16

14 1 0
                                    

Jhin gölgeleri oyalarken Zedin inine girdim. Gözleri kapalı oturuyordu. Gölgeleri kontrol ediyordu. Geldiğimi görmemiş olmalıydı.

“Zed!” diye bağırıp hançeri ona fırlattığımda hançeri tutup gözlerini açtı.
“Sen.. Kais,,, Kais.” diyerek ayağa kalktı ve bana doğru yürüdü. Hançeri elime çağırıp kaşlarımı çattığımda durdu. Saldıracağımı anlamıştı. Hançeri tekrar ona fırlattığımda kenara çekildi, durmayıp hançere ışınlandım. Ona saldırdığımda kıyafetini sıyırıp tekrar attım. Duramazdım. Nefes almasına bile fırsat vermemek için hızla hareket ediyordum. Hançer arkasına düştüğünde ona ışınlanıp kafasına geçirecekken elimi tuttu,

“Git buradan.” diye tısladığında ona dişlerimi gösterip zıpladım ve onda olan elimi kurtardım. Hançeri tekrar fırlattığımda yerinde gölgesi belirdi. Etrafa bakıp onu ararken arkamdan kıkırdadı. İleriye sıçrayıp ona baktım.

“Yeni yetenek geliştirmişsin.”

“Konuşma.” diye tısladım. Ondan iğreniyordum. Sormak istediğim bir çok soru vardı ama soramıyordum. Yüzüne bakmaya bile dayanamıyordum.

“Dövüşecek miyiz? Kais, konuşalım.”

“Yaklaşma!” diye haykırıp hançeri ona fırlattım. Bu sefer göğsüne saplanmıştı hemen ona ışınlanıp hançeri çevirecekken gölgesiyle tekrar yer değiştirdi. Hançere tekrar ışınlanacağımı anlayıp göğsünden çıkardı ve fırlattı. “Konuşalım.”

“Kes sesini.”

“Ne konuşacakmış acaba? Merak ettim ben şahsen.”

“Sen!” diye tısladı Zed, Jhini gördüğü an,

“Sana uzakta dur demedim mi?” dedim Jhin'e ona dönmeden. Gözlerimi Zedden ayıramazdım.

“E şuan epey uzaktayım zaten.”

Zed şaşkınlıkla bana bakıyordu,
“Kais, onun kim olduğunu biliyor musun? Khada Jhin! O katil bizi kandırdı!”

“Sana kes sesini demedi mi?” dedi Jhin ona.

Zed tepkisiz suratıma kaşlarını çattı. Suratı şekilden şekile girerken Jhin kıkırdadı ama Zed ona bakmadı.

“Biliyor muydun?” dediğinde Jhin bu sefer kahkaha attı.

“Aaah, ilk günden beri bu suratı görmeyi bekliyordum muazzam... değdi.”

“Ne diyor lan bu?”

“Babamı neden öldürdün?” dediğimde ikisi birden sustu, “Neden...neden?”

“Gölgeler kitabı yaptırdı.”

Gözlerimi büyüttüm.

“Biliyordun. Gölgeler kitabının ne kadar şeytani bir şey olduğunu biliyordun... Neden?”

“Khada Jhini öldürebilmek için.”

“Tha sanki yapabilirsin de.”

“Sen bir sus.”

“O kitap olmadan da onu öldürebilirdin.” dediğimde Jhin bana eğildi.

“Efendim canım anlamadım?”

“Nerde olduğunu bilmeden, nasıl göründüğünü bilmeden nasıl yapacaktım? Kitap bana yerini söyleyip kim olduğunu gösterecekti. Böyle bir bedeli olduğunu ben de bilmiyordum.”

“Bekle bi, az dur. Beni öldürebileceğini mi düşünüyorsun? ”dedi Jhin terkar. Zed iğrenerek Jhine baktı.

“O yaptığı pis şeylerden sonra, nasıl bununla iş birliği yaparsın?”

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 30, 2023 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Maskeli ŞeytanHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin