F4. To grupa chłopaków uczących się na naszym uniwersytecie. Trzech z nich Feng MeiZuo, Xî Men Yan i Dao MingSi studiują zarządzanie, a Hua ZaLei muzykę. Każdy z nich zna co najmniej trzy języki, mają świetny gust, i jak sama zauważyłaś mają wielkie powodzenie wśród dziewczyn. Wyglądają na flirciarzy ale szanują kobiety. Założyli klub brydżowy. Wygrali masę nagród, każdy ma inną mocną stronę przez co są niepokonani.
MeiZuo - artysta, kocha literaturę, sztukę. Świetnie urządza wystawy i przyjęcia. Odznacza się niesamowitą pamięcią, nigdy niczego nie zapomina. Ma doskonałe poczucie humoru. Słuchając jego żartów przeciwnicy często tracą czujność, przez co zaczynają traktować go mniej poważnie.
XiMen- bardzo subtelny i ostrożny. Jego rodzina uwielbia herbatę, sztukę jej parzenia ma opanowaną do perfekcji. Mocna strona w grze: strategia, wie jak grać na emocjach. Dekoncentruje przeciwników, często nawet nie wiedzą dlaczego przegrali. Jest Bogiem wojny.
Lei- muzyczny geniusz; ma słuch absolutny, gra na wielu instrumentach. Co roku zdobywa mnóstwo muzycznych stypendiów. Grając w brydża jest spokojny i opanowany, przeciwnik nigdy nie potrafi odgadnąć co ma w ręku (karty). Na widok jego uśmiechu oddasz swoją najlepszą kartę.
No i został on.
Si- lider grupy F4- interesuje się finansami i ma do tego wielki talent. Gdy skończył 18lat na handlu papierami wartościowymi zarobił milion juanów. Właśnie dlatego stał się legendą wydziału UM. W brydżu jest bardzo napastliwy, niektórzy ze strachu zaczynają popełniać błędy, nie udaje im się wykorzystać najlepszych kart, przez co później bardzo tego żałują. To by było na tyle, ale nie tak łatwo z nimi porozmawiać. Możesz to zrobić tylko i wyłącznie przez wyzwanie Jokera. ~ zakończyła swoją wypowiedź.
Jeśli przy pierwszym spotkaniu mówiłam, że wypowiada słowa tak szybko jak pocisk, to cofam to przebiła wszystko. Przez chwilę przetwarzalna sobie wszystkie wypowiedziane słowa i doszłam do wniosku, że jednak trochę tego jest. Ale zaraz jak słowo brydż za wiele mi nie mówi to Joker już tak.
- Jak można je uzyskać?
- To nie jest taka łatwa sprawa. Wyzwanie może rzucić Ci tylko któryś z chłopaków. Mogę zaprowadzić Cię pod sale spotkań, ale to wszystko co da się zrobić, dalej niestety musisz poradzić sobie sama. Po przejściu kilku korytarzy jestem na miejscu. Moja towarzyszka zostawiła mnie na ostatniej prostej wymigując się ważnymi sprawami do załatwienia. Stoję jak głupia nie wiedząc co mam ze sobą zrobić, ponieważ wielka i mądra Magda najpierw robi później myśli. Okej, zróbmy to...^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
Witam kochani po dłuuugiej przerwie. Trochę taki krótki, ale jakoś nie mogłam się przemóc. Od tego momentu rozdziały będą już regularnie.
Pozdrawiam ❤️
CZYTASZ
Moja historia / Meteor garden
Teen Fiction„Do niedawna moje życie było wręcz idealne, wiecie super chłopak, dobre oceny w szkole, grono przyjaciół i pasja do muzyki. Całe te dobro runęło w gruzach przez wypowiedziane dzisiejszego ranka słowa". ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^...