Vi satt i Olivers bil. Jag hade körkort men han var bättre på att köra, det kan jag inte förneka. Han såg så proffsig ut när han körde sin svarta bil som stålade av värme. Radion var på svagt och på NRJ spelades "Mercy" från Shawn Mendes.
" Oroa dig inte, vi kan åka tidigare" Sa han förståeligt samtidigt som han greppade tag i min hand kontrollerande. Jag log lättad och pussade på hans hand.
" Tack. Hur lyckas du alltid se igenom mig?" Sa jag. Han flinade flörtigt.
" Hemlis" Sa han och kollade flörtigt på mig och sedan mot vägen igen kontrollerat. Jag skrattade kort av lycka.Jag klev in genom tröskeln i Olivers föräldrars gigantiska hus med 3 våningar. Det var rika och därför var jag alltid nervös över att misslyckas att göra bra intryck fastän jag har träffat dem typ 20 gånger. Deras stil på hem var lite blandat. Det hade ett blått rum som kallades för blåa rummet och där fanns det tv rum med massor med annat spel. Det hade också ett rum där det var mys och bekvämt( mycket filtar, sköna möbler och skön musik). Ett annat rum som vi brukade vara är spelrummet med lite mer sällskapsspel, elektronik är typ förbjudet där. Dem hade ju såklart andra rum men dem har Oliver specifikt visat för mig intresserat.
En butler kom fram till mig och tog emot min kappa och Olivers jacka. I den sekunden kom Olivers föräldrar in, Jessica och Hal Boston med ett leende på läpparna.
" Välkomma! Vad underbara ni ser ut" Sa Jessica. Dem hade på sig finkläder som vanligt. Olivers föräldrar kramade oss båda varmt.
" Som vanligt ser ert hem och ni hur underbara som helst" Sa jag vänligt och hon log.
" Ska du säga! " Svarade hon.
Det slutade alltid med att jag och Jessica pratade och att Oliver och Hal pratade. Det brukar alltid bli så i andra familjer också. Lite könsfördelning.Middagen gick bra. Vi lämnade Olivers familjs hem innan 20.00 på kvällen och vi kom hem intill 20.40. Det ända jag gjorde var att ta bort smink, kläder och la mig i våran underbara sköna säng. Oliver la sig bredvid mig. Han strök mitt hår och till det somnade jag djupt.
CZYTASZ
Hon levde lyckligt i alla sina dagar?
LosoweFortsättning på boken "Mardrömmen" som var min första bok här! För att få veta fortsättningen, läs (; lite kort om förra boken (läs den för att få veta mer) : Chelsea blev kidnappad och lyckades fly. Det slutade med att hon blev räddad av poliserna...