Глава 3

16 0 0
                                    

След това с Алекс и Крис решихме да гледаме филм.Мина час и нещо и не осетих кога съм заспала.Сутринта едвам си отворих очите,но алармата ми не спираше да звъни и нямах друг избор освен да стана от леглото.Отидох до банята да си взема душ и да си измия зъбите.След около десет минути бях излязла от банята и реших да се облека.Взех си един черен топ и тъмно сини дънки с дупки на коленете.Оправих косата си и се гримирах.След двадесет минути се бях оправила.Взех си раницата и телефона и слязох да закуся.Докато слизах надолу се чу,че някой чука на вратата.Отидох да отворя и видях Стели.Тя ме прегърна и ме поздрави за добро утро След това я поканих да влезе и двете закусихме.Като се наядохме отидох да кажа чао на родителите ми,на Алекс и Крис и тръгнахме за училище.До почти половин час бяхме в двора и решихме да останем на чист въздух,защото имаше повече от петнадесет минути докато почнат часовете.Говорихме си известно време,след което видяхме Тео.Със Стели го поздравихме и се качихме към стаята ни по Биология.След около десет минути госпожата влезе.Започна да пита по номера дали всички сме в клас.Липсваше едно момче, на което дори не знаех името.Веднага след като госпожата започна да ни обяснавя урока,някой влезе с гръм и трясък.
Госпожата-Кой номер си ,момче?
???-Осми.-каза много на бързо момчето и се втурна към чина си.
Госпожата-Мартин, имаш една втора закъснение и повече да не се повтаря
Мартин-Да,да щом казвате.- извъртя очи и си отвори учебника. През целия час усещах как той ме зяпаше,но не казах нищо.
След часовете.
Това момче Мартин всички часове ме зяпаше и на мен най-накрая ми писна.
Аз-Мартинеее!-извиках му и той се обърна към мен.
Мартин-О,кво стана,скъпа?Що си ядосана?-той да не би току-що да ме нарече скъпа?
Аз-Какво ми каза току-що?-попитах го и той ми се усмихна.
Мартин-О,да не би да не ти хареса?Както и да е. И двамата знаем,че ти хареса,но за кво ме викаше?-много тъп въпрос от негова страна.
Аз-Не знаеш ли?-попитах отново раздразнена.
Мартин-Ако знаех,щях ли да те питам?-усмихна се мазно.
Аз-Много си тъп!Защо всички часове ме зяпаше и ме оглеждаше?-той замълча за секунда и веднага бликна в смях.
Мартин-Това ли било?Много прост отговор имам на този въпрос.Харесва ми тялото ти.Би било супер,ако те изчукам.-на лицето му се появи страшно перверзна усмивка,а аз го ударих леко по рамото.
Аз-Само в мечтите ти бих се съгласила да спя с теб.-отметнах косата си и тръгнах към изхода на училището,но той ме хвана за китката и не блъсна в една от тоалетните.Опитах да се измъкна от хватката му,но ме държеше много здраво.Заключи малката тоалетна в, която бяхме и сля устните си с моите.Колкото и пъти да се опитвах да спра да го целувам,не можех.Всякаш ми харесваше да ме целува и да ме докосва.Изведнъж усетих как започна да целува врата ми и аз изпъшках срещу него.Той усети,че ми харесва.Обърна се към мен и каза:
Мартин-Виждаш ли скъпа,мога да те целувам не само в мечтите си.Сама показваш,че ти харесва да съм близо до теб и да те докосвам.Много скоро ще ми паднеш в краката и ще искаш да спиш с мен.-след тези негови думи се почуствах някак странно.Усетих нещо като пърхане в корема ми.О,не!Не може да бъде! Не е истина!Аз се влюбвам в Мартин!

One love story♥️♥️♥️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora