Беше станало седем и половина и с Мартин се оправяхме да излизаме.Щяхме да ходим на някакъв купон у негов познат.Не че беше нещо много интересно,но както и да е.
Когато бях готова вече беше осем и десет.Мартин също беше готов и тръгнахме към къщата на приятеля на Марто.Къщата беше голяма и още от метри ще чуваше музика и миришеше на алкохол.Знаех,че ще има алкохол,но чак толкова.Влязохме в къщата и ни посрещна едно момче и мисля,че се казваше Стефан.Беше сладък,но не колкото Мартин.Решихме да отидем в кухнята и да се напием яката.След близо две бутилки уиски аз и Марто бяхме пияни здравата.Тръгнах към хола,но той ме хвана и ме блъсна срещу стената.Натискали сме се в кухнята доста дълго време.Доста хора ни забелязваха,но на мен не ми дремеше.След близо час целувки и пиене естествено решиха да играем истина или предизвикателство.Наредихме се в кръг и аз седнах в Мартин,като той не спираше да целува врата ми и да ми прави смучки.Накрая Стефан ме предизвика да отида в дрешника с който си избера за седем минути.Без покана Мартин стана и ме хвана през кръста.Минаха повече от десет минути,като аз и Марто само се натискахме и се хилехме.Минаха още десет минути и решихме да излезем.
Няква блондинка-Е,вие решихте да излезете!-изхили се тя,а аз и отвърнах.
Аз-Това че теб няма кой да те чука си е друг въпрос, honey!-озъбих ѝ се аз и Мартин ме вдигна на ръце и ме носеше към колата му.Беше прекалено пиян,затова си взе нещата от колата и си извикахме такси.То ни взе и ние се натискахме на задните седалки.На шофьора му се догади, но въобще не се обади.Когато стигнахме до вкъщи дойдохме пари на шофьора и се изметохме от колата.Марто ме пренесе като булка до стаята му и ме хвърли на леглото.От толкова време чакам само това.Започна да ме съблича и аз него.Защо ли го правим само когато сме пияни?Започна да целува голата ми кожа,а аз го гледах и само от това можех да свърша.Той забеляза това и взе малкото пакетче от нощното му шкафче.Каза аз да му го сложа.Скъсах опаковката и му го сложих.След това той навлезе рязко в мен,а аз изтезнах.Започна да влиза и излиза все по-бързо и по-бързо.Издавах звучни стонове и той само се усмихна.
Марто-Ще стенеш само моето име и на никой друг.Ти си моя и никой друг не може да те има.-щом каза това го дръпнах към мен и го целунах страстно.Бях толкова възбудена.Накрая свърших около Мартин,а той надълбоко в мен.Щом бяхме целите мокри влязохме да се изкъпем.Мартин не спря да ме опипва или да целува врата ми.След като бяхме чисти си облякох чисто бельо и една тениска на Мартин,която ми стигаше до бедрата.Легнах на гърдите му у се онесох.Той ме целуна страстно и заспахме сгушени един в друг.
ESTÁS LEYENDO
One love story♥️♥️♥️
RomanceТова е историята на Никол Смит,която е на 16. До преди година си имаше всичко:приятели, най-добра приятелка и всичко.Но сега се мести в ново училище и започва на чисто.Какво ли ще се случи след това...