Setelah itu jira dan Yang lain masuk Ke dlm kelas untuk membersihkn kelas kerana masalah tadi mengambil masa yg Lama hingga tamat persekolahan.
"Guys.. Aq nak minta maaf" kata jira sedih disebabkn dia semua perlu kemas kelas. " Tak pe.. Yg penting aq dpt balas balik apa yg c Joe buat dkt aq"kata heiya. " Teruk betul kau hentam dia tadi heiya.. Sampai koyak baju dia kau buat. Haha" kata Yuri ketawa.
Mereka pun mula mengemas kelas dan siap dlm brpa minit je.
" Siap punnn.. Yeah" mirae gembira. " Jangan happy sangat 1 bulan kita kemas tau. ''Jiwei yg sedang kemas beg. "Aq taulh.. " balas mirae. " Tau tak pe. " kata kitaorang expect mirae.Di parking kelihatan Chanyeol yg sedang dikerumuni pelajar.
"Weii.. Tepi lah" teriak Jira.
Semua pelajar pandang jira dan berundur takut.
" oppa kajja.. "Kata jira
Mereka akhirnya keluar dari kawasan sekolah.
" knp oppa yg datang? " tanya jira sambil main fon. " semua busy ..eomma mnta tolong gantikan. " balas chanyeol. "Ooo.. Bukan oppa balik esok ke? " kata jira. " oo.. Sja balik awal.. " senyum. "Ah! Oppa Kita berhenti dkt market berdekatan.. Eonnie chat suruh beli barang dapur untk makan malam nnti. "Kata jira baru mendapat message drpa rosé. " OK" .
Market *
Jira pov
Aq dan chanyeol oppa masuk kedalam kedai dan cari barang ² yg kena suruh beli .Selepas selesai kami berdua pun balik.Timeskip* Home*
Aq keluar drp kereta dan bwa barang masuk kedlm rumah.
"Dah balik pun kaki gaduh Ni" kata Jimin yg sedang tonton TV di dapur. " Bukan aq yg mula" balas Ku malas. " Elehh.. " kacau jimin. "Dah lh tu pendek" kata Rosé sambil ketuk kepala jimin.
"HAHAHA JEMENG PENDEKKKK" ketawa aq ." Apa bising² Ni hah.. " kata eomma yg baru datang. " eomma knp jimin oppa tak pandai tinggi" Tanya Ku sengaja. " mmm.. Tak tau lah hahahah. " ketawa eomma juga. "Eomma Ni.. "Jimin pout.
"Jira ..tertinggal snack Ni dkt kereta" kata chanyeol sambil tunjukkan dua beg plastik snack. " ahh lupa bak sini.. Nnti c jemeng mnta pula. " kata Ku mengambil beg plastik tu DRI chanyeol. " Jira pegi naik ,Mandi dan pakai baju yg cantik tau" kata eomma. " wae? " Tanya Ku. " adalah tu.. Pi lh naik bau badan lh. " perli jimin. "Eyeyeyeye.. "Aq pun naik Ke bilik dan letakkan semua snack kedlm almari. Aq masuk dlm bathroom dan buka baju sekolah aq yg Kotor dgn darah. Aq pandang cermin dan nampak bnyk hickeys dkt breast aq dan blush sebab teringat tentang taehyung. Aq masuk kedalam tub dan relax.sSelepas selesai Mandi Aq pun pakai baju dan ubat kan lengan aq yg Luka tadi. Then aq pun baring dkt bed dan aq pun tertido sekejap. Berapa minit kemu-udian pintu aq kena ketuk. Toktoktok...!!
"Jira Mari turun ..tetamu dah sampai" panggil jimin Dari luar bilik. " Nae.. " jawab Ku.
Aq lihat diri aq di cermin then keluar Dari bilik. Aq turun kebawah dan kelihatan sepasang suami isteri sedang berbual dgn eomma & appa aq.
" Jira Mari sini.. Duduk sebelah eomma. "Kata eomma. "Ah nae"aq berjalan kearah mereka. " Annyeonghaeseyeo Park Jira imnida. " kataku tunduk. " Jira perkenalkan INI Mr. Kim taeyang dan INI Mrs kim rorie kawan eomma dan appa masa university dulu. " kata appa sambil minum kopi. " Ah.. Nae"kata Ku then duduk sebelah eomma.
Ni baju aq
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNG
RandomApabila gadis cantik dan byuntae telah di jodohkan dgn seorang Guru baharu di sekolahnya dan guru tersebut juga mempunyai sifat byuntae.....