Глава 5

9 0 0
                                    

Гледах час и половина,но още не ми се спеше.Реших да разгледам Инстаграма на Мартин.Гледах половин час и харесах всичките му постове.След минута-две му писах.

Чата на Мартин и Никол:
Никол:Здрасти😘
Мартин:Здравей,бебе♥️
Никол:Кво прайш
Мартин:Скучая ти
Никол:Аз също😔
Мартин:Айде на дискотека🥺
Никол:Еми ок,само да питам едни приятелки с нас да дойдат
Мартин:Ок,като си готова ми звънни да те взема
Никол:Ок,до после бебе👅
Мартин:До после
Край на чата

Слязох до кухнята да питам мама и тате дали може да изляза и те се съгласиха и ми казаха,че ако искам мога да преспя у Стели стига да си взема  дрехи за утре.Аз им благодарих и се качих да звънна на Стели. Тя каза,че тя и още три момичета,Тео и негови приятели също ще дойдат.След като се уговорихме реших да почна да се обличам и да оправя грима и косата си:
Оутфита ми:

След като се уговорихме реших да почна да се обличам и да оправя грима и косата си: Оутфита ми:

К сожалению, это изображение не соответствует нашим правилам. Чтобы продолжить публикацию, пожалуйста, удалите изображение или загрузите другое.

Вече бях готова и звъннах на Мартин.Дали ще ме хареса?След пет минути видях,че ми е писал че е долу.Слязох по стълбите казах чао на мама и татко и слава богу не видяха петното на врата ми.Тръгнах към вратата,а Алекс и Крис говореха с Мартин.Отидох по най-бързия начин при тях и Мартин уви ръцете си около кръста ми и се целунахме.Крис и Алекс се махнаха когато дойдох,така че не видяха нищо,което не трябва.Като се качихме в колата Мартин си глътна езика,като забеляза роклята ми.Веднага ме стисна за бедрото и ме целуна страстно.След около пет минути натискане,с него тръгнахме към дискотеката.След пет минути бяхме там.Забелязах колата на Тео и това означаваше,че са дошли преди доста време и ни чакаха.Щом влязохме Мартин уви едната си ръка около кръста ми.Докато търсихме Стели усещах доста погледи върху мен,но не ми пукаше.Сега съм с моето момче и никой друг не ме интересува.О,не!Защо го нарекох моето момче?!Аз се побърквам.Изведнъж усетих,че Мартин ме натика в тясната тоалетна и започна да ме целува.А аз му отвръщах с голямо желание.
Мартин-А беше казала,че не би ме целунала.-и двамата се изхилихме и пак почнахме да се натискане.По едно време Стели ми писа и ме пита къде съм,затова с Мартин излязохме от тоалетната и ги потърсихме.След две минути търсене ги намерихме.И трите момичета веднага огледаха Мартин и му намигнаха,а аз се ядосах.Той видя това засмя се и ме хвана за задника и ме целуна страстно.И трите кучки се спогледаха и отидоха за шотове.Аз и Стели си говорехме,пиехме и решихме да танцуваме.Кършихме се близо двадесет минути на дансинга,но се изморихме.Отидохме при компанията ни.Мартин,Тео и момчетата говореха за футбол и някви тъпи работи.След три минути слушане за мачове и спорт,предложих да играем на истина или предизвикателство.Точно тогава се домъкнаха и трите кучки с шотовете.Аз седнах в скута на Мартин и той започна да оставя малки целувки по врата ми.Започнахме да играем и дойде мой ред да избирам.
Стели-Истина или Предизвикателство?
Аз-Предизвикателство.
Тео-Предизвиквам те да се натискаш с Хари.(един от приятелите на Тео)
Аз-Избирам истина!-видимо се виждаше колко доволен беше Мартин,че не направих предизвикателството.Едната от кучките се обади
Алисия-Спала ли си с Мартин?
Аз-А какво ако съм?-всички се шокираха,а Мартин ме стисна за задника,харесваше му това,че казах че съм.
Аз-Мой ред да въртя!
И така вечерта мина в игране на тази смотана игра,пиене на шотове,натискане с Мартин и танци със Стели.По едно време ми стана лошо.Казах на Мартин и той каза на всички,че се прибираме.Дори не усетих как сме стигнали до колата на Мартин.След известно време бяхме пред непозната за мен къща.Мартин каза,че ще спя у тях и се ухили мазно .Взе ме на ръце и тръгна към къщата.

One love story♥️♥️♥️Место, где живут истории. Откройте их для себя