,,Takže, mňa Marek vôbec nespomínal?" Spýtala som sa jeho mamy.
,,Ale áno" a odpila si z čaju.
,,No, lenže v zlom, však?" Keď som videla jej výraz bolo mi to hneď jasné.
,,No, pekné to nebolo, ale nič si z toho nerob. Musíš byť výnimočná, pretože sem ešte žiadne dievča nezavolal" trochu sa mi uľavilo, ale aj tak. Čo o mne hovoril?
,,Asi nie, keď o mne hovoril nejaké zlé veci"
,,Ale nie, no iba to že si veľmi veľká a všetci sa ti smejú" mala pravdu. Som tučná. Bolo mi zo seba veľmi zle.
,,Chápem, veď aj som. Hovoril len pravdu"
,,To nie! Nechapem ako ho to mohlo napadnúť! Veď si naozaj krásna!"
,,Kto je krásny?" Otočila som sa za seba a videla asi najkrajšie dievča aké som len mohlo vidieť. Bolo chudé. Ploché brucho, prsia tak akurát a úžasne guľatý zadok. Vidno že cvičí. Vlasy mala po plecia. Blondínka. Trochu sa mi podobala na Marekovu maminu. Nie! To nemôže byť pravda. Naozaj je toto Marekova sestra?
,,Ty zlatko" povedala jej mama.
,,Kto to je?" Ukázala na mňa.
,,Som Emma. Marekova spolužiačka, ale už idem"
,,Ok čau" povedala povýšenecky. Hneď mi bola nesympatická.
,,Dovidenia" ako som to povedala rýchlym krokom som prešla na chodbu. Začala som si obúvať tenisky a zrazu mi niekto začal búchať do nôh. Matt! Hneď som si ho vzala do náručia a dala mu pusinku. Rozlúčila som sa s ním a otvorila dvere. Keď som zavrela dvere, Matt na mňa hľadel z vnútra a rozbehol sa niekam. Bola som už pri bránke a čosi ma chytilo okolo pása.
,,Kam akože ideš?" Otočila som sa a tam Marek.
,,Domov"
,,To že som zaspal, neznamená že musíš hneď odísť"
,,Viem, ale videla som, že niesom vítaná" povedala som mu.
,,Stretla si sestru, že?" Prikívla som mu.
,,Neber ju vážne, ona, ona je len namyslená. A myslí si keď má peniaze, tak je niečo viac ako ostatný" povedal. Znelo to úprimne.
,,Stále ti pripadam ako veľká?" Úsmev mu zmizol. Kam sa asi podel.
,,T-to máš od koho!?"
,,To je jedno"
,,Predtým som si to myslel, ale teraz nie. Prisahám Emmy"
,,Ok" a pobrala som sa k odchodu.
,,Kam ideš?" Spýtal sa nechápavo. To si fakt myslel že by som tu zostala?
,,Domov? Je veľa hodín"
,,Zostaň, veď toho nemáme veľa aa keď tak by sme si to spravili spolu" jeho nápad sa mi páčil. Ale súhlasili by moji rodičia? A čo tvoje chudnutie!? Na toho chlapca zabudni! Všetko pokazí! Ana ale ja ho mám rada. Nepočula si ho? Pre neho sú krajšie iné! Máš pravdu.
,,Radšej nie, aj tak by mi to nedovolili" Vzdychol.
,,Tak ťa aspoň hodím domov"
,,Fajn"
Doma
Marek ma odviezol až k bránke. Bol veľmi zlatý a hlavne keď ma nechcel pustiť. Držal ma v objatí a nechcel pustiť. Keď sme sa rozlúčili rodičia ešte neboli doma. Načo som sa tak veľmi ponáhľala? Aby si cvičila! Dnes si skoro nic nerobila! Dobre Ana, idem dať von to, čo som zjedla. Tak sa mi to páči. Išla som teda do kúpeľne zamkla sa a dala vsetko von. Postavila som sa na váhu a bolo tam 59,3kg! Zobrala som si veci a zavrela sa do izby. Prezliekla som sa do športových vecí a začala cvičiť. Po hodine som sa rozhodla ísť behať. Vzala si pitie, kľúče, mobil a mohla vyraziť. Zase som išla behať cez lesík. Nikto tam nebol. Keď som sa blížila k ihrisku videla som troch chalanov ako si kopú loptu. Musela som prebehnúť okolo nich. Iná cesta nebola.
