Part 4

3.3K 81 5
                                    

Jira berlari keluar dan menuju ke bilik.

"Hufftt.. Baik sempat lari." sambil baring dkt tilam.

Jira perlahan-lahan terlelap. Beberapa jam kemudian seseorang masuk kedalam bilik jira lalu baring di sebelah Jira dan memeluk Jira dari belakang.

Morning~~

Jira terbangun kerana terdengar suara orang yang memangilnya. Then mata Jira terbuka dan dia terkejut kerana Taehyung sedang memandangnya dengan senyuman yang manis.

"Bila lagi ada dekat sini?. "Tanya Jira terkejut. "Hmmm.. Semalam kott... " kata Tae seduce. " camne boleh masuk pula? "Tanya Jira lagi. " Dah pintu tu tak berkunci.. Nasib aq yg masuk kalau pervert² yg dkt bwh tu yg masuk mcm mna lain kali kunci pintu tau"balas tae sambil pinch pipi Jira. " okeeii... Dah sna keluar Jira nak mandi ".kata Jira bangun dri bed then ambil tuala. "Mari mandi sesama" kata tae smirk. " Tak boleh.. Kita belum kahwin tau"balas Jira ."alahhhh" whine.  (Belum kahwin tapi dah bgi blowjob HAHAHAHAA K).

few minutes later~_~_~

Jira keluar hanya dgn memakai tuala. Dan Taehyung Dari tadi berbaring dkt bed, perasan kehadiran Jira terus duduk lurus Dan memandang kemana saja Jira bergerak.

"Tae oppa tak pegi kerja? " Tanya Jira sambil mencari baju di almari.

Taehyung yg sedari tadi melamun badan Jira terus trsedar.

"Ahh.. Tak" looked away.

"Ouhh.. Sekarang oppa boleh keluar tak! Jira nak pakai baju" pandang Tae dgn serious face. "Biarlah oppa nak tengok " smirk. " Fine then.. Jira teriak Ni.. Biar eomma Dan Appa dengar!. " kata balas Jira peluk tubuh. "OK ²". Tae berlari keluar Dari bilik Jira.

Selepas selesai ..jira turun kebawah Dan melihat semua org tengah duduk sarapan.

"Jira ppali.. Breakfast!. "Kata Rose sambil menyapu butter dkt roti. "Ahh aniya.. Jira nak cepat. " meninggalkan mereka semua dumbfounde. "Wae dgn Jira tu Hah..? " Tanya Jimin. "Tak taulh" jwb semua.

*Meanwhile Jira

Jira pov

Aku  berlari  secepat mungkin Ke tmpt yg telah diberitahu tadi..

Flashback |||

Masa Aq nak keluar Dari bilik phone Aq tetiba ada call.
Tapi unknown number then aq jawab.

ON CALL📱

Yeobuseyo?

Kalau nak kawan awak selamat dtg ketmpt ni juga xxxxxx.

S-siapa kau.. Kwn ? 

Hana ..Jika kau tdk dtang
Nyawa dia di tngn aq.

Baiklah saya akan datang.

Tapi kau mesti datang seorang. FAHAM!!

F-faham.. (tut)

END CALL

siapa dia.. Apa yg dia nak buat dgn Hana?.

Flashback  End |||

Huft huft... Sampai pun. Knp tmpt ni creepy sangat. Aq baru je nak masuk tetiba tangan aq ditarik seseorang.

"Hmmmpp.. L-lepas-sskan lh" marah. "Shhh.. Senyap. " balas orng tu. Aq  perasan suara tu. " Ssaem"kata aq terkejut ." macamana ssaem boleh ada dkt sini? "Tanya aq lagi. "Oppa ekori Jira.. Jimin hyung yang suruh sebab Jira pelik harini. " balas Tae sambil pandang aq risau. " Wae Jira dtang  sini, bukan Jira perlu berada di sekolah skrg.? " tanya Tae. " s-sebenarnya.. (Citer..) ".tunduk. " Jadi Hana ada dkt dlm sna? "Tanya Tae lagi. " Nae.. Kita perlu selamatkan Hana eonnie. " kata ku. "Kita call polis dulu.. tu then baru kita buat rancangan macm mana cara nak masuk ok" kata Tae serious.

