Liefde overwint 'alles' (Hoofdstuk 19)

319 38 3
                                    

Ik zwaai nog snel naar Michael, Calum, Luke en Josh en dan sluiten de deuren zich. Vandaag gaan Ashton en ik naar Miami, zodat ik m'n koffer kan pakken voor de wereldreis (AAAHH!!). Onze vlucht is pas over 1,5 uur, dus we besluiten om naar de 'wachtkamer' te gaan. We gaan zitten. Ik leg m'n hoofd op Ashtons schouder en haal de bucket list uit m'n jaszak. Gisteravond was van het lege blaadje al gauw niets meer te herkennen. Door ingevingen van Michael, Calum en Luke (en natuurlijk ook Ash en ikzelf) stond het lijstje al snel vol.

Bucket List Liv & Ash:

[  ] Participate in the Holi festival of colours in India -> elephant riding and Henna tattoo

[  ] Walk on the wall of China

[  ] Visit a school in Africaaa

[  ] Spend christmas at Disneyland :D

[  ] Put a piece gum on the gum wall in Seatlle

[  ] Leave a padlock at Pont des Arts

[  ] Visit the Wall of Fame

[  ] Climb the steps of the Mayan ruins

[  ] Ice skate in Central Park

[  ] Watch the Norhtern lights

"Het wordt echt geweldig." zegt Ashton. Ik knip bevestigend en kijk hem aan. Hij geeft me een zoen op m'n neus en slaat z'n warme armen om me heen.  

*1 dag later*

Vermoeid draai ik het slot van m'n appartement om en doe de deur open. Het optreden bij de MTV Awards en de reis van Londen naar Miami hebben me niet veel goed gedaan. "Gaat het wel, Liv?" vraagt Ashton bezorgd. "Ik ga denk ik even liggen." antwoord ik. "Moet ik even meelopen?" vraagt hij. Ik schudt m'n hoofd en ik loop de trap op, wat niet een goed idee was; als ik eindelijk boven aan ben shaken m'n benen en snak ik naar adem. Zwarte vlekjes zweven door m'n zicht. Met veel moeite slof ik naar m'n bed. Alle vlekjes komen steeds dichter naar elkaar toe. Een flits volgt. Alles wordt zwart en ik val neer.


Ashton's POV:

Liv schudt haar bleke hoofd en loopt langzaam de trap op. Sinds dat we in het vliegtuig naar hier zaten, heeft ze bijna niets meer gezegd.. Heb ik soms iets verkeerds gedaan? Of wilt ze niet meer op wereldreis ofzo? Ik raap de post op die zich de afgelopen twee weken bij de deur heeft opgestapeld. Een envelop van het 'Mercy Hospital Miami' steekt uit de stapel. 'Important' staat er met grote rode letters op. Ik slik een brok weg in m'n keel, laat me neerzakken op de trap en open automatisch de envelop.

'Beste Liv Jones'

Waarom lees ik dit?? Het is voor Liv, niet voor mij.

'Afgelopen week stond er een afspraak met Dr. F.W. Davis voor een vervolg afspraak. U bent niet aanwezig geweest.'

Ik haal opgelucht adem; het is maar een vervolg afspraak.

'Er staat een nieuwe afspraak voor *random datum*. Kunt u niet aanwezig zijn? Laat het ons zo snel mogelijk weten, dan plannen we een nieuwe passende datum.'

Shit.. *de random datum*? Dan zitten we al in het vliegtuig naar India. Misschien kan de afspraak nog verzet worden? "Liv?" roep ik. Geen antwoord. Ik loop de trap op, Liv haar slaapkamer binnen. "Liv?!" vraag ik geschrokken als ik haar lijkbleek op haar bed zie liggen. 

——————————————————————————————————————————

OMG.. Sorry voor de late updatee!! Maar beter laat dan nooit, toch?! ;)

Vote and comment?? Xx



Liefde overwint 'alles' - Dutch Ashton Irwin Fanfiction (Finished)Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu