,,Ty čo tu robíš?" Otvorila som oči a nadomnou stala mama.
,,Zaspala som"
,,Na zemi? Bola nejaká party však? Susedia mi hovorili! Koľko ľudí tu bolo? Emma hovor!!!" Kričala po mne mama. Vyzerala som ako opitá ale ja som bola veľmi unavená.
,,N-neviem"
,,Ako to že nevieš? Čo si mala!?"
,,Nič"
,,Máš domáce väzenie!" Povedala mama. Rýchlo urob niečo inak je po tebe! Nemôžeš prestať behať!
,,Nie mami! Fajn poviem ti, ale beh mi nesmieš zobrať!"
,,Fajn"
,,Braňo tu mal párty" bože som to ale zlá sestra, ale on ešte horší brat.
,,Prosím?"
,,Neviem čo sa tu diaľo, ja som išla behať a keď som prišla domov bolo to tu hrozné, tak som išla do izby. Aaa ptm som pozerala film a zaspala som na zemi"
,,Dobre zlatko, viem že ty ma neklameš, ale nepreháňaš to trošku s tým cvičením? Veď si úplne chudá, jedla si vôbec niečo?"
,,Jasné mami"
,,Tak si poď dať raňajky"
,,Neprosím si"
,,Emma neštvy ma. Nieže bude z teba anorektička!"
,,Ale prosím ťa mami. Pozri na mňa" prezrela si ma. ,,Ty si myslíš že ja budem anorektička?"
,,Nikdy nevieš. A teraz poď jesť!" Choď, ja ti poviem ako to rýchlo schudnúť a budeš vážiť toľko, koľko si mala, možno ešte menej. Okej, ďakujem Ana.
Zišla som dolu schodami a už ma tam čakali toasty. Mala som ich rada. A moje slinky sa začali spúštať. Ale iba jeden cely toastovy chleba zjedz, nech sa nezačneš prejedať.
Zobrala som si jeden kúsok toastu. A veľmi pomaly začala prežúvať. Bolo mi z toho zle. Zjedla som iba ten jeden kúsok a už som viac nechcela. Výborne! Takto sa mi to páči. Si oveľa lepšia ako som si myslela. Ty budeš taká nádherná, rozhodne schudneš a bude ťa chcieť ten Marek.
Potešila ma. Chudla som aj kvôli nemu.
,,Zlatko? Čo sa deje? Veď si nič nezjedla"
,,Nič mami, len mi nejako nechutí. Ale zjedla som aspoň jeden" mama sa usmiala, ale iba mierne.
,,Idem sa ešte uciť do izby" postavila som sa a mala namierené do izby.
,,Dobre zlatko"
Ani som nešla do izby, ale do kúpeľne. Koľko som pribrala? Postavila som sa na váhu a mala som 67kg! Toto nie je možné! Tak a teraz ma počúvaj. Pôjdeš k záchodu, strčíš si dva prsty do krku až ťa napne. A pôjde to hneď von. Takto môžeš jesť a potom nič nepribrať. Ana! Prečo si mi to nepovedala skôr? Veď to je geniálne! A tak som aj urobila. Išlo všetko von. Aj to čo som nechcela. Postavila som sa na váhu. 65,7! Páni!!! Ďakujem Ana, pôjdem cvičiť, ale ešte si prečítam slovenčinu. Dobre.
Po hodine
Doučila som sa a začala cvičiť. 580 drepov, 550 klikov a 5min plank. Keď som docvičila naozaj som už nevládala, ale ešte 2hodky behať!
,,Kam ideš?" Spýtal sa otec pri garáži.
,,Idem behať" bála som sa že mi to zakáže.
,,Kde a na ako dlho?" Fuha. No vieš oci iba na 2 hodiny?? To mu ako poviem?
YOU ARE READING
Som vpohode, jasné? [DOKONČENÉ]
Teen FictionEmma je 16ročné dievča, ktoré má tých pár kíl, navyše. Miluje jedlo a nedokáže sa ho vzdať, lenže môže to všetko zmeniť, len kvôli jej novému spolužiakovi?