*Herşey rastlantı demi. Hayır rastlantı diye birşey yoktur. Bazılarının hata kırıntılarıyla doyan insanlar vardır.
*Şimdiki zaman*
Berna uyanmış kahvaltıyı hazırlarken, Affan'ı beş yaşındaki,erkek çocuğunu uyandırıyordu.
"Baba hadi kalk Annem kahvaltıyı hazırladı."
Affan çocuğuna sarılıp,yatakta biraz eğlendikten sonra,sağ eliyle çocuğunun saçlarını karıştırıp;
"Hadi sen şimdi masaya geç bakalım, küçük fırlama. Ben giyinip,elimi, yüzümü yıkayıp geliyorum."
***
Pamira,25 yaşında gotik hayat felsefesini giyinmesine,zevklerine ve müziğine yansıtan bir kızdı. Affan'ın adeta dişi haliydi. Maddi acıdan orta seviyeli bir ailesi vardı. Bir de ikiz kardeşi vardı. Onun adı ise Palmira idi Palmira ablasına göre durgun,ürkek bir kızdı. Ablasının sözünden çıkmaz,ablası da,liderlik karakteri sayesinde onu çekip çevirirdi. İkiz kardeşler aynı zamanda,Affan'ın ailesinin şirketinden biri olan hastanede çalışıyorlardı.
Affan İstanbul'da bulunan hastanelerinden biri olan Life med'e gitmek için yola koyulmuştu.
Bazı sorunlar olduğunu,annesi telefonda aktarmış diğer şirketlerdeki yoğunluktan dolayı Affan dan rica etmişti,hastane ile ilgilenmesini.Affan hastanenin otomatik cam kapısı açıldığında içeri girdiğinde onu gören çalışanlar hemen kendine çeki düzen vermişti. Affan kimseyle muhatap olmadan asansöre doğru yönelmişti. Asansörün kapısı açıldığında,Pamira ile göz göze gelmişlerdi. Pamira bu anı kaçıracak hiç değildi.
"Nerelerdesiniz Patron Bey,uzun zamandır arayıp sormuyorsunuz. Kayıplardasınız yani."
Pamira lafını bitirip asansörden çıkarken Affan lafına başlayıp asansöre giriyordu.
"Az işim var sizinlede ilgileneceğim hemşire hanım sıranızı bekleyin."
Affan en üst kata geldiğinde başhekiminin odasına dalarcasına girerken,başhekim hemen toparladıktan sonra,
"Affan Bey hastalığınız dan dolayı yapacağımız karaciğer naklinin testleri, verici için uygun çıktı,işlemi istediğiniz zaman yapabiliriz."
Affan duvardaki saate bakıp.
"Hemen yarın için her şeyi ayarlayın. Saat 24 civarında burada olacağım. Vericinin kişisel bilgilerini sadece siz bileceksiniz ve amaliyatta ki yardımcılarınızı bu hastanede çalışmayan kişilerden seçeceksiniz. Anlaşıldı mı Doktor bey?"
"Anlaşıldı efendim."
Affan odayı terk edip,cep telefonunu cebinden çıkarıp,Pamira'yı arıyordu.
"Pamira beşinci karttakı yönetici odasındayım. Hemen gel."
Pamira "Tamam" der demez,Affan telefonu kapatmış ,odasına girmiş,koltuğuna kurulmuştu.
Döner koltukta ufak hareketlerle bir sağ bir sol yaparken kapı çalıyordu."Gir."
Pamira içeri tüm havasıyla giriyordu. Ellerini beyaz önlügünün çeblerine koyup.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yere Düşen Çikolata
Teen Fiction⛔Argo Ve Üstün Körü Cinsellik İçerir. 💥Şiddet/Korku Unsurları İçerir. 🔞18 Yaş Altı İçin Uygun Değildir. "Bu dürüstlüğü anlatan,mutlu sonlu bir hikaye değil. Gittikçe daha da güçleşen,bireyci hale gelen bir dünya'nın hikayesi. Umut yerini belirsi...