teaser

36 13 0
                                    


“Yarın resimlerini heryere asacağız artık kaçamaz ”

_

Onun Jhin olduğunu öğreneceklerdi, Shen Jhine o kadar güvenmişken bunu öğrenmek onun için kötü olacaktı.

“O olduğu kesin miymiş?”

“Evet çiçek tuzaklarını halk tabakası bilmiyor normalde. Anlatan kadın onlardan da bahsedince kesinleşti. Lan ben kitabı arayacaktım ne lafa tuttunuz hadi, görüşürüz. Bay Jhin, Kaisi aldığımız eve götürebilir misiniz?”

“Tabii.”

“Çok sağolun.” deyip Shen gülümsedi ve çıktı.

Jhinle bakıştık.

-

Bara oturmuş ne yapacağımızı düşünüyorduk ama sonuç bulamıyorduk.

“Jhin, seni aklamamız lazım.”

“Rahiplerin işine karışırsan seni de hedef alırlar, sakın bu işe bulaşma sadece yarın Shene ne diyeceğini düşünelim.”

“Tha, bian önce öğrenmelerini istiyordun.”

“Shen’i bu kadar seveceğimi tahmin etmemiştim... Ona seni kandırdığımı söylersin. Sen de kim olduğumu bilmiyordun tamam mı?”

“Ama ilk gün ona yalan söyledik.”

“Hatırlayacağını bile sanmıyorum. Destekçilerinden birisiymiş demek ki dersin, yutarlar.”

Başımla onayladım.

“Yarın destekçilerin bütün fotoğraflarını yırtacaklar. Shen öğrenince Zed’e söylemeyecektir ama Zed öğrenirse sıkıntı büyük zaten seni sevmiyordu.” dediğimde oflayıp bana ters ters baktı,

"Ben de bayılıyordum sanki ona." diye tıslayıp cıkladı ve devam etti, "Maskemi değiştirip İonia’dan giderim. Araştırmam gereken bir kaç şey var.”

“Sana yardım edebilirim.”

Birden güldü,

“Bunca zamandır tektim zaten. Yardımına gerek yok.” dediğinde kalbimden çat sesi geldi “Halka açık alanda daha fazla birlikte görünmeyelim. O halde, iyi günler.” deyip kalktı ve kırık kalbimle beni bar taburesinde baş başa bırakıp gitti.

Onu bir daha nerede, ne zaman göreceğimi bilmiyordum boşlukla bakıştım.

Neden gitmesini istemiyordum?

Oflayıp etrafa bakındım

“Bişe almayacaksan, tabureyi salar mısın canım.” dedi barmen sırıtarak. Ona ters ters baktım.

Benim burda kalbim kırılmış, adam taburenin lafını yapıyordu.

“O başını ayırırım ha o vücudundan.” diye tısladığımda gıcık sırıtışı silindi. Oflayıp kalktım, “Yedik sanki tabureni tch tch, al başına çal. Şerefsiz.”

BIR BAR TABURESİİ ÜSTÜNDEEE....

Geç yb diye fazladan bölüm, burda direk zaman ileri şeysi yapacağım 1 yıl sonra dan devam edeceğiz inş

Maskeli ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin