-Jira' s House-
Sampai dkt rumah semua pandang Jira tajam.
"Knp Jira sanggup buat begitu? Ingat tak bahaya Ke.. Tau tak yg kami risau nasib baik Jimin guna otak dia yg bendul tu suruh Taehyung ekori kamu!. " marah Jip Su appa Jira.
Rose yg Dari tadi diam memutar badan kearah lain sambil menahan ketawa kerana boleh" nama Jimin tersangkut jadi c bendul.
"Oke Jira tak buat lagi dah" kata Jira malas ." Kalau begitu baiklah pegi naik atas skrg. " suruh Jip Su.
Jira bangun dan melangkah naik keatas.
*Jira pov
Selepas je kena cuci telinga guna sabun TOP tdi aq terus naik kebilik. Nasib baik Tae dah balik sbb dia ada kerja, kalau tak malu aq wei kena marah macam budak" dpn future husband.
Aq mandi dan tukar baju.Then aq buka gc
# MY LOVELY GIRL🌷🔞💝#
Gaiss... Nnti kita gi hospital lawat Hana eonni tau.
Y
URI🐧: WHY!!!
JIYEON🌼: Apa yg jadi dgn Hana eonni????
MIRAE🐼: OK Aq pegi..
Sampai Kat hospital nnti Aq cerita..
HEIYA🐾: NAE!!
JIWEI🐶: Hana Kat Hospital mana?..
Dekat Hospital xxxxxx.
JIYEON: BAIKLAH. Kta jumpa nnti.
-
--------------------------------------------------------------------------------
Then Aq bersiap nak gI hospital. Aq bwa brang yg penting je. Lepas tu aq trus bla.. Dri rumah, Yuri dah chat tadi yg dia kata yoongi oppa yg akan hantar kitaorang. Ni mesti kena bebel lagi dgn yoongi oppa.
5 minutes later~~
PIP PIP!!!
HAH sampai pun.. Aq berlari kearah kereta Dan masuk dkt be-akng.
Aq pandang je yoongi trus naik bulu Roma.. Seram we'ii.
"Jira oppa dah tau apa yg jadi.. Taehyung dah cerita kan. Knp Jira buat org risau hah. " kata yoongi cold. " Mian... Jira tak buat dah" balas aq sambil tunduk kepala takut uii. " Jira c Jaemin dah kena tangkap so kau jagn takut" kata Yuri yg Dari tadi diam ." Hah kau pun sama jgn buat macm tu.. Kalau tak aq ikat dkt pokok Ara yg berhantu dkt belakang sekolah tu nnti. " kata " yoongi TDI buat kami berdua diam.
()()()()()))())())
"OK dah sampai.. Turun ahh! "Arah yoongi.
Kami berdua laju" buka pintu.. Yoongi pun ikut kitaorang. Dia kata nak jumpa kawan.
Yuri menarik aq laju kearah kaunter pertanyaan. Dan dkt sana dah ada yg lain. Selepas je tau mana wad Hana kitaorang semua pun pergi ke bilik Hana.
*END JIRA POV*
mereka pun masuk kedalam.. Dan kelihatan seorang Doktor lelaki yg tinggi sedang memeriksa Hana.
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNG
RandomApabila gadis cantik dan byuntae telah di jodohkan dgn seorang Guru baharu di sekolahnya dan guru tersebut juga mempunyai sifat byuntae.....