Събудих се в шест и половина.Реших да си взема бърз душ.Когато излязох се облякох така:
(Oтново е-girl mood)
Оправих грима и косата си.Слязох и ни направих закуска.Стана седем и пет и Мартин дойде в кухнята готов и носеше моята и неговата раница.Закусихме и решихме да гледаме малко телевизия.След около половин час тръгнахме към училище.По пътя си говоряхме и слушахме музика.Пред училище видях...Крис.Буквално ми се догади,но се сдържах да не повърна отгоре му.
Крис-След училище ще те взема и се връщаме вкъщи.-каза със спокоен тон.
Аз-Кой каза?Мисля че бях достатъчно ясна към всички,че се местя при Мартин!Ако не си разбрал сега вече разбра!Сега ако обичаш се разкарай от пътя ми понеже имам часове!-избутах го от пътя ми и Мартин ме хвана за ръката.Усетих няколко сълзи слизащи по бузите ми,но Марто ги избърса с ръкава на горнището му.Когато стигнахме в стаята по История видях Стели оглеждайки се притеснено.Тя ме забеляза и веднага се хвърли отгоре ми да ме прегръща.Аз отвърнах на прегръдката ѝ и седнах на мястото си до Мартин.Стели седна пред нас и докато почне часа си говорехме и обсъждахне различни трендове в Инстаграм.Мина известно време и госпожата влезе.През целия час изпитваше и аз ги Мартин си говорехме.До края на часа скучаехме и накрая щяха да ме изпитат,но звънеца би.Следващия ни час беше Физическо.Бях си взела спортния екип и отидох да се преоблека.Изглеждах така:Господина-Сега ще ви кажа кои момичета ще се включат в волейболния отбор на училището.Това са Никол Смит,Бриана,Стелияна,Кристин, Даниела, Светла и Магдалена.За момчетата,които ще са в отбора по футбол това са Мартин,Даниел,Тео,Хари,Стивън и Камерън.Сега взимайте топките и играйте докато не ви донеса екипите за отборите и след часовете оставате за нещо като проби да се уверят,че наистина ще играете и ще имате първа тренировка.-много се зарадвах.Винаги съм обичала волейбола.Обичам и футбола,нищо че съм момиче.Много съм добра и в двата спорта.Буквално се хвърлих на врата на Мартин.
Аз-Уеу!Ще съм е отбора по волейбол!А и ти в този по футбол!Супер!Ще се засичаме на тренировките и заедно ще отиваме и ще се прибираме!Ще е супер!
Мартин-Еха, по-леко!Знам че те влезем в отборите,но имаш нужда да се успокоиш.-и двамата се изхилихме се.Момчетата отидоха да играят футбол и реших и аз да играя с тях.Вече съм играла с тях и всички ми казваха,че съм много добра.Играхме и после господина ни извика да ни даде екипите.Веднага си го сложих и с Стели се снимахме.Това сме ние:Показах се на Мартин,а той си отвори устата много широко и ме придърпа към себе си.Засмях се и му казах,че тук не е мястото.Часа свърши и отидох да се преоблека.Щом излязохме от салона Мартин ме хвана за задника и ми прошепна в ухото.
Марто-Колко си хубава с онзи екип!Исках да го махна от теб,но имаше много хора.Само да се приберем и си моя!-изсмях се и го целунах страстно.
След часовете останахме на тренировката.Приеха мен,Стели и Бриана.Всички други момичета не бяха одобрени.Запознахме се с треньорките ни и с целия отбор.Имаше момичета и от единадесети и десети клас като мен.След два часа игра и упражнения ни казаха графика за тренировките и ни дадоха ключове за шкафчетата ни в съблекалнята.Преоблякох се отново и излязох на двора.Там ме чакаше Марто се беше ухилил до уши.Отидох до него и се целунахме.
Аз-Е,приета съм и вече се познавам с всички от отбора и с всички треньорки!Ще имаме тренировки в понеделник,сряда,петък и понякога неделя.При теб как са нещата?
Мартин-Приеха ме и графика ми е същия.Странното е че приеха само мен от нашия клас.Другите били прекалено бавни.Днес ще излезем и ще празнуваме,че влязохме в отборите!
Аз-Добре!Съгласна съм!
ESTÁS LEYENDO
One love story♥️♥️♥️
RomanceТова е историята на Никол Смит,която е на 16. До преди година си имаше всичко:приятели, най-добра приятелка и всичко.Но сега се мести в ново училище и започва на чисто.Какво ли ще се случи след това...