•16•

1.2K 60 0
                                    

,,Už je hore!" Kričal neznámy hlas. Otvorila som oči a pri mne bola učiteľka a polka triedy. Musela som vyzerať strašne.

,,Emma? Je ti veľmi zle?" Spýtala sa ma triedna. Iba som jej prikívla že už nie.

,,Dokážeš sa postaviť?"

,,Skúsim" povedala som veľmi potichu.

,,Bože ustúpte všetci!" Povedala triedna. Tak aj urobili.
Postavila som sa a išla s triednou do riaditeľne. Tam už ma čakala riaditeľka.

,,Emma, mám zavolať Braňa?"

,,Áno prosím, on ma odvezie domov. Doma je len babka ale ona nemá vodičák."

,,Dobre"

Riaditeľka ohlásila Braňa on pre mňa prišiel a odviezol ma domov. Čo ma čakalo doma, bolo peklo. Babka na mňa kričala vraj som anorektička. No mne to tak nepríde keďže Marek povedal že som tučná. Chudnem kvôli nemu. Pohádala som sa s babkou a ona volala mame. Samozrejme že prídu už zajtra. Babka je veľmi úžasná!!! Nemôžem za to že som chudšia než ona a mama dokopy!

,,Okamžite poď jesť!" Kričala na mňa babka z kuchyne.

,,Nejdem! Je mi zle a ty do mňa ideš pchať jedlo!?" Viem že som na ňu kričala mrzelo ma to, ale načo sa do mňa stará? Je to moja vec! V tom mi prišla SMS od Mii.
M:Počula som že si odpadla, si okej?😩❤️
E:áno, bolo mi trochu zle, nič viac😇❤️
M: naozaj?😥❤️
E: anoo❤️❤️ som ok❤️❤️❤️❤️
M: po škole sa zastavím, môžem?❤️
E:kľudne❤️

Tak skončila naša konverzácia. Babka zaspala! Mám čas ísť behať! Prezliekla som sa do legín, mikiny, bundy a išla som. Rozhodla som sa pre park. Keď som behala okolo ihriska všimla som si Maja! Idem za ním?

,,Emma! Tu sme!" Zakričal on. Všimol si ma.

,,Ty si mala koľko hodín?" Spýtal sa keď som prišla k nemu. Ale bol ešte s nejakým svalnatým chalanom. Vyzeral dobre, škoda že mne sa ryšavci nepáčia.

,,noo 4. A ty?"

,,Mame voľno" zasmial sa.

,,Jaj taaak" nevedela som, čo mám povedať.

,,Inak ako sa má Mia?" Spýtal sa.

,,Dobre, prečo sa pýtaš?" Nechápala som prečo ho zaujíma Mia. Nemá náhodou frajerku?

,,Len tak"

,,Vidíš kedy ma zoznámíš s tvojou frajerkou?" Zaujímalo ma, ako vyzerá.

,,Už spolu nechodíme" povedal skleslo. Ouu to som nechcela.

,,Prepáč ja som nevedela" Povedala som zahanbene.

,,Vpohode. Sviňa ma podviedla na Miinej párty" chudák. Toto si nezaslúžil.

,,A ty by si mala schudnúť" zasmial sa ryšavec. Majo doňho buchol.

,,Si normálny? Veď je kosť a koža" povedal naštvane. Zabolelo ma, že mi to pripomenul další chalan. Naozaj musím makať.

,,Šak ale minule povedala že je tučná, tak som zopakoval to, čo mi povedala minule" počkať! To je Lukáš? Prosím??? Kde je ten tučko, ktorého som stretla v obchode????

,,Vy ste sa stretli?" Začudovane na nás pozrel Majo.

,,Áno v obchode" povedala som a Lukáš prikívol. Naozaj to bol on!

,,Idem už, majte sa" povedala som im.

,,Okej a pozdravuj Miu" povedal Majo. Čo sa mu páči?

Som vpohode, jasné? [DOKONČENÉ]Where stories live. Discover now