yedinci bölüm ℘

2.6K 358 163
                                    

Bir tanrının ince dudaklarını öpüşüm kaderimin gidişatını değiştirmişti zannımca. Öyle ki geçtiğimiz hafta boyunca yaşananları takip etmekte zorlanıyordum.

Öncelikle, sıradan bir iş günüydü. Taehyung'un tasarımını yaptığı çizime uygun slogan bulmaya ve bu slogan eşliğinde bir televizyon reklamı senaryosu tasarlamaya çalışıyordum. İşime oldukça dalmış olmalıyım, Haejin'in masama eğilip gözlerini üzerime diktiğini çok sonra fark etmiştim. Tabii bu farkındalık ile kalbim yerinde hızlanmış, göz bebeklerimi ondan çekemez olmuştum. Hafifçe yutkunup gülümsemeye çalıştım. Her ne kadar onu seviyor olsam da bende oluşturduğu sürekli gerginlik hiçbir zaman azalmıyordu. Ona sıradan bir âşık olarak bakamıyor, onu kıdemlim görmekten geri duramıyordum.

Bedenimi dikleştirip "Haejin sunbae-nim," demiştim gülümsememin eşliğinde. Neden masama geldiğini merak ediyor ve o hemen dibimde bulundukça gerginliğim artıyordu.

"Çalışıyor musun?" diye sormuştu. Hâlâ üzerime eğili bir şekilde durduğundan yerimde kıpırdayamıyordum. Sorusuna pek anlam veremesem de başımı salladım. "Güzel. Bilgisayarına birazdan bir dosya göndereceğim. Sana yeni bir iş veriyorum. Bir hafta süren var, Jimin-ssi."

"A-anladım efendim."

Birkaç saniye kadar yüzümü izleyip gittiğinde masası hemen karşımda olan Taehyung ile göz göze geldik. Bana yüzünü buruşturdu ve dudaklarını oynatarak, "Bu neydi şimdi?" dedi.

Dudak büzüp omuzlarımı kaldırdım hafifçe. Ne olduğunu ben de anlayamamıştım ama hoşuma gitmediğini söyleyemezdim. Bana iş vermek için de olsa masama kadar gelişi gururlandırmıştı. Ayrıyeten zaten bilgisayarıma dosya gönderecekti, bunu bir de sözlü olarak söylemesine gerek yoktu. Farkında olmadan gülümsemeye başlamıştım. Belki, diyordum, belki gerçekten de beni fark ediyordu ve muhabbetimiz artsın diye bir uğraş içindeydi.

Bilgisayarımdan gelen bildirim sesiyle kendime gelip ekrana çevirdim bakışlarımı. Sandığımın aksine Haejin dosyayı göndermemişti, Taehyung, açık olan sohbet penceremizden yazıyordu.

winter bear: KENDİNE GEL JIMINSSI

winter bear: HAYALLERE DALMA JIMINSSI

winter bear: ŞİMDİ BUNUN SIRASI DEĞİL JIMINSSI

winter bear: SADECE SANA BİR İŞ VERDİ, YÜKÜNÜ ARTIRDI NASIL BU KADAR MUTLU OLABİLİRSİN

baby bear: sakin olur musun?? Kendimdeyim ben..

winter bear: APTALSIN

baby bear: neden birden hakarete uğruyorum :(

winter bear: öylesin çünkü...

winter bear: bu adamda ne bulduğunu hâlâ anlamadım zaten

Başımı kaldırıp bilgisayarımın üzerinden Taehyung'a baktım. Ona kötü bakışlarımı yolluyordum çünkü bu konuyu açmasına sinir olduğumu biliyordu ve yine bunu yapıyordu. Her seferinde bunu yapıyordu. Neden Haejin'i sevmediğini anlayabiliyordum ama ona yoğun hisler beslememe böylesine karşı olması beni üzüyordu.

Taehyung benim bakışlarımı fark edemeden bilgisayarıma gelen bir başka bildirim ile yeniden ekrana çevirmiştim bakışlarımı. Bu sefer Haejin'in biraz önce bahsettiği dosyaydı bu. İmleci dosyanın üzerine götürürken birden heyecanlanmıştım. Haejin, ilk kez direkt olarak bana bir görev veriyordu. Nedense bunun özel olacağını düşünüyordum.

Dosyayı açtığımda henüz yeni bir marka sayılan bir kedi maması firması için reklam hazırlamam gerektiğini görmüştüm.

Normalde bir işim bitmeden elime yeni bir iş verilmesinden hoşlanmazdım ancak Haejin bunun diğerlerinden daha çok önem teşkil ettiğini, sunumum için ayrıyeten özen göstermem gerektiğini diğer gün gelip bizzat bana söylemişti. Onun neden bu konuya bu kadar değer verdiğini bilmiyordum ancak tam da onun istediği gibi titiz bir çalışma gerçekleştirmeye çalışıyordum. Şirketin yaptığına şüphem olmasa da önce markayı araştırmış ve güvenilir olduğunu teyit etmiştim. Henüz yeni bir firma olduğu için önceki çalışmalarını inceleyemiyor olsam da Haejin'in bana gönderdiği dosyada nasıl bir şey istediklerine dair açıklamalar yer aldığı için çok da zorlanacağımı düşünmüyordum.

serendipity | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin