Глава 4

16 0 0
                                    

С Мартин сме се натискали близо час в тоалетните в училище.И точно когато мислеше да ми прави смучка на врата, телефона ми звънна.
Аз-Ало?
Крис-Никол, къде си? Не свърши ли часове преди час и нещо?
Аз-Да,но малко се шляех с една приятелка и се отплеснах.Съжалявам до час съм вкъщи.
Крис-Оф,ок.
Аз-Чао,батко.
Крис-Ча...
Мартин ми взе телефона и преди Крис да ми каже чао,той затвори рязко и продължи да ми прави смучка.Аз го хванах за косата и изтезнах,когато разбрах,че е готов със смучката,но тръгна да ми сваля топа.
Аз-Стига толкова.Трябва да се прибирам.-промълвих и си оправих топа.
Мартин-Имаш цял час.Нали така, каза на батко ти?-подсмихна се мазно и заби устните си в моите.
Аз-Да,но аз имам половин час път до нас.
Мартин-Ще те закарам,не се притеснявай,бебе.-каза и хвана задника ми.Аз изтезнах и го дръпнах за косата.След това прехапах устната си срещу него,а той ме стисна дори по-здраво.
Мартин-Не прави това повече!Искарва ме извън контрол и ме кара да те изчукам срещу стената.-аз се засмях и го премахнах от себе си.Отидох до огледалото в тоалетните оправих косата и грима си,но нямаше как да скрия лилавото петно на врата ми.
Мартин го видя стисна ме за задника и заедно излязохме от тоалетната.
Аз-Сега ще ме закараш до нас.
Мартин-Да и ми кажи адреса и сме там за пет минути.Аз му дадох телефона си,за да види адреса,но след това влезе в контактите ми и си записа номера в тела ми.Записа се:My bad boy♥️👅.
След това влезна в Инстаграма ми и се последва от моя телефон и хареса няколко поста.Накрая си взех тела и потеглихме към нас.Докато пътувахме ръката му се настани на бедрото ми и го стисна.Пътувахме и си говорехме всички глупости за,които се сетим и се смяхме.До десет минути бяхме пред нас.Той ми отговори вратата и ми помогна да сляза.Целуна ме страстно по устните и след това ми каза чао.Отново усетих онова чувство в стомаха ми.Не мога да отрека,аз съм влюбена в Мартин.Не знам,как стана толкова бързо.Та ние днес се запознахме.Усетих,че вече съм пред входната врата.Извадих си ключа и влязох вкъщи.Само видях,че всички са в хола,но не ме забелязаха.Качих се в стаята си и се проснах на леглото.Изведнъж се чу хлопане по вратата и казах влез.Беше Алекс.
Алекс-Здравей,сис.Виждам,че бързо си намери гадже!Нали така?-аз се ококорих,а тя само се ухили.
Аз-Не е вярно!С Мартин сме само приятели.-озъбих ѝ се,а тя се превиваше от смях на леглото ми.
Алекс-Виж се! Цялата се изчерви,като каза името му.Не мога да повярвам!Малката ми сестричка е влю...-сложих си ръката пред устата и преди да се развика и цялата къща да чуе.
Аз-Ти в ред ли си?Ако Крис и тате те бяха чули?
Алекс-Не,човек!Ти наистина си хлътнала до уши!О,и какво виждам с моите очички?Нима сестричката ми си има лилаво петно на врата?!
Аз-По дяволите!Затвори си огромната уста!
Алекс-Ужас!Има влюбена тийнейджърка с цикъл в стаята!
Аз-Алекс!Ще те убия!
Алекс-И аз те обичам,миличка!
Тръгнах да я гоня,но стигнахме до хола.Крис ме видя и забеляза петното на врата ми.
Крис-Никол,какво по дяволите имаш на врата си!?
Аз-Изгорих се с пресата си сутринта.Сега чао,имам домашни.
Качих се по най-бързия начин в стаята ми, Седнах да уча и до час бях готова.Беше станало шест часа и реших да си пусна някой филм.Отворих Netflix и си пуснах The Kissing Booth.Направих си пуканки и седнах да гледам.

One love story♥️♥️♥️Where stories live. Discover now