Jag kom hem andfått och påskyndat. Jag hade skyndat mig hem i ökad fart av rädsla. Oliver var hemma med glatt humör men det slocknade när han såg mig. Han släppte maten och gick fort till mig och kollade på mig med sina bruna söta ögon.
" Hände det något?!"
Jag nickade till svar samtidigt som jag svalde en klump i halsen. " Någon anföll mig. Eller jag tror det" Sa jag och försökte lugna ner mig.
" Du är säkerhet nu" Sa han och kysste mig. Jag kysste tillbaka och log mot honom lättnad.
" Jag vet!" Svarade jag lyckligt.Senare hade Oliver varit inuti mig och vi hade haft ett underbart sex. Vi hade täcket över oss båda och jag hade mitt ben över hans ena ben samtidigt som min hand var på hans bröstkorg. Jag kollade upp på honom och kysste honom. Han kysste tillbaka, såklart.
" Jag har tänkt angående en sak" Sa Oliver tillslut. Jag kollade upp på honom allvarligt.
" Vadå för något"
" Jag har funderat på att vi borde skapa en framtid och en familj tillsammans. Jag vet att du har länge velat ha en familj och velat flytta till ett hus" Jag log lyckligt mot honom. Jag har alltid velat skapa en familj alltså skaffa ett barn tillsammans med den underbaraste killen som existerar. Jag bor i en lägenhet, liten lägenhet som jag själv inte är van att bo i. Jag har alltid bott i hus men sen jag flyttade hemifrån med Oliver så fixade vi en lägenhet som var enklast men ett långt tag har jag velat flytta till hus. Oliver hade alltid varit skeptisk angående att starta en familj och flytta till ett hus.
" Det gör mig glad älskling" Sa jag och kramade honom. Han kramade mig tillbaka och pussade mig på huvudet.Nästa dag vaknade jag klockan 06.00 och Oliver hade skrivit en lapp till mig som låg i köket. Det stod:
Godmorgon! Jag har åkt till jobbet. Pressad juice finns i kylen. Ha en bra dag älskling! Ses ikväll
Jag log över lappen han hade skrivit. Jag gick till kylen och tog ut nypressade juicen han hade gjort. Jag hällde upp juicen i ett glas och satte mig vid morgonnyheterna på tv. Jag var så trött och jag skulle snart till jobbet. Jag skulle beskriva mitt jobb såhär: Härligt med barn men ibland ett jävligt jobbigt och slit jobb. Ibland var dagarna bättre än andra men för det mestadels kallt. Ibland kunde jag förstå barnen när det frös när vi var ute, det som även hade bra kläder jämför med mig och att dem jämnt är uppe i varv. Jag kommer ihåg när jag var liten och vägrade sätta på mina ytterkläder, envisa barnet jag var. Förskolefröken gav upp tillslut. Men annars var jag ett gulligt glatt barn som hade kul jämnt.Jag fick ett mess av Oliver. På hans nummer stod det "Min älskling Oliver".
Godmorgon älskling! Hitta du juicen?
Jag svarade snabbt.
Godmorgon! Ja den var sjukt god, du överraskar mig jämnt.
Han svarade snabbt han också.
Hahah tack, Ikväll ska vi till mina föräldrar
Jag svalde en klump i halsen. Hans föräldrar var speciella men det var ändå jordnära.Senare runt 18.00 tiden kollade jag mig i spegeln i badrummet. Jag hade nyss sminkad mig, det sista som saknades var ett rött läppstift som lyfte hela min makeup. Så det var klart. Jag hade på mig polotröja med svarta byxor. Till det skulle jag ha en vit kappa på mig. Jag sminkade mig till Olivers föräldrar. Man måste ju alltid göra gott intryck.
" Kommer du!" Ropade Oliver eftersom vi skulle åka iväg. Jag svarade ja tillbaka. Jag öppnade dörren och gick mot ytterdörren där jag satte på skor och kappan.
YOU ARE READING
Hon levde lyckligt i alla sina dagar?
RandomFortsättning på boken "Mardrömmen" som var min första bok här! För att få veta fortsättningen, läs (; lite kort om förra boken (läs den för att få veta mer) : Chelsea blev kidnappad och lyckades fly. Det slutade med att hon blev räddad av poliserna...