,,Bartovič!" Marek sa zľakol.
,,K tabuli. Hneď"
,,Bože, ja nič neviem" šepol mi keď sa postavil. Pomaly kráčal k tabuli. Pozrela som sa na hodinky a mal ešte 10min. to stíha.
Po hodine
,,Čo si dostal??" Spýtala som sa Mareka.
,,4/10 a to som nič nevedel"
,,Tak asi vedel, ale iba niečo" Zasmiali sme sa.
,,Nepôjdeš dnes ku mne? Nemáme toho veľa na učenie" to myslí vážne? Je to sen?
,,Noo, asi áno" mierne sa usmial, asi som ho potešila.
,,Tak super, ty asi nejdeš na obed, však?"
,,Nie"
,,Fajn tak pôjdeme sa niekam najesť" Neboj sa, veď poznáš ten trik.
,,Noo tak dobre" usmial sa ešte viac.
Po škole
,,Emma! Počkaj!" Otočila som sa a bežal za mnou Erik? Erik je štvrták a je to strašný sukničkár. Ale čo on odo mňa chce?
,,Ahoj? Čo chceš?" Povedala som naozaj hnusne.
,,Aleee, nebuď hneď taká, ja len či niekedy neskočíme von, alebo tak" veľmi sa hanbil.
,,Nie, prepáč" odpovedala som. Nechcela som si s ním nič začať. Ani kamarátstvo!
,,Prečoo?" Vyzeral sklamano?
,,Neviem, proste nie"
,,Hej, potrebuješ niečo?" Povedal Marek. Aspoň ma zachráni.
,,Čo chceš debil?" Povedal podráždene Erik.
,,Halooo, kľudnite sa chlapci!" Obaja sa na mňa otočili.
,,Erik nikam stebou nepojdem pretože nechcem a ty Marek ideme už?" Erik sa urazil a odišiel. Bolo to smiešne. Som nečakala že sa urazí. Marek sa len smial.
,,Tak poď" chytil ma za ruku a ťahal k nejakému autu. No to nebolo nejaké auto, ale BMW. Ale veď Marek má 15/16? Nemôže mať vodičák, alebo áno?
,,Počkaj, ty máš vodičák?" Spýtala som sa Mareka.
,,No hej" to sa dá?
,,To ako?" Nechápala som z kade môže mat toľko peňazí.
,,Môj otec má peniaze. Veľmi veľa" povedal a sadal si do auta.
Bartovič, Bartovič, Bartovič!!! Veď není to náhodou nejaký politik? Áno, je! Nevedela som že má deti. A už vôbec nie, takého pekného.
,,Emma!" Trhlo ma z mojích myšlienok. Bol to Marek ktorý na mňa kričal z auta. Stále som nenastúpila.
,,Oh prepáč" otvorila som dvere od auta a nastúpila. Voňalo krásne.
,,Takže, kam ideme?" Spýtal sa neisto.
,,Neviem" zasmiali sme sa.
ESTÁS LEYENDO
Som vpohode, jasné? [DOKONČENÉ]
Novela JuvenilEmma je 16ročné dievča, ktoré má tých pár kíl, navyše. Miluje jedlo a nedokáže sa ho vzdať, lenže môže to všetko zmeniť, len kvôli jej novému spolužiakovi?