,,Hej ty! Nezakopeš si s nami?" Kričali na mňa tí chlapci. Zastavila som. Nevedela som, čo mám robiť.
,,Aleee, ja to neviem dobre hrať" povedala som.
,,Veď ani nemusíš, budeme si len kopať" povedal blonďák. Bol veľmi vysoký mohol merať cca 192cm. Potom tam bol ryšavec a nakoniec hnedovlasý. Ten hnedovlasý bol menší ako ten blonďák ale mal krásne telo, blonďák bol vysoký a chudý a ryšavec trošku pri sebe.
,,Tak fajn" pozrela som sa na ihrisko. Bolo ozaj veľké.
,,Dáme sa na tímy?" Spýtal sa blonďák. Obaja chalani súhlasili.
,,Okej, len by ste mi mohli povedať aj mená" zasmiala som sa.
,,Ježiš prepáč. Ja som Majo" povedal blonďák.
,,Ja som Dalibor" povedal ten hnedovlasý.
,,Lukáš" ozval sa ryšavec.
,,A ty si?" Zaujímal sa Majo.
,,Emma" usmiala som sa. Pozrela som sa na seba. Bola som v legínach v tenkej mikine a pod ňou som mala len športovú podprsenku.
,,Poďme už hraaať" povedal nedočkavo Lukáš.
,,Kto s kým?" Vyzvedal Majo. Otočila som sa na Dalibora. Bol naozaj krásny, len som videla ten nezáujem z jeho strany.
,,Tak ja budem s Emmnou a vy buďte spolu" povedal Lukáš. Súhlasili všetci. Mne to bolo jedno.
Na to že bol Lukáš trochu pri sebe, hral úžasne! Vyhrali sme 6:4. Bola sranda.
,,Joooo! Poď sem Emma!" Išla som k nemu a silno ma objal. Fúha vyhrali sme len o 2 góly a on sa teší ako malý.
,,Super, sme proste dobrý!" Zasmiala som sa.
,,No dobre, nechválte sa toľko!" Povedal ironicky Majo.
,,Už musím ísť čaute!" Zakívala som im a už ma nebolo. Rýchlo som bežala domov. Nemala som ešte hotové úlohy.
Večer
Domov som prišla o 19:45. Rodičia už chystali večeru. No, skôr mama.
,,Kde si tak dlho? Choď do sprchy a rýchlo sem!" Povedala mama. Naozaj som nechcela jesť, ale iba cvičiť, osprchovať sa a spať.
No zamkla som sa do kúpeľne cvičila aj tam, bolo mi to celkom jedno. Keď som docvičila, postavila som sa na váhu. 58,5kg! Ja dám všetko!
,,Kde si tak dlho, čakáme ťa." Povedal otec.
,,Umývala som si vlasy" musela som.
,,No takže, musíme Vám s ockom niečo povedať" bála som sa čo mama povie.
,,Pôjdeme na týždeň na dovolenku. A príde sem babka" Super! Babka je úžasná, veľmi ju mám rada, ale stále mi niečo pchá. Neznášam to.
,,Super!" Usmiala som sa.
,,Hmmm, fakt super" povedal falošne Braňo. Bol stále takýto odkedy má zaracha za tú párty.
,,Keďže minule, sme sa tu krásne zabávali a ja už nechcem aby mi susedia zase nadávali, príde babka" celkom som bola rada.
,,Mami?" Spýtala som sa.
,,Áno zlatko?"
,,Vieš, už sme to x-krát riešili, ale kedy mi dovolíte psa?" Len nahlas vzdychla. Otec sa prekvapil a radšej sa napil vody.
,,Keď mi dokážeš že si zodpovedná" pozrela som sa na Braňa a ten len prekrúcal očami.
,,A to akože niesom?"
,,To neviem isto" to nemyslí vážne! Ja?
,,To mi radšej povedz že ho nechceš" prekrútila som očami postavila sa a odchádzala od stola.
,,Prestaň sa urážať! Musím sa o tom porozprávať s otcom!" Kričala na mňa, ale ja som dobre vedela že otec ho veľmi dlho chce. Aj Braňo, len ona bola proti. Tak čo to tu teraz hrá? Niekedy nechápem prečo je takáto.
ESTÁS LEYENDO
Som vpohode, jasné? [DOKONČENÉ]
Novela JuvenilEmma je 16ročné dievča, ktoré má tých pár kíl, navyše. Miluje jedlo a nedokáže sa ho vzdať, lenže môže to všetko zmeniť, len kvôli jej novému spolužiakovi?