Aq pandang je Tae muka cool dia.. Maigaddd luvv.

Berapa minit polis pun datang tapi mereka berhenti jauh dari tmpt tersebut. Kami mula buat rancangan.

" kami akan kepung keliling rumah itu.. Dan kamu boleh masuk dan lihat apa yg terjadi Faham. " kata polis lelaki yg bernama seungyoon.

Aq dan tae pun jalan kearah rumah tersebut. Ketika sampai dpn pintu Tae berhenti.

" Hati² " kata Tae serious sambil peluk aq. "Nae"balas aq peck bibir Tae.

Plan dia ialah Tae akan tunggu di dpn pintu dan aq akan masuk sebab org tu nak aq seorang je.. So takut nnti Hana akan tercedera kalu tahu yg aq bwa org lain.

Aq buka pintu dan masuk. Tmpt tu berhabuk. Aq terus berjalan then aq nmpk Hana terikat di kerusi. Hana nampak lemah dan ada kesan lebam.

" sampai pun " kata seseorang yg berada di tingkat atas rumah. " J-jaemin.. Knp kau buat dgn Hana HAHh.? " tanya ku marah.
"Ani.. Tak buat apa² .hmm cuma nak umpan Jira dtng sini je. " balas Jaemin smirk.

Aq berlari kearah Hana yg tak sedarkan diri.

" Eonni.. Bangun lah" kata ku sambil bangunkan Hana. " Dia tak akan bangun brp jam ni.. Sbb aq dah suntik dia guna ubat tido tadi.. HAHAHAH. " kata Jaemin.

Jaemin datng kearah aq dan menarik rambut aq kasar.

" Arkkkhh sakitt" teriak ." sementara dia tido mari kita main nak tak.. Hhmm.. Aq tau kau masih Virgin. " bisik di telinga aq.

Dia memeluk aq dan mencium paksa aq.

"Tae.. Hikss" tangis ku. "PLAKK"jaemin menampar aq kuat. " Jangan sebut nama lelaki lain.. Sebut nama aq lh perempuan. " marah.

Aq menendang area dia dan terus terduduk. Di belakang Jaemin kelihatan Tae berlari kearah jaemin dan menangkap nya. Polis datng membawa beberapa lagi pelajar yg telah di tangkap bersekongkol dgn Jaemin.

"Jira okey ke? "Tanya Tae risau. " oke" balas aq sambil memegang pipi aq yg merah oleh krn tamparan Jaemin tdi.

"Kami akan bwa kamu ke penjara dan akan selesaikan di sana. " kata polis .

Hana telah di hantar ke hospital untuk menerima rawatan. Tae bwa aq pulng. Dlm perjalnn dlm kereta tiada siapa yg bersuara.Aq pandang Tae then dia berhentikan kereta di tpi jalan.

" ssaem knp berhenti".tanya aq. Tae menarik nafas" kan aq dah kata kalau dkt luar jangan panggil ssaem. " pandang aq. " Mian. " tunduk.

Aq takut nak pandang dia.

End Jira pov

Tae membuka seatbelt dan pandang jira. Tangan dia terus mengusap pipi jira. Sebenarnya Tae perasan yg pipi Jira merah sebelh.

" masih sakit?" tanya tae ." sikit" bals jira.

Taehyung kecup pipi jira dan pergi ke bibir. Tae melumat bibir jira dan menarik jira agar duduk di lap tae. Tae deepen kan kiss tu jira mula membalas setiap lumatan yg tae beri. Brpa minit kemudian jira mula sesak dan meminta di lepaskan. Tujuan sebenar tae cuma nak peck pipi je tapi dia nampak bibir jira yg basah mcm ceri terus buat tae horny.

" ha hhuf " tae memeluk jira erat. " Tae lepaslh.. Aq takda nafas dh ni.. " kata jira. "Hehehe mian *chup* ".balas tae

Mereka berdua pun pulang.

Tbc💛

Uuu kesian Jaemin💜..sorry lambat tau. Kalau citer tak Best mian sekali lagi takde idea😔😂

MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNGWhere stories live. Discover now