part 8 ..ehemm

5.3K 93 3
                                    

Taehyung menurunkn Jira setelah sampai d dlm apartment taehyung.

Jira terkejut dgn dlaman rumah taehyung yg simple.

"Knp tak hantar Jira pulang!. " Tanya jira.

Tae diam dan berjalan kearah jira. "T-tae..aq nak pulang " . Kata jira sambil berundur.

Tae menarik jira. Dia melumat bibir jira ganas dan membuat mereka berdua jatuh di sofa.

"Akhh mm.. " moan jira disela - sela ciuman. Tae melepaskan ciuman.

Bibir jira basah dengan air liur tae. " I really don't like if guy look at you body. Just me can see you body. Understand? " kata tae sambil meraba badan jira. "Y-yes.. " balas jira pelan.

PAKK!

"louder I cant hear you! " tae slap jira thigh. " YES!! ". "Goodgirl".

Tae menjilat leher jira dan menggigit hingga membuat ungu kebiruan. Tangan jira meremas rambut tae kuat.

"Akhh tae. .." moan tak keruan. "My art". Kata tae sambil mengulas leher jira yang dipenuhi dengan hickey.

Tae bangun dan mengangkat jira ke dlm bedroom. Tae menurunkan jira .Dia bejalan kearah bed meletakan phone dkt meja dan duduk.

"Strip for DADDY baby girl! " kata taehyung dengan pandangan yang penuh nafsu.

Jira mula membuka satu persatu pakaian yang dia punya. Dan akhirnya tinggal dgn bra dan panties .Tae yang dari memandang jira membuat jeans dia terasa ketat.

"Then help me stirp too". Kata tae lagi.

Jira hanya mengikut arahan tae. She actually excited. Jira berjalan kearah tae dan mula membuka satu persatu butang baju dan turun membuka belt yang dipakai tae. Bila jira tengah membuka jeans tae.. Tangan tae meraba- raba badan jira hingga sampai di pussy jira .Taehyung menekan - nekan jari tengah dia di pussy yg masih berlapiskan silk panties.

"Mmm.. Mm.. " desah jira pelan. "I like to hear your moan" kata tae.

Jira selesai mebuka pakaian tae dan hanya meninggalkan boxer dan kelihatan dick tae dah hard.

Taehyung menarik jira dan membuat jira duduk di lap sambil berhadapan. Jira boleh merasa crotch tae ketika merapatkan tubuh mereka.

Jira mencium leher tae dan membuat hickey. "Baby ahhh.. Mm.. " moan tae sambil meraba ass jira.

"I- i cant hold" kata tae lalu membaringkan jira di bed dan sekarang tae on top.

Tae kiss lips jira.. Tangan tae pelan membuka bra dan lihat buah dada jira bounce. Mulut tae melahap buah dada kanan dan tangan tae tidak diam memicit-micit buah dada kiri . Jira moan dan menekan kepala tae lagi.

JIRA POV

Selepas melahap breast dia mula menjilat hingga turun ke bahagian pussy aq. Dia membuka panties aq dan membuka kaki aq dan memperlihatkan pussy aq yang basah.

"Hmm.. Already wet.."

Tae mengucup paha aq sehingga ke lubang vagina aq. Badan aq sqUirm kerana tae menjilat dan menhisap pussy aq.
Aq mendesah kuat ketika tae mengigit clit aq.

"Ahh tae ahhMmmmm " tae mula masukkan jari yang pertama kedalam pussy aq dan melajukan tempo ..aq mendesah lagi bila dia menambah dua jari lagi.

"Ahh Daddy F-faster" moan aq. Tangan mencengkam kuat cadar katil .

"I- i want cum.!!" desah aq dan merasa sesuatu di bahagian perut. "Then Cum. " kata tae.

MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNGWhere stories live. Discover now