Lizzy Morgan Pov.
Ik kijk blij naar buiten ik sta in het restaurant met de manager van Lando. "Look Lando is going." Ik kijk naar waar hij naartoe wijst. Man ik kijk af en toe wel eens mee met m'n broertje maar dit is toch wat anders. Ik zie een hand om hoog gaan zwaait hij nou. "Oh man he didn't do that..." Zeg ik lachend. Ik blijf zitten voor het grote raam tot alle rondes voor bij zijn geweest. Lando lag er na de twee ronde al uit en dus hebben we samen nog naar de derde ronde gekeken. Na een lange dag voor mij lig ik al vroeg op bed. Lando heeft besloten om bij mij te blijven dus heeft hij roomservice gebeld. Lando en ik spelen FIFA om de wacht tijd te doden. "YES i won." Zeg ik lachend. Ik weet gewoon dat hij mij liet winnen.15 November 2019 GP Brazilië
"Carlos i am here. You are sure that he know nothing?" "No he knows nothing." Ik knik en Carlos rent snel weg oké... Gewoon kloppen.
-Klop-klop
"Come in!" Wordt er geroepen en al gauw weet ik binnen te komen. Ik heb de taart vast "Happy Birthday to you, happy Birthday to you, happy Birthday dear Lando, Happy Birthday to you!" Zing ik althans ik fluister het volgens mij. Want ik heb mijn stem echt kapot gezongen... Lando kijkt op. Ik kan gewoon de teleurstelling in zijn ogen zien. Ik kon er niet zijn op zij verjaardag. Omdat ik gewoon vol zat met meetings. "I'm sorry ba-" "Don't call me that!" zegt Lando boos. "But." "Don't say anything and go away." Ik voel tranen op komen ik haal diep adem en leg de taart neer op een tafeltje en dan loop ik weg ik gooi de deur dicht en bots zo tegen Max aan "Sorry" ik en ren huilend weg. "Hey Lizzy. Wat heeft Lando gedaan!" hoor ik hem roepen. "Ik weet niet hij keek me al teleurgesteld aan toen ik binnen kwam met taart en begon te zingen, en toen wilde ik sorry zeggen en toen zei hij Don't say anything and go away." Max kijkt me aan en komt naast me staan en laat me een foto zien die Lando naar hem heeft gestuurd. Ik en Niall Horan kussend... "BUT I DIDN'T- Wait Niall isn't wearing those clothes. Never. Only Lando..." zeg ik boos. Ik pak Max bij zijn arm en trek hem mee naar Lando zijn kamer. "Lando open the F*cking door now!" Roep ik boos. De deur vliegt open. Max keert zijn telefoon en zegt "Before you think that Lizzy has cheated on you. You are the one that only fit in those clothes not singer of One Direction." Lando lacht "I don't believe you!" Zegt hij terwijl hij naar me kijkt. Weet je wat dan ga ik wel weg. "Okay than i will go away." Zeg ik teleurgesteld. Ik pak maak mijn jas dicht en loop weg. Ik hoor Max nog mijn naam roepen maar ik loop gewoon door. Ik kom buiten en daar staat een hele groep MClaren fans te wachten op een van de jongens natuurlijk. "You hurt our Lando, You wil be punished!" roept iemand. En voor ik het weet krijg ik klappen van links en rechts, op mijn gezicht en de rest van het lichaam. Na een paar stevige klappen houd ik het niet meer en verlies mijn bewustzijn en wordt het zwart.
Max Verstappen Pov.
Ik loop samen met Carlos, Albon en Lewis naar buiten ik zie dat er fans staan normaal vragen ze om handtekeningen of een foto maar nu roepen ze dat er iemand op de grond ligt. Ik loop verder en zie Lizzy levenloos op de grond liggen. No. Dit kan niet waar zijn. "Carlos get Lando right know. Lewis Albon help me." Zeg ik Carlos rent weg en Albon en Lewis komen mijn kant op ook hun zien dat er iets niet goed is. "I will ask for water!" roept Lewis terwijl hij weg rent "I will ask for security camera images." Zegt Albon ik knik. Ik zie Lizzy bij komen. "Max we're here." Zegt Carlos. Ik kijk Lizzy aan "hey, blijf bij ik breng je zo snel mogelijk naar het ziekenhuis ja." Ik til haar op maar ze kermt gelijk van de pijn. "She was beaten up by fans of MClaren." Zegt Albon die aan komt rennen. Lando zegt geen woord. Lewis komt aangerent met wat water en geeft het aan Lizzy Ik heb haar kunnen laten zitten. "Kun je staan want dan kunnen we naar binnen want zo pal in de zon staan is ook niet fijn." Zeg ik Lizzy kijkt me aan en zegt "We weten het nooit als ik het niet probeer." Zegt ze ik knik en stap voor stap staat ze recht op. "Auw mijn enkel." Zegt ze gelijk als ze staat. "I give you a piggy ride." Zegt Lando. Die zegt ook is wat. "You're sure i'm heavy." "Stop saying that." Zegt Lando...
JE LEEST
Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)
Fiksi PenggemarLando en Lizzy hebben al twee en een half jaar een relatie. In het begin liep het niet echt lekker maar nu loopt het zeker op rolletjes. Lando is alleen vaak weg voor Grand Prixx racen en Lizzy rond haar studie voor grafisch vormgever af en is zange...