*MORNING. *
DRING! DRING!
Bunyi phone berdering membuat jira terbangun dari tidurnya. Jira memandang kearah meja dan mengambil phone taehyung yang terpapar nama -JIMIN BYUN-.
Jira terkejut lalu memandang ke sebelah yang terdapat taehyung yang sedang pulas tidur sambil memeluk pinggang jira.
"TAE!! BANGUN!! " jerit jira membuat taehyung terbangun.
"WAE²???" tanya tae yang masih mengantuk."jimin oppa call" balas jira sambil memberi phone dekat tae.
Mata taehyung terbeliak dengan cepat menjawab panggilan tersebut.On phone
Ah H-hyung waee? - jawab tae gagap.
Kenapa lama sangat nak angkat call
Mana Adik aq? - Jimin.
H-hah.. Ahh dia ada dekat b- bilik sebelah - bohong tae.
Ouhh kau kenapa gagap ni.. Kau buat apa dengan adik aq? - Jimin
T-takda lah hyung aq hukum dia kemas rumah aq je. - bhong tae lagi.
Engkau ni kalau buat salah baru panggil aq hyung.. Ntah² kau tido dengan adik aq? -Jimin.
Tak lah hyung.. Aq buat nnti bila honey moon.. Oke by nnti aq hantar balik jira. - tae terus menutup panggilan."Huft nasib baik " kata tae sambil membaringkan badannya semula.
Jira menurunkan kakinya perlahan kerana kelangkang dia masih sakit. " ahhk.. " desah jira.
Tae terus memandang jira yang masih naked. "Nak pergi mana tu? "Tanya tae memeluk belakang jira. " Nak pergi mandi lh.. Melekit tau. " balas jira ingin berdiri.
"Aniya biar oppa yang angkat pergi bathroom" kata Tae.
Jira just angguk sebab dah tak tahan sakit.Mereka berdua masuk dekat bathroom dan mandi.
Time skip
Tae mengangkat jira keluar dan mendudukan jira dekat katil.
Taehyung mencari baju untuk nya dan Jira. Hoodie taehyung sangat besar untuk jira membuat bawahnya sampai kelutut manakala tae hanya memakai t shirt dan seluar jogging lambang FILA." Oppa baju ni besar lah"kata jira sambil memakai seluar jeans nya yang kelmarin. "Jira cute" tae mengambil phone dan snap jira dan menarik jira kedepan cermin dan bergambar bersama.
"Waittt.. What the hell my neck. OPPA!! " jira terkejut melihat leher dia yang dipenuhi dengan hivkey. "Oppss.. " tae berlari keluar menuju ke dapur.
JIRA POV
Aq pandang leher aq.. Haishh macam mna nak tutup ni. Thennaq teringat BB cream dkt handbag. Aq jalan keluar perlahan dan pergi ke ruang tamu. Beg aq berada dekat atas meja .aq mengambil beg dan mata aq terpandang satu frame yang di terbalikkan.
Aq melihat frame tersebut.. Gambar taehyung dengan seorang perempuan berpelukan mesra di bawah pokok. Aq meletakkan gambar itu semula dan pergi kedalam bilik semula.
Setelah selesai meletakkan cream. Aq keluar semula dan menuju kearah dapur yang terdapat taehyung yang sedang berusaha memasak. Aq kembali teringat dengan perempuan di dalm gambar tersebut. Tapi aq cuba endahkannya.. Aq memeluk taehyung dari belakang.
" oppa masak apa tu? "Tanya aq. "Ahh.. Oppa cuba nak masak pancakes " balas tae..
"Biar jira buat" ujar aq mengambil ahli. "Tap-.
Chupp
Aq kiss bibir tae singkat. "Hah sudah sana" kata aq sambung kerja.
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNG
RandomApabila gadis cantik dan byuntae telah di jodohkan dgn seorang Guru baharu di sekolahnya dan guru tersebut juga mempunyai sifat byuntae.....