Hoofdstuk 8

667 6 0
                                    

Lando Norris Pov.
"F*** She needed me and i lied to her!" roep ik boos en gefrustreerd. Ik had gewoon moeten skypen en er voor haar moeten zijn voor mij. Ze is er altijd voor mij geweest als ik er doorheen zat en wat doe ik. Ik laat haar vallen wanneer ze gewoon ontslagen worden. Ik pak mijn telefoon en probeer haar te bellen. "This is the voicemail of Lizzy..." Hoor ik gelijk. Ik kijk naar de groep wat moet ik doen. Ik weet niet wat ik moet doen. Ik wil gewoon weten wat er aan de hand is..." Max staat op en zegt "Let's eat and think about what the best we can do for you and Liz." Ik knik en zucht "It's going to be okay, we will help you."

Met z'n alle zitten we in het restaurant en dan zie ik. Dat het nieuws het over Lizzy heeft

"Lizzy was rushed to the hospital, she is probably poisoned."

Ik was net aan het drinken en van schrik verslik me. Kugh-kugh. Als ik weer op adem kom komt mijn manager naar me toe. "Lando everything going to be alright. We will send someone of our crew to her." Ik knik en zucht en voor ik het weet voel ik een traan over mijn wang. Ik voel hoe Carlos zijn arm om me heen slaat. "Hey man up, the only thing she want you to do now is that you will focus on the race." Ik knik en veeg mijn tranen en met die instelling ga ik naar bed.

Dagen vliegen voorbij het enige wat ik weet is dat het beter gaat et Lizzy en dat er iemand bij haar is van onze crew. Maar het liefst zat ik naast haar bed. Vandaag is het kwalificatie dag. Ik ga mijn best doen. For Lizzy. Alle focus staat op de race. De auto voelt goed en dat is te merken ik sta 6de en Carlos rijd achter mij. En ja hoor ik eindig 6de in de kwalificatie. Wat ben ik blij nu moet de race morgen ook goed gaan.

Lizzy Morgan Pov.
"Welcome Lizzy. we have decided to put you out of BE YOU, your bet is not good enough." Zegt het management. "What!? Why not good enough. I work day and night. Almost 24 hour every day." "No, this is our point. You're out of the band." Zegt Dick. Ik kijk ze aan en zucht. En pak mijn spullen in en naar buiten ik sluit de deur met een klap en hoor nog iets breken en dan gejuich van de andere kant. "Yes she's finally gone." Hoor ik Dick zeggen. Why, why me.. Ik ga naar een café en drink daar wat. Als ik dat op heb ga naar het hotel waar ik verblijf. Als ik de lobby loop wordt alles zwart en verlies ik mijn bewustzijn.

Ik open mijn ogen voorzichtig en zie dat ik in het ziekenhuis lig. Wat is er gebeurd. "What happend." Vraag ik als ik iemand naast mijn bed zie zitten ze heeft een MClaren T-shirt aan. "You were poisoned." Zegt ze ik kijk haar aan en knik en zucht. "Lando is worried about me huh?" Vraag ik "Jup everyone is worried about you. They were thinking that you cheated on him for real now, so when you texted him if he could skype he said no he was busy, but actually he was watching IT with the rest of the coureurs." Zegt ze "I know. I had read it on the news but i didn't have the time to tell him..." Zeg ik. "Hello Lizzy, we are going to examine you and then you can go home again." Zegt een zuster die de kamer binnen komt. Ik knik en laat ze hun gang om gaan. "Can go with the airplane?" Vraag ik nog. "Yes but not longer fights than 24 hours.

Na dat ik mijn spullen heb in gepakt doe ik mijn MClaren T-shirt en vest aan en dan gaan we naar het vliegveld. "Lando ended 6th on the qualification." Hoor ik haar zeggen "Oh wow that's really good. I'm proud at him and the team." Zeg ik blij. We gaan nu naar Dubai en kan ik lekker met Lando hangen voor de komende tijd.

Hold On Ft. Lando Norris (Dutch F1 Story)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu