste het podium op. Dan loop ik het podium op ik zie Lizzy met haar telefoon staan en ik zie gewoon een traan van blijdschap... Awh wat ben ik blij dat ze dit mag mee maken met mij. Ik kijk de menigte in oké ik snap best wel dat Lizzy plankenkoorts heeft Ik kijk maar snel weer naar mijn team. Het volkslied van Nederland klinkt en ik zie Lizzy mee zingen. Na champagne en interviews zitten we weer in de auto op naar het hotel. Lizzy ligt tegen me aan "Ik ben misselijk..." Fluistert ze Max kijkt haar aan "Moet je spugen?" vraagt hij Lizzy knikt. " "Stop de auto!" roept Max tegen de chauffeur. Ik kijk verbaast. Max wacht totdat we stil aan de kant staan en opent de deur en roept "Heeft iemand een plastic zak?" Lizzy kruipt naar buiten. Nee ze moet toch niet... Ik maak mijn riem los en open mijn portier stap uit en gooi de deur vervolgens weer dicht. Ik zie haar al voor over gebogen staan. "Lando... Ik wil naar huis..." Zegt ze huilend. "Hmmm." Er is veel gebeurd de afgelopen paar dagen. "Liz hier heb je een zak als je moet spugen." Zegt Max tegen haar. Na een tijdje gaat het wel en kunnen we weer rustig onze weg vervolgen naar het hotel.
JE LEEST
Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)
FanfictionLando en Lizzy hebben al twee en een half jaar een relatie. In het begin liep het niet echt lekker maar nu loopt het zeker op rolletjes. Lando is alleen vaak weg voor Grand Prixx racen en Lizzy rond haar studie voor grafisch vormgever af en is zange...