Глава 9

7 0 0
                                    

Всички влязохме в хола.Алекс ме гледаше леко странно.
Аз-Защо дойдехте?-изсъсках студено и седнах на дивана при гаджето ми.
Крис-Не е нужно да си толкова злобна!-та той сериозно ли?Ще го убия!
Аз-Напротив,нужно е!Защо никой от вас двамата не ми беше казал за Натали!Та тя е най-добрата ми приятелка!Познавам я от както се помня!И никой не ми каза, макар че и двамата знаете какво означава тя за мен!-сълзите се стичаха по бузите ми и вече виках.
Мартин-Спокойно,моля те не се измъчвай толкова,заради тях!
Аз-Нямаше да говориш така,ако знаеше,че братовчедка ти и смотания ми брат са заедно!
Мартин-Те какво!?-изправи се от дивана и се запъти към брат ми и го хвана за яката.-Имаш ли си на представа колко плака и се измъчваше Натали,заради теб,копеле такова?Не,не знаеш,защото беше зает да се чукаш с някви курви всяка нощ и да я разбиваш на парчета все повече и повече!Та едва се държеше на краката си от болка!Правеше се на силна,но не е такава,тя е много емоционална и чувствителна!Кълна се,че ако не беше брат на гаджето ми щях да те сритам срещу стената!-хванах го за ръката и му казах,че не си заслужава.Крис стоеше като препариран и не смееше да гъкне,а Алекс се чудеше за какво е всичко това.
Аз-Мисля,че е време да се махате оттук!Алекс после ще ти звънна,обичам те,сестричке!-прегърнах я и ги изпратих,без да обелвам и думичка на тъпия ми брат.
Аз-Искаш ли да гледаме нещо и да си лягаме,защото съм леко изморена?
Марто-Разбира се!Имам нужда от нещо успокояващо.-засмя се леко и си пуснахме To all the boys I've loved before и заспахме на дивана сгушени един в друг.
На другия ден.
Събудих се към осем и половина и влязох да си взема душ.Къпах се около двадесет минути и отидох да се преоблека.Това е оутфита ми:

Пак бях в e-girl mood,затова се облякох така

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Пак бях в e-girl mood,затова се облякох така.Направих ни и закуска,а Марто още спеше.Реших да не го будя,понеже вечерта не спеше много спокойно.Взех си телефона и малко си писах с Натали и Алекс.Пуснах си да гледам Riverdale в Netflix и чаках Мартин да се събуди.Изгледах три епизода от новия сезон и отидох да си сипя портокалов сок.До след десет минути Марто слезе,облечен така:

Марти-Добро утро,бебе!-хванах ме през кръста и не целуна

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Марти-Добро утро,бебе!-хванах ме през кръста и не целуна.
Аз-Имаш готова закуска,така че когато закусиш ела при мен да гледаме сериали.-той ми се усмихна и отиде да яде.След десет минути легна до мен и си пуснахме маратон на Star Wars.Гледахме няколко епизода и на вратата се звънна.Отидох на вратата и видях Натали.Та тя плачеше!О,не! Крис е мъртъв!
Аз-Нат,какво става?
Нат-Аз-а...
Аз-Влез,ще говорим вътре.
Марто-Какво ста...Нат?Защо плачеш?
Нат-Ами,аз разбрах,че съм...Ами аз съм... БРЕМЕННА!-каза тя все още плачеща.
Аз-Моля!Вярно ли е това!
Нат-Да,но Крис ме заряза,заради това .-няма да я бъде тая.Взех си тела и ключовете за нас и се запътих към вратата.
Марто-Къде отиваш?
Аз-Където трябваше преди доста време!-тръшнах вратата и тръгнах към нас.Нямаше и пет минути и бях пред входната врата.Отключих вратата и чух стонове.Мислех,че Алекс има компания,но тя дори не беше вкъщи.Този тъпак...
Къчих се до стаята на Крис,но беше заключена.ЕСТЕСТВЕНО!КАКЪВ ИДИОТ САМО!Първо зарязва невинно момиче,което е забременял,а сега се чука с няква.Няма да я бъде тая!Тръшках и блъсках по вратата и накрая ми отвориха.
Аз-Ти прасе такова!Как може да причиниш това на Натали!А ти кучко,разкарай се преди да ти сритам задника!-виках на грозната блондинка пред себе си.Тя си взе боклуците и се изнесе преди да съм я пребила.
Крис-Ти в ред ли си!Изгони госта ми!Нямаш ли друга работа,като да се чукаш с гаджето си,а разваляш моя кеф!Майната ти!-не се сдържах.Първо го зашлевих здраво,а после го блъснах към стената.Надушвах дъха му на алкохол.Та то беше очевидно!
Аз-Слушай ме ,боклук такъв!Ако още един път си ме доближил,Мартин или Натали повече нямаш малка сестра!Не искам да те познавам!Ти си едно тъпо прасе жадно за внимание!Натали носи детето ти,за бога!А ти се натискаш с първата курва,която видиш и после ми казваш,че те е грижа за нея!ТИ СИ ИДИОТ!-тогава усетих как ме зашлеви с всичка сила.Паднах на земята и от устната ми се стече кръв.
Крис-ЗАТВОРИ СИ ШИБАНАТА УСТА,ЗА БОГА!Не аз съм боклука тук,а ти!-това беше края!Отидох до стаята ми и извадих най-големия ми куфар и прибрах всичките си дрехи и неща.Няма да живея в една къща с него.Взех си куфара и една огромна раница и извиках Мартин да ме вземе.Написах писмо,с което ясно изяснявам,че се местя и ще живея някъде другаде.Марто дойде след две минути.Казах му,че се изнасям от нас и той реши,че ще живея при него.

One love story♥️♥️♥️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora