Lando Norris Pov.
Vandaag zijn er foto's gemaakt voor Lizzy haar enkel en het ziet er goed uit. Wat blijkt nou. De dokters in Brazilië hebben een fout gemaakt. Lizzy haar enkel is gewoon zwaar maar dan ook echt zwaar gekneusd. En Daarom mag haar gips er af. We bewaren hem wel want alle coureurs hebben een handtekening erop gezet. Lizzy kan er waarschijnlijk niet bij de laatste race zijn maar daarna komt ze wel twee weken naar Bristol. Dus kan ik dit keer lekker thuis zijn. En met kerst gaan we naar Nederland. Zo doen we dat elk jaar. Al sinds we wat hebben. Ik kijk blij naar Lizzy die ook blij kijkt ze krijgt steun verband om en een warme sok want ja het is nog best wel koud zo richting december. Samen lopen we het ziekenhuis uit. Langzaam maar Lizzy kan weer lopen zonder krukken maar echt steunen doet nog wel een beetje pijn. Lizzy vliegt wel mee naar Dubai maar in de week voor dat die wedstrijd is moet ze weg voor een meeting voor hun kerst optreden of zo iets. Ik vind het helemaal niet leuk want alle vriendinnen en vrouwen mogen mee komen die week en die van mij gaat dan net weg. Ach ja ik zie haar daarna heel erg lang. Langer dan normaal. Dus mij hoor je echt niet klagen."take a hint, take hint!" zingen we samen. Lizzy heeft een playlist met alle maal oude liedjes van tv series op gezet ja dat Lizzy nou 2 jaar verschilt met mij maakt niet echt veel uit. We weten even veel wat haar jeugd is, is ook mijn jeugd dat is het leuke je weet altijd over welke dingen de ander het heeft. "Ken je deze? 'tinki winki'" "Teletubies!" roep ik "Ja!" en we luisteren het lied af. De weg naar huis was zo om helaas want het was echt veel te leuk. Morgen vliegen we samen naar Dubai Carlos en zijn vriendin zullen er ook al zijn. Dus gaan we gaan sowieso nog een dubbel date doen maar dat weten de dames nog niet dus dat wordt leuk en vooral gezelligheid...
Lizzy Morgan Pov.
Ik stop de laatste spullen in mijn koffer en dan brengt Lando hem naar beneden. Vandaag vliegen we naar Dubai, ik vind het best wel eng maar gelukkig vlieg ik niet alleen dit keer. Als Lando alles in de auto heeft gezet dan gaan we naar Schiphol. "Be carefull when you're going to the meetings and stuff." Vraagt Lando. "Ofcourse i will. Don't worry." Lando knikt en rijd verder. Ik sluit nog even mijn ogen om wat slaap mee te pakken. Ik wordt wakker als ik voel dat de auto is gestopt. Ik stap uit en pak mijn koffer. Op naar Dubai zou ik zeggen.Na een Lange vlucht lopen we Dubai in en zien we Carlos en zijn vriendin wachten. Met z'n vieren gaan we naar het hotel waar iedereen ook al is. "Liz, hoe gaat het?" "Ja hoor het blijkt niet gebroken te zijn." Zeg ik blij tegen Max die bij ons is komen staan. "Beter." "Zeker." "Kun je wat voor mij doen? Max" Vraag ik "Ja hoor wat is het?" "Als ik straks weg moet voor meetings zou je dan een oogje in het zeil willen houden?" "Ja hoor. Lando maakt zich zorgen zeker?" "Jup, is allemaal lief en aardig maar soms mag het wel effe dimmen." Zeg ik lachend.
2 dagen later.
"Lando! I have to go te Korea earlier." "What why!" Vraagt Lando die van mijn ontbijt opkijkt ten als de ander coureurs die er om heen kijken. "My manager he said i have to come right away. I'm sorry..." Zeg ik met een schuld gevoel. "Het is slecht nieuws right?' Hoor ik Max zacht vragen ik knik en zucht. Ik pak mijn koffer, geef Lando voor de laatste keer deze week een kus. En zeg nog een sorry. "Don't say that." Zegt Hij en knuffelt mij nog een keer. "Be carefull." Zegt Lando nog en dan loop ik naar buiten naar de taxi op naar Korea.
Lando Norris Pov.
Ik zie hoe Lizzy naar buiten rent met haar koffer. "I don't trust her." Hoor ik Carlos zeggen. Ik zie hem zijn telefoon pakken en iets tikken. "Lando look."'Lizzy from Be You is cheating on Lando Norris Again!'
Lees ik. Wat zal het dit keer wel zo zijn. Ze was wel in een keer zo snel weg. Ik laat het en richt me op de race. Want het is wel de laatste race van dit seizoen en dat willen we zo goed mogelijk op eindigen. De dag gaat snel voorbij en zit ik met alle coureur lekker in een meeting room om gezellig te hangen we hebben mijn laptop aan de tv aan gesloten en nu zitten we IT te kijken. Ping- 'I have to tel you something can we skype?' Krijg ik binnen op mijn laptop binnen Lizzy. "Let her know you're busy." Zegt Lewis. Ik knik en app haar terug dat ik druk ben. Terwijl dat niet zo is.
Na de film kijken we twitter wat echt lachen is tot we een tweet die mij toch laat schrikken 2 uur geleden is die gepost door Lizzy.
'With pain in my heart i have to say goodbye to Be You. Management kicked me out. I worked day and night but that's not enough for them i think. I wish Be You the best and i look forward to hear their new upcoming albums.'
JE LEEST
Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)
FanfictionLando en Lizzy hebben al twee en een half jaar een relatie. In het begin liep het niet echt lekker maar nu loopt het zeker op rolletjes. Lando is alleen vaak weg voor Grand Prixx racen en Lizzy rond haar studie voor grafisch vormgever af en is zange...