*مقدمه*

2.1K 99 142
                                    

~Dark Heart~
~قلب تاریک~

آدمای زیادی پیدا میشن که بشه این لقبو روشون گذاشت!ولی چرا ما هر ادمی که در نطرمون بده رو هم با قلب تاریک میدونیم!

این بزرگترین اشتباهه چون،آدمایی هستن که فکرشم نمیکنی و تمام تاریکی های دنیا توی قلبشون وجود داره!

آدمایی که جزء نفرت و تاریکی توی قلب سیاهشون نمیشه چیزی پیدا کرد!

ولی کی گفته نفرت هم نمیتونه به چیزه دیگه ای تبدیل بشه؟!

کی گفته که نمیشه دوتا قلب با دوتا دنیای مختلف کنار هم قرار بگیرن!دوتا قلب با دوتا شکل متفاوت،یکی تیره و تار و پر از تاریکی و نفرت،دیگری قلبی پر از غمی که سعی میکنه پنهونشون کنه ولی برخلاف غمهایی که تو قلبشه یک قلبه کاملا روشن و مهربون داره!

یعنی اصلا این دوتا میتونن با هم روبه رو بشن؟!
آیا اصلا ممکنه؟!
شایدم باشه!چون هر دوتای این قلب ها دوتا حس دارن یکی نفرت و دیگری عشق!میدونستی که عشق پایش از نفرته؟!اگه نفرتی نبود عشقی هم به وجود نمیومد!

سعی کن از کسی متنفر باشی تا بتونی بدونه هیچ مرزی عاشقش باشی!

این یه قانونه!یه قانون بزرگ واسه قلبت!تا وقتی رعایتش کنی حالت خوبه ولی وقتی زیر پا بزاریش قلبته که ترک میخوره!ولی سعی کن فرا ترم نری چون دیگه اونوقته که قلبت کاملا از بین بره!

همه ی این ها رو توی~Dark Heart~تجربه کن!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

راستی شما میتونید صدف صدام کنید یا صدی یا ....هرچی که دوست دارین😉😉

All the love❤

ممنون که فف رو انتخاب کردین😘

~S~

~Dark Heart~《H.S》Where stories live. Discover now