*Komada ezgiler,.
Ve intiharda tüm kadercil yazgılar..1 Yıl Sonra
Affan'ın operasyonu başarıyla geçmişti.
Operasyon,Affan ile Pamira'yı daha da bir birine yakınlaştırmıştı.
Affan yalandan da olsa Pamira'nın çıkma teklifini kabul etmiş,bir yıldır düzenli bir şekilde ilişkilerini sürdürmüşlerdi.Beril,Affan'dan kurtulmuş,platonik durumundan kurtulamamıştı.
Serdar Bey,Beril'i uzaktan uzağa izlemeye devam etmişti. Şimdilik kılıçlar kınına girmiş,şeytanlar zincire vurulmuştu.
Herkes hayatını sıtabil bir biçimde devam ettiriyordu.
Taki Affan "intikam günü geldi" deyinceye kadar.***
Affan ile Kenan,evin loş ışıklı salonunda karşı karıya oturuyorlardı.
Affan'ın elinde mavi bir dosya kabı bulunurken,Kenan çakmağının alt kısmıyla,şişe birasinin kapağını açmaya uğraşıyordu. Kapak açıldığında çıkan ses,yapılacak plânların startını veren,atış fişeğinin sesi gibiydi.
Kenan soğuk birasını,ağzına götürüp içmeye başladığında,adem elması,bir aşağı bir yukarı çıkarken,Affan elindeki mavi dosyayı orta sehpaya atarak lafına başlıyordu."Planları özet olarak geçtim sana Kenan. Detaylar ve çizimler,dosyanın içinde. Bu dosyanın içindekilerini bugün yalayıp yutuyorsun. Sonrasında düzeneği halledeceksin. Kadın canavarı Efe sana bu konuda yardım edecek.
Anlaşıldığı dostum?"Kenan'ın yüzü sinsi bir ifade kaplamıştı.
"Anlaşıldı. Hemde çok iyi anlaşıldı."
Affan cebindeki telefonu çıkarıp.
"Şimdi sana söyleyeceğim numarayı yaz."
Affan,deniz aşırı söylediği numarayı,Kenan telefonuna tuşladiktan sonra,Kenan merakla,
"Kim oğlum bu?"
Şimdi sinsi gülüş maskesini takma sırası Affan'da idi.
"Beril'in numarası."
Kenan şaşkınlığını gizleyememişti.
"Oha Amk. Ne alaka oğlum?"
Affan orta sehpada duran,Kenan'ın birasindan bir yudum alıp başlıyordu, lafina.
"Bu senin işinin başındaki ödülün kanka. Şimdi herşey sende. Kuş kafeste ve sen kafesteki kuşu alıp,boğazını koparı vereceksin.
Tadını çıkar dostum."Kenan hiç birşey anlamamıştı.
"Nasıl yani oğlum. Bir plan yaptık,şimdi kuşun kafasını kopar diyorsun. Bir yudumla kafayı mı buldun?"
Affan biradan bir yudum daha alarak,
"Berili yatağa atacaksın. Ve keyfine bakacaksın."
Kenan'ın şaşkınlığı giderek artıyordu. Benim olmazsa kimsenin olamaz dediği,platonik aşkı nı elleri ile koynuna sokmasının amacı neydi.
Hala çözememişti."Affan eminmisin?"
Affan kendinden emin birşekilde,
"Eminim kanka. Mutlu olmak Beril'in de hakkı. Hem bencil düşünmemek lazım. Sen dediğimi yap. Berili ayarla ve gecelerce ona sahip ol. Senden tek isteğim ilişki esnasında,beyaz eldiven tak ve Mozattan-requiem parçasını son ses aç."
Kenan az çok Affan'ın sorunlu bir ruh halinin olduğunu bilsede onu zirvede ilk defa görüyordu.
"O iş bende Affan,merak etme. Tadını çıkara çıkara,mutlu ede ede gerçekleştireceğim isteğini."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yere Düşen Çikolata
Teen Fiction⛔Argo Ve Üstün Körü Cinsellik İçerir. 💥Şiddet/Korku Unsurları İçerir. 🔞18 Yaş Altı İçin Uygun Değildir. "Bu dürüstlüğü anlatan,mutlu sonlu bir hikaye değil. Gittikçe daha da güçleşen,bireyci hale gelen bir dünya'nın hikayesi. Umut yerini belirsi...