" eiii Jira ada order dkt bahagian VIP " kata Jiyeon ."Naeee!! " balas jira.Jira sebenarnya malas nak naik Ke tingkat atas utk bhgian VIP sebab bnyk lelaki tua yg miang.
Setelah sampai Ke tingkat atas Jira terus mencari meja Yang memesan tadi. Semua customers memandang Jira seperti binatang buas Yang ingin membaham mangsanya.
Taehyung Yang sedari tadi tidak melepaskan pandangannya kearah Jira.
Jira POV
Aq menghantar minuman itu dekat meja yg terdapat Lima orang.
Mereka memandang aq atas bwh termasuk Taeyong adik IU eonnie." Jira right? " tnya taeyong. "Yes.. "Balas aq dgn fake smile. "Wow Yong macm mna boleh kenal dgn yeoja hot Ni.. " kata lelaki berambut perang. " Ialah kenalkn dgn kitaorang.. " kata lelaki Yang muka dia mcm budak kecik je. " Sorry I have to go.. Enjoy. " kata aq ingin tinggalkn mereka tapi . " Join us" kata taeyong tarik aq duduk dkt paha dia. "Apa niii.. Lepaslah. " kata aq sambil meronta.
Aq Cuba untuk menolak taeyong tapi tdk mampu.. Dia memeluk aq erat. Kawan dia pula Dari tadi Cuba untuk menyentuh aq. Tiba²
Jira POV end
Sebuah pukulan terkena di muka taeyong. Bukkhh..
"O-oppa.. " kata jira. "Tak guna kau " taehyung menarik kolar taeyong ."Kau siapa hah"tnya taeyong "Aq FIANĆE perempuan yg kau sentuh.. " teriak taeyong.
Jimin Dan jungkook pula Cuba menghalang kawan taeyong.
Taehyung menendang perut taeyong kuat smpai dia terbaring menahan kesakitan. Taehyung ingin memukul lagi tapi di tahan oleh Jira"Oppa stop" menahan badan taehyung.
Jira menarik taehyung jauh lalu taehyung pegang tgn jira erat. IU, yuri Dan jiyeon berlari kearah mereka.
"Apa yg terjadi di sini " tnya IU. " Noona... (Jk cerita apa yg terjadi) " Sya ingin meminta maaf Dari pihak adik sya. " kata IU "Ah.. nae" balas jimin. "Kamu bertiga boleh balik.. Kamu mesti penat " kata IU kpd JiRa Yuri Dan jiyeon.
Setelah itu mereka berenam keluar daripada club tersebut Dan berada di tempat letak kereta.
"Apa yg korang buat Ni hah..?Tau kan kerja Ni bahaya" marah jimin. "Ta-".Tapi apa hah.. "Marah taehyung lagi. "Yuri kalau yoongi hyung tahu apa yg berlaku Ni mcm mana?. " tnya jimin. "Oppa jangan lh bagi tau" rayu yuri. "Haisshh... Jungkook hantar budak keras kepala Ni balik Dan ceritakan apa yg terjadi dkt yoongi. " kata jimin. "Nae hyung.. Kaja" jungkook menarik yuri kearah kereta.
"Jira oppa akan-" taehyung memotong. "Hyung jira aq yg settle " menarik jira masuk kedlm kereta.
"Abang jira.. Sya balik dulu ye. " kata jiyeon. " Biar sya hantar. " kata jimin. " anii.. Tak apa sya bole-" jimin menarik jiyeon Dan masukkan kedlm kereta.
KENAPA MAIN TARIK² NI😂WEII TARIK LAH AUTHOR SEKALI...
-KEADAAN YURI & JK
"WEII.. Jebal jgn bagitau yoongi" yuri sedari tadi merayu dkt jk. " INI Amanah.. Lagipun apa yg korang buat tu Salah ." Balas jk.
"Please... Sya akan buat apa je.. Asal jgn bagi tau yoongi. " kata yuri. " Apa je?.. Kalau begitu esok kita keluar then belikan barang apa ja yg aq sentuh.. Deal? " kata Jk. " mmm.. Okokok deal".KEADAAN JIYEON& JIMIN
"rumah kau dkt mana? " tnya jimin. " Berdekatan dgn rumah mirae. " balas jiyeon sambil tertunduk malu. "Ahh okay"
"Jiyeonshii mmm masih single?. " tnya jimin. "Ah Nae! "Balas jiyeon terkejut. "Aaa( ketawa) "." Wae?.."tnya jiyeon hairan. "Kau cantik" balas jimin dengan senyuman .Muka jiyeon semakin merah kerana di puji. Berapa minit kemudian mereka sampai.
Jimin keluar Dan membuka kan pintu untuk jiyeon.
" kamsahamnida" kata jiyeon ." Nae.. " balas jimin
Jiyeon berjln kearah rumah.. "Jiyeonshii... Can I get you number? " tnya Jimin . "Hah.. Ahh sure" jiyeon berblik dan memberi nombor phone kpd jimin. " thank-you.. " kata jimin.
AND.. KEADAAN JIRA & TAE
di dlm kereta tiada siapa yg bercakap hnya Ada keheningan.
Jira akhirnya membuka mulut." K-kita nak kemana? Tnya jira takut.
Taehyung tdk menjawab pertanyaan jira Dan terus sja fokus memandu.
" mianhnae.. Perkara tu tak sengaja" kata jira. "TAK SENGAJA HAH.. " Teriak tae. "KNP PERLU KERJA DKT CLUB TU? DENGAN PAKAIAN MACAM TU.. JAWAB?" Teriak tae lagi. " kitaorang nak to long IU eonnie je.. " balas jira sambil tunduk kerana takut dgn tae.
"Ingat yg jira tu hanya milik KIM TAEHYUNG. " tae bisik Ke telingga jira selepas berhentikan kereta di dpn sebuah banggunan.
"Nae... Kita dkt mna Ni? ". Tnya jira. "Kita dkt apartment milik aq. " balas tae.
Taehyung keluar & membuka pintu kereta untk jira. Lalu jira keluar.. Tae terus mengangkat jira bridal style. Jira ingin turun..
" Diam.. I'm still mad at you" kata tae dn mmbwa jira Ke apartment.. Jira terus trdiam .
TBC...
Sorry guys.. Baru update
YOU ARE READING
MY TEACHER IS MY HUSBAND🔞❤K.TAEHYUNG
RandomApabila gadis cantik dan byuntae telah di jodohkan dgn seorang Guru baharu di sekolahnya dan guru tersebut juga mempunyai sifat byuntae.....