"𝚃𝚎 𝚑𝚎𝚛𝚒𝚛𝚎́ 𝚙𝚘𝚛 𝚎𝚜𝚝𝚘.
𝚃𝚘𝚍𝚊𝚟𝚒́𝚊 𝚗𝚘 𝚜𝚎́ 𝚌𝚘́𝚖𝚘,
𝚙𝚎𝚛𝚘 𝚍𝚊𝚖𝚎 𝚝𝚒𝚎𝚖𝚙𝚘.".
🥀
﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀﹀
• • • • • • • • • • • • • • • •Va aparetre amb un sonor catacrac a una cantonada de Sol. Enmig de la rutina diària i l'intens tràfic de cotxes, no va semblar que cap muggle s'adonés de la seva aparició. Un cop es va haver ubicat, va dirigir-se amb pas ferm al punt de trobada. Només es coneixien per carta però va suposar que el sabria distingir; estava acostumada a saber localitzar bruixots.
Amb les mans dins del llarg abric, aferrava ben fort la vareta per si de cas; s'havia assegurat que ningú estès al corrent d'aquell viatge i havia pres mesures perquè no la seguissin, però era desconfiada de mena. En Harry sempre li repetia allò d’alerta permanent i com a bona auror que era, ho duia imprès a la sang.
No va perdre el temps en el maldestre intent de recollir-se la llarga melena castanya de rissos indomables i va travessar la plaça en direcció a la Real casa de Correos on, tot i el nom, no hi havia ni un trist mussol.
Malgrat que havia sabut vestir-se adientment per passar desapercebut (provenir d'una família muggle segur que l'ajudava, va pensar) de seguida el va distingir; ella sempre havia cregut que les bruixes i els bruixots tenien un je ne sais quoi que els delatava. Quan hi va ser prou a prop ell en va notar la presència i va aixecar la vista del paper que llegia rebent-la amb un somriure que ella va correspondre encantada. Encara que ambdós havien rebut educació britànica a Hogwarts, eren nascuts a la Península Ibèrica (un espanyol i l'altra catalana) i la fredor va quedar ràpidament arraconada.
─Quedem-nos al centre ─va dir ell─, enmig del merder estarem més segurs.
Malgrat la clara joventut d'ell (el rostre juntament amb una pell pàl·lida i uns ulls clars ho denotaven), ja feia mesos que exercia de jutge en el Chancimagot, l'equivalent espanyol al Wizengamot. Havia estat un alumne prodigi a Hogwarts i durant els estudis superiors va aconseguir el càrrec en un temps rècord. Va ser durant les seves pràctiques en el Wizengamot que va conèixer en Harry Potter personalment. Ell el va acabar de convèncer perquè tornés a la seva terra natal per intentar instaurar una millor justícia. I era pel seu compromís amb la llibertat individual i la lleialtat cap a en Harry que havia emprès el contacte amb ella.
Mentre caminaven a pas tranquil enmig dels madrilenys, ell anava assenyalant edificis emblemàtics. Van fer la típica ruta pel centre com qualsevol altre turista fins arribar al parc del Retiro, on van quedar-se prenent l'estrany sol càlid de febrer a les escales de l’embarcador de l'estany on els muggles navegaven en petites barques de rems.
La conversa distreta es barrejava amb riures i cervesa mentre passaven les hores, la foscor els envoltava i la gent anava desapareixent. Poques persones quedaven quan ells van mimetitzar-se esperant que el parc tanqués finalment al públic.
Segons ell no tardarien en aparèixer. Encara que ella no li havia dit la veritable naturalesa de les seves intencions, sabia que ell era prou intel·ligent per no haver-li de preguntar. I en Harry... amb en Harry Potter ja hi pensaria desprès.
Van escoltar l’inconfusible so de l'aparatratge enmig dels arbres. De seguida van distingir una presència ombrívola. Semblava que la llum tènue que els envoltava havia minvat a la vegada que les seves respiracions s'havien posat d'acord per aturar-se. La figura encaputxada no va comprovar si realment estava sola abans d’emprendre el camí cap al voral contrari a on eren ells. I no va ser pas l’únic; un rere l'altre apareixien del no-res bruixots sense rostre, tots amb la mateixa destinació: el gran palau de cristall, centre neuràlgic dels rajos de lluna que dansaven per il·luminar-ne cada un dels centenars de vidres que el conformaven.
ESTÁS LEYENDO
Lumos
FantasyRecopilatorio de Oneshots de Harry Potter. Humor, misterio, ¿lemon?, nuevas escenas inéditas con los cánon characters siempre como protagonistas. 👉🏼¡El libro que todo Potterhead debe leer!👈🏼 ❝ Of course it is happening i...