(Yeni üyemiz Rex ile tanışma vakti🥳)
Kapıyı açar açmaz üstüme çullanan Rex ile zar zor ayakta durabildim.
-Oğlum dur ikimiz de düşeceğiz şimdi.
-Hav hav
-Tamam uslu çocuk ben de seni özledim. Hadi şimdi içeri geçelim.
Rex kucağımdan ayrıldı, ben ayakkabıyı çıkarırken etrafımda tur atıyordu. Gülümseyip içeri geçtim. Çantayı çalışma masasına bıraktıktan sonra mutfağa girdim. Dolaptan Rex'in mamasını alıp kabına doldurdum. Geri çekildiğimde hemen yemeye başladı, ben de buzdolabından şeftali suyunu aldım. İki gündür hiç bir şey yapmak istemiyorum. Sadece eve gelip koltuğa uzanıp zaman öldürüyorum. Okulda ruh gibi geziyorum. Meyve suyunu bardağa doldururken telefonum çalmaya başladı. Meyve suyunun ağzını kapatıp aramayı cevapladım.
-Alo
-Ne yapıyorsun?
-Hiç eve geldim şimdi Ekin. Sen ne yapıyorsun?
-Seni özledim bir arayayım dedim. Ders erken bitti de boşsan sana geliyorum o zaman?
-Olur , bir şey istiyor musun sen gelesiye yapayım?
-Şu tarçınlı kekinden yapsana abla, canım çekti.
-Tamam canım ama sende bana süt ile 2 paket çikolata al gel.
-Tamamdır, yarım saate orada olurum. Unutmadan bugün sendeyim.
-Tamam hadi tutma beni daha akşam yemeği hazırlayacağım.
Telefonu kapatıp sabah bıraktığım bulaşıkları yıkamaya geçtim. Yemek hazırlamaya başlamadan önce bardaktaki meyve suyunu tek yudumda içtim. Bardağı da yıkayıp her zaman dinlediğim şarkılardan açtım. Bir yandan müzik dinleyip bir yandan yemek hazırlamaya daldım.
××××××××××××××××××××××××××××××××
Zil sesi ile irkildim. Rex benden önce kapıya ulaşmıştı. Ben de bekletmeden kapıyı açtım.
-Hoş geldin.
-Hoş buldum ablaların en güzeli.
Ekin'in sarılışına karşılık verirken yine mutfaktan telefonun sesi yükseldi. Ben mutfağa ilerlerken Ekin de Rex ile salona geçti. Mutfağa geldiğimde arama bitmişti. Kim diye bakacaktım ki tekrar aramaya başladı. Bekletmeden cevapladım.
-Buğuuu!
-Efendim Mısra.
-Neredesin kızım sen? Kaç gündür ortalarda yoksun. WhatsAppa girip çıkıyorsun ama selam sabah yok.
-Kafam yerinde değil be kanka. Evdeyim şimdi Ekin geldi, sen ne yapıyorsun?
-Ben de kütüphaneye gidiyordum. Yarın buluşuyoruz unutma. Şu kafandakileri bize de anlatırsın artık.
-Bak iyi hatırlattın, ben unutmuştum onu.
-Buğuu
-Tamam kızım gelmeyeceğim demedim unutmuştum sadece.
-Tamam hadi görüşürüz, içeri gireceğim şimdi.
-Ok beybi, görüşürüz.
Telefonu kapatıp fırındaki keke baktım. Bence oldu, almalıyım. Keki fırından çıkarır çıkarmaz Ekin yanımda bitiverdi.
-Çoook güzel koktu. Ben çok acıktım yaa, hadi yemek yiyelim.
-Masayı kurmama yardım edersen hemen yeriz beyefendi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mesafeler Arasında (G&G)
Roman pour AdolescentsMesafelere, engellere rağmen oluşan aşkın rüzgarı. 29.09.2019