Hoofdstuk 16

587 6 0
                                    

Lando Norris Pov.
Ik sta moe op. "Lizzy?" vraag ik en realiseer dan dat Lizzy al twee maanden weg is. Oh ja die moest wat dingen regelen voor de band. Ik heb knallende hoofdpijn en voel me helemaal niet lekker. We hebben even een zomer stop en ik kan niet wachten tot Lizzy thuis komt. "Stommen mensen!" hoor ik iemand beneden boos en verdrietig zeggen... Ik wil naar beneden gaan maar ik ben te moe voor. Ik hoor iemand naar boven rennen en op bed ploffen en ik hoor gewoon dat ze aan het huilen is. "Hey, Niet huilen baby." Zeg ik, wat is er gebeurd dat ze zo overstuur is. Ze kijkt me aan. "Ik ben gestopt met de band. Ik dacht dat het management het wel accepteerde dat we man en vrouw zijn maar blijkbaar niet schat." "Oh schat kom hier." Zeg ik Oh wat moet ze zich vreselijk voelen. Maar gelukkig heeft ze nog een baan bij MClaren.

3 weken later.

Oh wat was gisteravond lekker. Ik sta op en maak me klaar voor de vlucht naar België. Ik kijk naar buiten hoor Lizzy vloeken en naar de badkamer rennen. En binnen een kwartier staat ze met koffer en al in de keuken. "We kunnen gaan." Zegt ze moe. Ik knik en zeg "Heb je je pass en je werk t-shirt?" Ze knikt en zucht. "Ik heb echt een koppijn heb jij de pijnstillers mee?" Vraagt ze ik knik en geef haar een flesje water en een paracetamol. Ik leg ondertussen onze koffers in de auto.

In België aan gekomen. Lizzy hangt zo wat tegen mij aan ik oak haar hand en loop achter de groep aan. "Lando wil je de volgende keer geen vrouw met een kater mee nemen?" vraagt mijn baas streng... huh kater? "Ze heeft geen kater.... We hebben beide gewoon slecht geslapen." Zeg ik verward. "Lando... Ik ben duizelig." Kom klim maar op mijn rug schat." Lizzy komt op mijn rug en pak onze tassen en koffers. Al snel voel ik hoe iemand een koffer van me overpakt. "Laat me je helpen Lando." Zegt Carlos. Ik kijk hem dankbaar aan.

Lizzy Morgan-Norris Pov.
Ik weet niet waardoor maar misschien was gisteren gewoon te veel voor mij. Ik ben zo moe dat we bijna te laat komen voor onze vlucht en nu hang ik op de rug van Lando en denkt iedereen dat hij mij waarschijnlijk gister heeft dronken gevoerd. En ik heb gisteren niet eens gedronken... Ik ben niet zo lekker aan het worden denk ik. Ik heb gewoon wat slaap nodig... denk ik.. Ik maak de reis niet meer mee en wordt wakker in een hotel kamer. Ik zie een brief je die Lando waarschijnlijk heeft op neer gelegd.

"Lizzy, bij deze vinden we het jammer dat je we je zo moeten ontslaan. Je hebt prachtige dingen gedaan voor ons maar met een kater op werk komen en vervolgens in slaap vallen tijdens de rit naar het hotel. Dat kan niet.

Sorry, Team van MClaren."

Lees ik. "Wat!" nee nee nee dit kan niet. Ik zucht en heb geen zin om uit bed te komen, waarschijnlijk liggen Lando en ik nu ook apart in plaats van samen op een kamer. Ik pak mijn Macbook Pro en maak het filmpje af en laat het redeneren terwijl ik een warme douche neem. Ik pak mijn Ajax trainingspak en zie dat ondertussen het filmpje klaar is met renderen. Ik zet het op een usb stick en ga er dan mee naar beneden. En loop de vergader ruimte in waar iedereen waarschijnlijk zal zitten "Ja, je filmpje is echt mooi geworden Lizzy zou het niet beter kunnen doen. Zou je haar plaats in willen nemen?" Hoor ik mijn baas zeggen. Ik loop zijn richting op en leg mijn MClaren t-shirt en de usb op tafel neer en zie dat heel MClaren er staat. "Ik denk dat al duidelijk is maar ik ben ontslagen. Ik pak mijn spullen en zie je wel weer verschijnen Lando als het race seizoen weer voorbij is." En kijk het hele team van MClaren aan ook Carlos zijn team staat erbij. "Op de stick staat de laatste video die ge-upload moet worden op YouTube. Op de usb staan ook de foto's van afgelopen races, de intro en outro. Die je moet gebruiken in je video's en alle huisstijlen van MClaren staan er ook op. Raak hem niet kwijt anders ben je de lul." Zeg ik tegen de waarschijnlijke jongen die mij gaat vervangen. Lando kijkt onze baas aan. "Maak je geen zorgen dit weekend zal ik er nog zijn ik ga alleen even naar de dokter." Zeg ik en Lando knikt. "Kan ik mee?" Vraagt Lando Zijn baas schud zijn hoofd. "Ik red het vast wel alleen no worries and full focus on the race, begrepen? Ja Lizzy ik heb het begrepen." Zeg ik en loop weg. "Lizzy!" ik zie Max staan. "Ik ben net klaar met trainen waar ga je naar toe?" "Wel ik ga naar het ziekenhuis om wat informatie te krijgen over mijn hoofdpijn. Want het gaat echt zo ver dat ik er duizelig van wordt en ik daardoor nu mij baan bij MClaren ben kwijtgeraakt." Zeg ik Max knikt en zegt "Ik ga mee. Lando mocht zeker niet mee..." Zegt hij ik knik en samen gaan we naar het ziekenhuis.

Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu