teşekkürler!

2.3K 220 42
                                    

öncelikle hikâyeyi finallemeden 1k okunmaya ulaştırdığınız için teşekkür etmek istiyorum.

bu hikâyeyi okuduğum bir kitaptan esinlenerek oluşturmuştum, ana karakterin en yakın arkadaşı bir kedi tanrısıydı ve ayracın üzerine de En yakın arkadaşınız bir KEDİ TANRISI olsa ne yapardınız? yazmaları ve benim gözümün oraya takılması... aklıma sadece yoongi geliyordu ve her şey bir günde oldu. bir günde yazmaya karar verdim ve hemen bilgisayar başına oturdum. önceki kapakta kullandığım edit benim en sevdiğim editlerden biri (bu arada yeni kapağı nasıl buldunuz? umarım beğenmişsinizdir) bu yüzden onu gerçek kılmak istedim.

başta oldukça kısa bir fic olacağını düşünüyordum hatta hedefim buydu beş bölümde finallerim diyordum ama yoonmin yazmayı çok seviyorum ve beni yazarken zorlamayan tek shipim... ne zaman yoongi ve jimin'i yazmak istesem beni hemen kucaklarına çekiyorlar gibi, bu hikâyeyi de uzattım, birlikte daha çok anılarına şahit olalım istedim. çoğu şeyi ben de yazarken öğrendim, daha öncesinde planladığım bir şey yoktu, hep bölüm bölüm gittim.

yalnızca final her zaman aklımda olandı, umarım bitişini de beğenmişsinizdir.

bu arada değinmek istediğim küçük bir ayrıntı var. isim vermedim ama golden reklam'ın müdürü jungkook değil, sadece isim bulma konusunda çok kötüyüm ve yazarken aklıma direkt o geldiği için yazdım, aklınıza jungkook'u getirdiysem özür dilerim.

ficin ilk bölümünü sadece serendipity dinleyerek yazmıştım, finali de yine öyle oldu. ancak dinlerken aklıma bu hikâyenin geldiği ancak yazmaya onları dikkate alarak çıkmadığım üç tane şarkı var. eğer türkçe rock dinlemeyi seviyorsanız onlara kulak verin isterim. sözlere gizlenmiş bir şekilde bu ficin yoonmin'ini görmenizi isterim. çünkü ben dinlerken 'aa bu ne kadar çok serendipity yoonmin' diyorum...

genellikle slow ve hüzünlü şarkılar, ficin genel yapısına ters olarak ama güzel şarkılar

ferman akgül - pişmanım

şebnem ferah - bir kalp kırıldığında

ve finale uygun olarak feridun düzağaç - beni bırakma

ben fanartları çok seven bir insanım, sürekli takip ettiğim fanartistler olduğu gibi diğer fanartların da hepsini görmeye çalışıyorum. bu fanartisti daha birkaç gün önce keşfettim. instagram adı: joy_20.35 twitter adı: joy_2035 kendisi şu an pek popüler değil ancak yoonmin çizimleri çok tatlı! lütfen girip bir göz atın ve desteğinizi gösterin

okuduğunuz için, hikâyeme değer verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum! hepinizin kelimelerime değen gözlerinizden öpüyorum, yıldızlar her daim pencerenizde olsun 💛✨

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


okuduğunuz için, hikâyeme değer verdiğiniz için çok teşekkür ediyorum! hepinizin kelimelerime değen gözlerinizden öpüyorum, yıldızlar her daim pencerenizde olsun 💛✨

serendipity | yoonmin ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin