Sadla som si k riaditelni a čakala. Videla som ako sa riaditeľka rozpráva s nejakým žiakom.
,,Dobre ďakujem, dovi" povedal niekto tak krásnym hlasom. Opäť som ho videla. Bol vyšší než som ho videla naposledy. Dalibor!
,,Ahoj" pozdravila som ho keď vyšiel z riaditeľne.
,,Jeeej, ahoj" usmial sa. Môže mať niekto tak nádherný úsmev? Ale na Mareka nemá.
,,Nevedela som že sem chodíš"
,,Prestupujem sem" usmial sa ešte viac.
,,Faaakt? Do akej triedy?"
,,3.C tuším ?" Zasmial sa.
,,Tak to potom budeš s mojím bratom"
,,Ako sa volá?"
,,Braňo"
,,Budem si to pamätať" zasmial sa.
,,Další!" Zakričala riaditeľka.
,,Musím ísť tak ahoj" pozdravila som ho a bežala za riaditeľkou.
Po vyučovaní
Bol to hrozný deň. Dostala som poznámku a na telesnej som prehrala v baskete! Nemôžem za to, aká som nízka.
,,Ahoj" ozvalo sa za mnou. Mia!
,,Ahoj"
,,Nepôjdeš po škole na nákupy? Potrebujem si kúpiť oblečenie" zasmiala sa. Ale celkom sa mi to hodilo aj ja som si totižto potrebovala kúpiť nové.
,,Jasné, veď škola už skončila, nie?" Spýtala som sa.
,,To síce áno, ale ja idem ešte na doučko"
,,Jaaaj"
,,Tak vieš čo? Choď domov, napíš mi adresu a so Samom prídeme pre teba" žmurkla. Ale to vážne pôjde Samo s nami? Nemám nič proti nemu ale bude tam zavadzať.
,,Samo ide s nami?"
,,Nieeee, on neznáša nákupy. Iba nás odvezie" Povedala a objala ma na rozlúčku. Som rada že mám konečne dobrú kamošku.
Prišla som domov a zobrala si peniaze, je 12.12 a ja mám dva darčeky pre rodinu! Bože nutne musim ísť na nákupy. O pol hodinku mi prišla SMS od Mii že o chvíľku prídu. Babke vôbec nevadilo že idem, práve naopak. Tešila sa či jej niečo kúpim. Jasné že som to mala v pláne. Vyšla som z domu a počkala pred bránkou. Čakala som 10min a ich nikde! Kde toľko sú? Nakoniec o 3min prišlo Samové auto.
,,Prepáč za zdržanie, boli sme ešte natankovať" povedala Mia. Samo len prikívol.
,,Vpohode" zasmiala som sa.
,,Ajoj láska" Mia pobozkala Sama a on odišiel.
,,Ste spolu strašne zlatí! Koľko už ste spolu?"
,,Už to budú dva roky"
,,Ty s ním chodíš od 9.ročníka?" Waaau tak dlho?
,,Áno" povedala nadšene.
,,Tak do akého obchodu pôjdeme?" Spýtala sa ma.
,,Jaaa neviem" zasmiala som sa.
Nakoniec sme išli do peek and cloppenburg. Môj celkom dosť obľúbený obchod. Nakúpila som tam pre mamu guees tričko a športové adidas tričko, sama vravela že začne cvičiť a otcovi som zobrala ponožky a Tommy Hilfiger čiapku. Pre brata som nevedela nič nájsť. Nakoniec som skončila s Thrasher mikinou ktorú som ja veľmi chcela ale dám to jemu. Keď tak mu ju budem kradnúť. Mia vybrala x vecí pre rodičov a ja som ich prestala počítať pri 7 veci. Potom bol rad na nás. Vždy som si kúpila na Vianoce ja sama a potom som si to zabalila že mi to dal niekto iný. Bola sranda sledovať všetkých kto mi to dal.
YOU ARE READING
Som vpohode, jasné? [DOKONČENÉ]
Teen FictionEmma je 16ročné dievča, ktoré má tých pár kíl, navyše. Miluje jedlo a nedokáže sa ho vzdať, lenže môže to všetko zmeniť, len kvôli jej novému spolužiakovi?