2 maanden later
Lando Norris Pov.
Lizzy ligt nog te slapen, ze is de laatste tijd heel erg moe Red Bull komt vanmiddag langs en er moet veel gebeuren ook MClaren komt langs dus het wordt feest. Dit keer zijn we iets meer voorbereid. Om drie uur komen de eerste leden al "Hey welkom in huize Norris." Zeg ik en laat ze binnen . "Lando waar is Lizzy?" "Ze ligt waarschijnlijk nog in bed, ze is de laatste tijd wel erg moe en vaak misselijk." "Dude denk je niet dat je opnieuw vader kan worden!" roept Alex. Ik denk na wacht ja dat zou het ook kunnen zijn. Ik kijk Alex blij aan. "Ja dat kan het natuurlijk ook zijn." Zeg ik blij. Iedereen heeft wat lekkere dingen mee genomen. Pizza mmm. "Hallo..." Zegt Lizzy die net van beneden komt. "Lizzy!" Roept iedereen en ik lach ze was de laatste dus nu is alles compleet. Niemand heeft Aiden uitgenodigd. Gelukkig maar. "Lizzy, als je het goed vind hebben Red Bull en MClaren je alle twee nodig dus is de vraag of je weer bij MClaren wilt werken en als back up wilt staan bij Red Bull. Zegt Maaike. Lizzy kijkt blij op.. maar dan krijgt ze een teleurgestelde blik. "Ik zou graag willen... maar dit." Zegt ze en houd een Clearblue stickje omhoog. OMG. No way. Ik kijk goed Positief... "Dat kunnen we vast wel regelen." "Ik bedoel. Als ik een bepaalde maand zwanger ben mag ik vgm niet meer ver vliegen want dat kan schadelijk zijn voor de baby ofzo heb ik ergens gelezen." "Klopt ze mag maar tot haar 36 weken vliegen dus dan moet er een back-up staan ik weet dat dat voor Red Bull dan niet echt een ramp zal zijn maar voor MClaren...." Zegt Maaike. "Ach we vinden wel weer iemand. Hopelijk." "Maar Aiden gaan we echt niet meer bellen." "Hij is niet goed bezig geweest en dat spijt ons dat we niet hebben in gegrepen." Zegt Andreas. Ik knik en zeg "het nieuwe seizoen komt eraan laten we ons daar op richten en vooral het verleden achter ons laten.Lizzy Morgan-Norris Pov.
Ik zit tussen Max en Lando in en eet gezellig met de teams het is een en al gezelligheid. Kom maar met de champagne roept Lando blij. Oh ja ik mag geen alcohol drinken nu. "Lando ik mag geen alcohol drinken nu." Zeg ik. "Oh ja dat is waar." Hij pakt een glas en vult die met water. En we proosten op het nieuwe seizoen. Ik begin al een beetje vol te raken en dan moet het toetje nog komen. Lol. Ik ruik in eens sterk de geur van vlees... Ik kijk naast me en zie dat Lando een stuk rundvlees op zijn bord heeft. Ugh ik wordt hier even niet goed van ik pak mijn glas en sta stilletjes op en loop naar buiten. Ik ga in de deur opening zitten ik voel dat er iemand naast me komt zitten het is Alex. "Misselijk?" Ik knik en zucht ik weet niet maar iets maakt me verdrietig. "Ik weet niet iets maakt me verdrietig." "Hmmmmm." "Ik heb het gevoel dat er iets mis... Misschien komt het dat mijn ouders nooit opa en oma zullen worden dat ze mij niet hebben zien trouwen. Het doet pijn dat ik ze niet meer kan zien, niet kan spreken. Ik mis ze..." Zeg ik huilend.Lando Norris Pov.
"Ik weet niet iets maakt me verdrietig." Zegt Lizzy "Hmmm." Zegt Alex "Ik heb het gevoel dat er iets mis... Misschien komt het dat mijn ouders nooit opa en oma zullen worden dat ze mij niet hebben zien trouwen. Het doet pijn dat ik ze niet meer kan zien, niet kan spreken. Ik mis ze..." Zegt Lizzy huilend. Alex ziet me staan en staat op en fluistert tegen me. "Dude ze heeft je nodig." En geeft een klopje op mijn schouder. Ik knik en kom naast haar staan. "Liz, waarom heb je het me niet verteld." "Ik, ik weet niet ik dacht dat ik het zelf wel aan zou kunnen." "Voortaan zeg je het tegen me ja?" "Ja." Zegt ze ik lach naar haar en sla een arm om haar heen. "Kom laten we naar buiten gaan, het wordt wel heel erg koud." Zeg ik. Lizzy knikt en veegt haar laatste tranen weg. Ik sta op en help haar. Als we teug komen zie ik dat het toetje al op tafel staat. "Kom je taartje wacht." Zegt Carlos we wachten en Lizzy gaat snel naar haar plek en gaat zitten en ik ook. Het is zeker een geslaagde dag. Hij is vooral gezellig en daar ben ik dankbaar voor.
JE LEEST
Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)
FanfictionLando en Lizzy hebben al twee en een half jaar een relatie. In het begin liep het niet echt lekker maar nu loopt het zeker op rolletjes. Lando is alleen vaak weg voor Grand Prixx racen en Lizzy rond haar studie voor grafisch vormgever af en is zange...