Part 1

6.5K 90 24
                                    

"Bangunlah pemalas" Tarik selimut Jira. "Eh taknak lh.. Oppa gi lh main jauh² "sambung tidur. " Ingat dah jam berapa Ni hah!! "Teriak dkt telinga Jira. "Ye ye jam berapa? " Bangun and duduk. "6:30 am "Datar. Buka Mata besar "AHhhh!!!  Jimin knp tak bangunkan awal lgi??? " Lari gi bathroom ."Dah brp Kali nak ckp panggil oppa ... Aq abang kau lhhh"muka tak puas hati. "OK~~~" .

Selepas selesai daripada mandi JIRA uniform sekolah dan mengambil beg  lalu turun gi dapur.

Uniform jira

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uniform jira

" Hah siap pun" kata rose. "Heheh... So siapa hantar Jira hari ni? "Tanya JIRA. "Oppa kau lah... Eonnie kan dah hantar minggu lalu " balas rose. "Cepatlah makan kalau lambat oppa tinggal kn baru tau" kata jimin sambil makan roti. " Bukan memang dah lambat ke? " Hairan. "Taklah.. Sebenarnya masih jam 5 pagi " Balas rose sambil cek kertas kerja. "Hah tak guna kau Jimin" marah jira. " Eomma & Appa akan balik esok" Tukar topik. " hmmm.. " cold. "Rose suami kau bila nak balik? " Tanya Jimin. " Lusa kot " Jawab rose.

-JIRA POV-
Hi nama aq Park Jira, umur 19th dan senior kat sekolah terkenal di seoul ,sebenarnya sekolah tu 95% pelajar ialah BYUNTAE dan selebihnya dak baik² .Appa aq ialah pemilik syarikat "PARK COM" yg terkenal di seluruh negara. Eomma pula pemilik sebuah Hospital yg berjaya di seoul. Bila Eomma dan Appa gi Holiday untuk mengeratkan silaturahim ..Biasalh busy sangat  . Semasa mereka di luar negara syarikat & Hospital akan di ambil ahli oleh Eonni & Oppa iaitu Park  Chaeyoung @Rose & Park Jimin. Mereka berdua ni sebenarnya kembar Rose ialah kakak beza mereka cuma 2 minit je. Rose ialah seorang doktor sama seperti Eomma  dan dia telah berkahwin setahun yg lalu ..suami dia seorang pilot dan nama dia Park Chanyeol  .Cerita mereka berjumpa memang sweet mcm gula² kapas. Then Jimin ,dia ni masih bujang.. Eomma dah suruh kahwin tapi dia kata jodoh belum sampai (jimin tunggu Author ehekksss) .Perangai Jimin & aq sama je BYUNTAE dan kuat gaduh tak matang .Jimin terlalu overprotective dgn aq semua benda pun dia nak tahu an alasan dia " oppa tak nak jira disakiti lgi" .Dia ada 6 orang kawan baik  tapi dia tak pernah kenalkan dkt aq, dia kata mereka semua tu gatal pantang nampak pompuan. Aq hanya kenal dgn perangai mereka je.. Sbb aq selalu dengar jimin bercerita tentang kisah dia dan kawan baik dia.

"Kajja.. Oppa nak gi pejabat awal siket.. " Jalan keluar. "Nae.. Bye eonnie" kata Jira. " Bye.. Take care". balas rose.

Jira pun berlari keluar dan masuk ke dlm kereta jimin.

-Di dlm kereta -
Seperti biasa oppa dan aq tak le kalau sehari tak gaduh. Ada je benda yg dia tak puas hati dgn aq.. Ni semua pasal c Jaemin ex boyfriend aq.. Jimin sakit hati sebab jaemin luka kan hati aq tulah sebb nya jimin terlalu overprotective dgn aq. Jaemin dan aq dah setahun bersama tapi tak sangka semasa birthday dia..aq dan jimin nampak Jaemin keluar dgn perempuan lain dia kata dgn aq yg dia busy. Selepas tu aq tak lgi berhubung dgn dia.

MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNGWhere stories live. Discover now