Lando Norris Pov.
Ik loop het hotel in waar ik voor heen verbleef met de hele crew. "Ik wil hier helemaal niet zijn..." Zucht ik. We hebben een F1 vergadering, maar het liefst zou ik bij Lizzy willen zijn. Ik wil gewoon dat ze weet dat ik er altijd voor haar zal zijn zelfs als ik een race wekend heb. Ik ga zitten en luister half. "Lando. Let je op." "Hm ja ja." "Lando dit is morgen en ik wil het aller best zien van jou en Carlos." "Ik zal mijn best doen." Zeg ik afwezig. Mijn gedachte gewoon bij Lizzy in het ziekenhuis. "LANDO." Hoor ik hem streng zeggen. "Wat wil je, wil net als bij Lizzy er zomaar mee stoppen? Terwijl ze geen fout maakte ze had zwangerschap symptomen maar daar kunnen we nu ook niet positief over zijn want dankzij die onze leuke lieve vervanger van Lizzy zijn we nu ons eigen kindje kwijt. Ze ligt nog altijd bewusteloos in het ziekenhuis dankzij hem." Carlos staat op en wenkt me naar buiten. Hij geeft me en knuffel en ik breek in een. "Ga maar ik maak wel een samenvatting voor je. She Need You Now. Ik zie je wel weer bij de kwalificatie morgen." Zegt hij ik knik en loop nog een keer naar binnen om mijn jas te pakken loop dan weg op weg naar het ziekenhuis.Ik loop de kamer van Lizzy binnen en daar zit ze dan recht op met een verdrietig gezicht naar de muur te staren dat ze niet eens merkt dat ik er ben. "Baby. Kom we gaan even een stukje lopen." Ik haal een rolstoel dan hoeft ze niet te lopen. Ik duw haar naar buiten "Lando, ga je me ooit verlaten?" "Lizzy ik blijf bij je tot de dood ons scheid." Lizzy glimlacht. Het sloopt haar van binnen en buiten.
Samen met Lizzy loop ik het ziekenhuis uit. "Ugh eindelijk weg uit die Hell." Zegt ze lachend. We hebben zo'n goed gesprek gehad ze heeft haar hart echt gelucht. Het voelt goed dat ik weet wat er is. Lizzy gaf aan dat ze zich niet meer vrolijk voelde, dat ze zich gepest voelde door Aiden en ze voelde zelf aan dat het nog is een keer verkeerd kon aflopen. Vanaf nu zal ik elke dag aan haar zijde verschijnen heb ik haar beloofd.
Zaterdag
Kwalificatie dag. Ik voel een vrolijk meisje op me springen. "Babe nog even?" "nee Lando ik heb trek ik wil ontbijten." "Oké dan." Zeg ik en kleed me snel om en dan gaan we ontbijten Lizzy heeft haar pass en camera al weer om en sinds ik zo uit gevlogen ben heb ik alleen nog mijn monteurs en Carlos gesproken. Geen baas of manager. Samen met Lizzy lopen we het terrein op en zie ik mijn manager en baas lopen. "Lando, Lizzy mogen we jullie even spreken." "Ja, dat kan." Zegt Lizzy. Ik kijk haar aan ze knikt en dan lopen we naar hun toe. "Het spijt ons heel erg gecondoleerd met het verlies van jullie kindje. We zagen niet wat er aan de hand is. Hij levert helaas wel beter werk aan dan Lizy dus houden we hem." "Luister excuses aanvaard. Het maakt me niet uit wat hij wel beter kan dan mij. Ik doe dit naast waar ik echt goed in ben. Als hij beter is dan mij it be so. Ik werk voor Red Bull nu i don't care anymore." Zegt Lizzy wow deze meid zit vol met verschillende mood.
I'm feeling just fine, fine, fine
I'll yell it out myself
Casting a spell
On this repeating nightmare
I'm feeling just fine, fine, fine
I'll keep telling myself
Even if I fall down again
I'm fine
I'm fineZingt Lizzy ik heb het haar eerder horen zingen, het is eigenlijk een Koreaans liedje maar naar het Engels vertaald. Ze maakt ondertussen gewoon foto's ik kijk vanaf een afstandje. Ze pakt alles zo snel op.
Lizzy Moran-Norris Pov.
Ik Zing een stukje van i'm Fine van BTS. Ik kijk naar buiten en loop weg. En zie hoe Max aan komt rennen ik volg hem met mijn camera en maak heel veel foto'sDe kwalificatie is vandaag dus een drukke dag voor Lando en voor mij.
De kwalificatie begint, ik zie Albon uit de pit rijden ik maak snel wat foto's. Lando rijd achter hem aan en zwaait ik zwaai lachend terug en wacht in de pit van Max na een tijdje maakt hij zich ook klaar om eruit te gaan ik kan mooie actie foto's maken vandaag. Ja Max pole positon. Nu zo houden morgen dan gewoon uitrijden. Ik zie iedereen blij doen dus daar neem ik natuurlijk foto' s van. Ik ben bezig alles in te pakken en voel ineens twee sterke armen om me heen. "Babe schiet op ik wil slapen." "Wow je hebt wel haast." Zeg ik en lach ik draai me om en zie een jongen waar de kleur weg is uit zijn gezicht. "Je voelt je niet lekker huh?" Vraag ik. "Ja..." "Kom we gaan." Zeg ik. En pak mijn spullen. "Awh voelt Lando zich niet goed..." Hoor ik Aiden zeggen Ugh kan hij zich er niet een keer niet mee bemoeien. Ik kijk naar Lando en zeg loop maar alvast. "Zo Lizzy is zeker zelf verzekerd. He." Lando knikt vermoeid. Hij moet zich wel beter voelen, morgen. "Waar ben je op uit." Vraag ik geïrriteerd. Terwijl ik kijk of er bewakingscamera's hangen. Ik knik en zie er een paar hangen gelukkig als er iets gebeurd dan staat het er tenminste vast. "Je bent van mij." Zegt Aiden en duwt me tegen de muur. Oh nee dit gaat verkeerd af lopen.
"Hey wat moet dat!" hoor ik iemand zeggen alles is zwart ik kreeg een klap en daarna weet ik niet wat er gebeur dik kan alleen nog wat voelen. "GA WEG hier." Wordt er gezegd. "Miss can you hear me? Then try to open your eyes..." Zegt een meisjes stem. Ik open langzaam het lukt maar half. "Lizzy!" Hoor ik Lando roepen.
Lando Norris Pov.
Ik zit al een half uur in de auto. Iedereen is al weg en ik zit nog steeds te wachten Alex die met Lizzy en mij rijd zit ook al te wachten. "Misschien is er toch wat gebeurd." Zegt Alex ik knik en ren naar binnen "Lizzy!" roep ik "Lando..." Hoor ik een zachte stem roepen. "Mister a man was with her." Zegt een meisje. Ik knik en til haar op en merk dat haar kleding kapot gescheurd is. No, no, no dit kan niet waar zijn. Nee. Ik doe mijn jas uit en leg die over haar heen. "Ga maar, Lizzy is een crew member of Max ik zal voor de camera beelden zorgen." Zegt Ze ik knik en ren met haar naar de auto.
JE LEEST
Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)
FanficLando en Lizzy hebben al twee en een half jaar een relatie. In het begin liep het niet echt lekker maar nu loopt het zeker op rolletjes. Lando is alleen vaak weg voor Grand Prixx racen en Lizzy rond haar studie voor grafisch vormgever af en is zange...