След часовете с Мартин тръгнахме към местата за тренировките си.Качих се в съблекалните.Огледах се, но явно всички вече са били в салона.Започнах да се преобличам,когато усетих чифт ръце на кръста си.Обърнах се и видях Мартин целуващ врата ми.Бутнах го от себе си и осъзнах,че съм само по долнището на екипа ми и белия ми сутиен.
Аз-Имаме тренировки.Щом се приберем съм твоя,но точно тук не е мястото.-прошепнах в ухото му.
Мартин- Нашият треньор ще се забави с около час.Имаме време.-тогава реших да погледна към телефона си,за да видя колко е часа и тогава видях,че Стели ми е писала,че и нашата треньорка ще се забави с около час.Прибрах телефона си и се хвърлих на Мартин.Завлачих го до тоалетнатните.Той заключи тоалетната и започна да ме съблича.Когато бях само по бельо,той ме притисна към стената и започна да ме стиска за задника и да хапе врата ми.Започнах да стена името му,а той се съблече.Без никакви усилия премахна сутиена и бикините ми.Започна да целува гърдите ми.След това тръгна да премахва боксерките си,но чухме някой да се опитва да отвори тоалетната.Набързо се облякохме и излязохме по най-бързия начин.Бузите ми придобиха ярко червен цвят.Отидох до съблекалните и облякох целия си екип.Оставих дрехите и другите си неща в шкафчето и реших да тръгна към салона.Мартин ме притисна към стената и ме целуна страстно.След това се отделихме един от друг и се разбрахме след тренировката да се чакаме на двора.Прегърнах го и до две минути бях в салона.Там не бяха дори половината отбор.Седнах на пейката до Стели и двете се прегърнахме и изкарахме телефоните си.Писах си с Мартин и най-накрая треньорката ни влезе.Вече се бяхме събрали всички момичета.Започнахме да правим упражнения.След десет минути бягахме и няколко обиколки.Оставаше около половин час до края на тренировката и ни разпределиха на две групи.Започнахме да играем.Мина половин час и ни освободиха.Качих се до съблекалните и се преоблякох.Взех си нещата и тръгнах навън.Момчетата още играеха.Реших да ги погледам.Мартин ме видя и се подсмихна перверзно.Изсмях се и го изчаках.Треньора им ги освободи и Мартин веднага дойде до мен и ме целуна.Тръгнахме към колата му.
Аз-Сега ще ме оставиш в Натали.-казах и той ме погледна объркано.
Мартин-Но,аз мислех...-прекъснах го.
Аз-Обещах и че днес ще излезем.Обещавам ти,че в неделя ще си пренеса нещата отново.Ще съм с теб.Винаги.-усмихнах му се,но той гледаше много съсредоточено върху пътя.Стана ми леко гадно.
Аз-Искаш ли да дойдеш мен,когато излизам с Нат?И без това ще се позабавляваме.-последното го прошепнах до ухото му и леко го захапах.Той изтезна.
YOU ARE READING
One love story♥️♥️♥️
RomanceТова е историята на Никол Смит,която е на 16. До преди година си имаше всичко:приятели, най-добра приятелка и всичко.Но сега се мести в ново училище и започва на чисто.Какво ли ще се случи след това...