Hoofdstuk 12

641 6 0
                                    

Lando Norris Pov.
Lizzy komt vandaag naar mij toe ik ben al een paar dagen eerder gegaan. Omdat ik iets moest regelen. Ik ben haar namelijk van plan om haar ten huwelijk te vragen. Ik zie een taxi voor mijn huis toppen dat zal Lizzy wel zijn. Ze komt binnen en we gaan naar binnen dan vraag ik "Baby, weet je wat voor dag het vandaag is?" "Ja, we zijn vandaag 3 jaar samen." Zegt ze. Ze vliegt me om de hals "I love you." Zegt ze. Ik ga haar vanavond bij het eten ten huwelijk vragen. Ik hoop zo dat ze 'ja' zegt. Ik heb overal verborgen camera' s opgehangen zodat het aanzoek straks ook opgenomen is. Na de hele dag op de bank gehangen te hebben besluit ik toch maar is om te gaan koken. "Pasta ala Lando" Zeg ik wanneer ik haar bord voorschotel. Lizzy lacht en geeft me een kusje. We zitten zo romantisch met z'n twee te dineren Ik begin toch een beetje nerveus te worden. "Ik ga haar ten huwelijk vragen... Ik ben zo nerveus." App ik nog snel naar Carlos. Carlos was echt super blij dat ik haar ga vragen hij zei "Ze is de ware voor jou." "Ik ben blij dat ik ja aan mijn zijde heb staan" Hoor ik Lizzy zeggen en zie dat ze tranen in haar ogen heeft staan." Ik knik en zeg "Ik ben ook blij om jou bij me te hebben. Je bent mijn zonnestraaltje" Zegt ik blij. Ugh kan ik het niet gewoon nu zeggen. "Euhm ik moet je wat vertellen..." "Well vertel het." Zegt ze. "I love you so much, that i want to be with you Forever." Ik stop en pak de ring uit mijn vest zak. Vraag ik gespannen.

Lizzy Morgan Pov.
Het is 5 december en ik ben aangekomen in Bristol. Lando was al iets eerder weggegaan. Ik rol mij koffertje naar het schattige huisje waar Lando in woont. "Baby, weet je wat voor dag het vandaag is?" Vraagt Lando aan mij terwijl ik de woon kamer in loop. "Ja, we zijn vandaag 3 jaar samen." Zeg ik blij en vlieg hem om de nek.

"I love you." Zeg ik blij. We zitten de rest van de dag wat op de bank of we zijn spelletjes aan het doen in de game room. Die avond zitten we alleen met z'n twee aan de eet tafel en merk ik dat Lando nog al nerveus wordt. "Ik ben blij dat ik ja aan mijn zijde heb staan" Zeg ik met tranen in mijn ogen. Lando knikt en zegt "Ik ben ook blij om jou bij me te hebben. Je bent mijn zonnestraaltje" "Euhm ik moet je wat vertellen." "Well vertel het." Zeg ik. "I love you so much, that i want to be with you Forever." Lando stopt en pakt iets uit zijn vest zak. "Het is niet heel erg romantische maar wil je met mij trouwen?" hij. Wat!? No way. "JA!" zeg ik blij en voel een traan over mijn wang rollen. Ik ben gewoon zo blij en gelukkig.

Na het eten wil ik mijn bord naar de keuken brengen aangezien Lando bezig is in de keuken. Ik voel me duizelig worden gelukkig is de keuken niet ver en leg ik het bord in de was bak Ik knuffel Lando van achter houd me stevig vast aan hem zo dat ik niet val. "Lizzy, kan je me minder stevig vast pakken? " "Nee, ik ben duizelig." Zeg ik zacht. Lando stopt met afwassen en droogt zijn handen en draait zich om. "kom we gaan naar bed, je lichaam geeft aan dat het eek zware dag is geweest" Hij tilt me op en brengt me naar bed. Ik ben gewoon uitgeput van de reis en het aanzoek dat mijn lichaam nu gewoon zegt van het is te veel doe er wat aan. Ik merk niet eens dat ik in bed word gelegd en dat Lando mij omkleed in mijn slaap kleding. En voor ik het weet trek ik hem mee het bed in en knuffelen we zo. "Babe ik moet de rest van de afwas afmaken. Ik ben zo weer terug ja?" Ik knik dat moet natuurlijk ook gewoon gebeuren.

Lando Norris Pov.
Ikben blij dat alles zo is gebeurd. Ik maak me toch wel een beetje zorgen overLizzy. Ze voelt zich duizelig en volgens mij is ze ook heel erg moe. Waarschijnlijkkomt het door dat het vandaag misschien iets te veel impact heeft gehad op haarlichaam... Ik hoop dat ze zich snel beter wordt maar daar ga ik wel voor zorgen.Ik droog mijn handen en maak me klaar voor de nacht. Ik loop de slaapkamer inen zie Lizzy lief slapen.

Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu