Semasa jira Ke tandas dia tdk sengaja terlanggar seseorang lelaki
Dan terus jatuh terduduk.Jira pov
Aq tak sengaja terlanggar dgn seorang lelaki hingga aq jatuh terduduk( badan dia keras gilee..) Ni semua sebab aq nak mengelak dri jimin." Arkkkh sakit Wei" kata aq sambil berbisik. " Cik tak Apa² Ke? "Tanya lelaki tersebut sambil Bantu aq bangun.
Jap.. Knp suara dia sama mcm Mr. Kim. Aq mendongakkan kepala Dan memandang lelaki tersebut Dan sangat terkejut lagi krna lelaki ITU ialah Mr. Kim.
" S-saemm"kata Ku terkejut. " Jira.. Apa awak buat dkt sini ?"Tanya Mr. Kim. " A-ani s-saya nak gi tandas OK bye" aq ingin lari tapi tangan aq di tarik oleh Mr. Kim. " Sya tanya sekali lagi knp awak boleh dkt sini dgn pakaian yg terdedah Ni hmm? "Tanya Mr. Kim lagi sambil smirk.
Masa aq nak lari Dari Mr kim ..dia sempat tarik tangan aq Dan tanya soalan dgn smirk dia yg buat aq wet.
" Mr. Kim? "Panggilku. " shh.. Dkt luar awak boleh panggil sya taehyung or DADDY" Balas tae smirk. " O-oke taehyung boleh tak jangan beri tahu cikgu lain tentang Ni. " kata Ku. "Boleh dgn satu syarat awak mesti jadi GIRLFRIEND sya. " smirk. " B-but.. Why I must be your GF, takde syarat lain Ke? "Balas aq tak puas hati " Ada.. Pleasure kan sya. " Jawab tae bisik di telinga aq. " Baik sya pilih yg pertama! " Balas Ku.
Taehyung peck lips aq Dan kata.
" From now you're my official girlfriend and.. Only mine no one can get you from me... Araseo jagiya. " kata tae. "Then excuse me.. I want go to toilet right know! " kata aq.
Taehyung buka kot dia Dan pakai kan dkt aq ,then ambil phone aq dia save kan number. -DADDY😚❤-Then dia call phone dia berbunyi.
" Nnti I call you" kata tae sambil tinggal kan aq.
Tetiba Jiwei call aq.
ONCALL-
JIWEI- "knp Lama sangat gi tandas tu.? "
Me-"Tandas penuh sangat.. Oppa aq dah balik Ke?
Jiwei- "belum lagi.. Tapi dia dah tak pandang dkt meja kita dah"
Me- "Ouhh.. Jap aq datang."OFFCALL
Aq balik semula Ke meja..
"Tak selera aq nak masuk tandas tu" kata Ku bohong. "Wae? " Tanya heiya yg dah mabuk ." Banyak muntah merata tempat" balas Ku.
Aq pun sambung minum ..mereka pun sdh mula mabuk. Aq teringatkan taehyung.
"Guys tadi kan aq bertembung dgn Mr. Kim" kata Ku selamba. " Jinjjaa.. " kata mereka serentak. " then apa jadi" Tanya Hana. "Lepas tuu.. " aq pun cerita kan semua nya. " What!! Habislah kau esok" kata mirae. "Tu kot siapa pula? "Tanya jiyeon. " oh.. Ni kot taehyung"balas Ku.
End jira POV
Mereka pun pulang akhirnya kerumah masing² .sampai je dekat rumah jira kelihatan belum Ada kereta jimin Dan rose berparking. Jira tidak terlalu mabuk ,dia membuka pintu Dan terus kedapur untuk meminum air kerana leher jira kehausan. Selepas itu jira naik keatas untuk menukar pakaian. Sebelum Itu jira tdk lupa untuk mengemaskan peralatan sekolah nya.
Apabila sudah selesai, dia pun membaring kan badan di atas bed king size. Tiba² phone jira berbunyi Dan jira sambut tnpa melihat ID nama."Yeobuseyeo? " Tanya jira. " Hi baby" balas org tersebut. " siapa Ni? "Tanya jira lagi hairan. " Did you forget you boyfriend so fast" balas nya lgi. " T-tae.. Wae knp call? " kata jira. " Saje nak tau my baby sleep well or not " kata tae. " sya ooke.. So bye esok nak bangun awal" jawab jira ." Bye sweetheart " ." K bye".
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNG
RandomApabila gadis cantik dan byuntae telah di jodohkan dgn seorang Guru baharu di sekolahnya dan guru tersebut juga mempunyai sifat byuntae.....