Part 6

2.3K 64 4
                                    

Jira POV

Aq senyum sendiri bila lihat group chat yg penuh dgn curahan Mirae .Tak sangka kena cop dgn yoongi oppa.

End Jira POV

Jira mula bosan lalu satu idea telah muncul dkt otak geliga dia.

" Baik aq keluar pegi club IU eonnie yg baru je buka tu... Suruh yg lain join skli lh" kata jira.

Jira chat Yuri Dan Yang lain Dan kata mereka setuju kecuali Heiya, Mirae ,Hana Dan jiwei. Mereka kata Ada Hal.

Jira mula bersiap memakai perfume make-up yg simple je dan akhir sekali pakai ...

Jira mula bersiap memakai perfume make-up yg simple je dan akhir sekali pakai

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.



Dlm brpa minit bersiap Jira mula keluar Dri bilik dn mendapati parents jira tiada dkt rumah.. Dgn peluang Ni jira berlari keluar Ke pintu Dan membwa motor Ke club.

Timeskip~~
Club

sampai je jira semua lelaki yg berada dkt luar club mula memandang jira dgn lust termasuk yg Ada girl.

IU kata yg lain dh smpai tinggal jira je lagi.. IU suruh jira ikut jaln belakng  biar tak pyh cek ID card.

Jira membuka pintu blkg club Dan melihat Jiyeon Dan Yuri sedang berbual dgn IU.

"We'ii knp lmbt? " tnya Yuri. " ntah nii dia yg beria bwa dia yg lmbt" kata jiyeon. " Biar ahh" balas jira.. "Dah² memandangkn korang dkt sini Eonnie nak mnta to long korang cam biasa.. Jaga kaunter jadi bartender and waiter boleh tak? " tnya IU.

" okey siap" kata mereka serentak. "So siapa Kali Ni jadi waiter? " tnya IU lgi. "JIRAAAA" teriak Yuri. " yeyeyey aq buat".

Tiba² seorang lelaki masuk DRI pintu blkng.

" Taeyong buat apa dkt sini? " tnya IU dkt lelaki tersebut. " saja melawat. " balas taeyong sambil melihat Jira atas bwh. " ooo.. Perkenalkn INI adik lelaki eonnie.. Dia seumur dgn korang. " kata IU.

Mereka bertiga menyapa bersama smbil tunduk " annyeong ".

Jira Dan yg lain mula berkerja. Jiyeon membuat minuman dgn skill dia , Yuri sibuk dgn org yg keluar masuk duit Dan jira pula menghantar minuman yg di pesan Ke setiap meja.

Dkt club ni Pekerja tak boleh di beli oleh customers yg nak melepaskan nafsu. So itulah sebab mereka tak takut nak to long IU. Sebenarnya dah bnyk lelaki yg nak kan mereka bertiga drp pelacur dkt sna.

*Jungkook POV*

Aq bwa maknae lain pegi club ex crush aq.. Sbb dh lma tak kumpul² drg busy sangat.

Kitaorang pegi dkt tingkat 2  untuk bhgian VIP.

"Knp tetiba je Ni?  " tnya Taehyung. "Sja.. Haritu aq terserempak IU noona dgn boipren dia.. So dia jemput dtg dkt club baru dia Ni. " balas aq. " ooo.. Tak leh move on lgi Ke? " jimin tease aq. "Hyung!!! " aq whine. "Korang tak sngka yoongi hyung pegi rumah mirae kwn jira then mengaku dia tu boyfriend mirae sedangkan dorang tu bknnya Ada apa² relay pun" kata Jimin selamba. "Jinjja..Tak tau pun?" terkejut aq."ala.. Kau tak buka group Ke? " tnya Taehyung hairan. " tak.. Hehehe" balas aq.

Sedang kitaorang bercerita aq pandang dkt tingkat bawah. Aq boleh nmpk org sedang berseronok menari pelayan yg sibuk menghantar minu---byurrrr

" Hati2 lh Jo" kata Jimin sambil bersih kan minuman yg aq tersembur dkt muka dia. "Soorrryy hyung.. Aq trkejut sbb nmpk Jira tadi jadi pelayan dkt bwh" kata aq. "WHATTT manaa? " Kta mereka berdua serentak. "Tuuu" aq tunjuk jira yg memakai baju berwarna merah.

Mereka berdua berdiri tapi aq tahan.

"Hyung tak payah lh kita perhati je dia DRI sini k" kata aq.

End Jk POV

Jimin dn yg lain perhati Jira DRI atas.. Taehyung pula DRI tadi dh genggam fist dia sbb semua lelaki pandang jira.

Illllllllll

Tbc

Dpt juga update.. Tpi pendek je. Sorry gaiss dh sekolah balik kn so aq busy sikett.

Stay Gold gaissss😆💜


MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNGWhere stories live. Discover now