3. Fejezet

1.2K 129 23
                                    

– Megjöttem! – kiabáltam a kis lakásba, amikor hazaérkeztem Niall látogatásából. A kulcsomat a szekrényre dobtam, és nagyot szimatoltam a levegőbe. Mindenütt sült csirke illata terjengett, amit a gyomrom igen csábítónak vélt, mert panaszosan korgott fel.

– Szia! – visongott Joan, és a nyakamba vetette magát olyan hévvel, hogy majdnem elestünk mindketten. Szerencsére résen voltam, így sikerült elkapnom a combjai alá nyúlva. Ösztönösen átkulcsolt a lábaival, és úgy csüngött rajtam, mint valami kis majom.

– Ne mond, hogy ennyire hiányoztam! – nevettem jókedvűen, miközben a konyhába cipeltem.

Joan szégyenlősen lesütötte a szemeit egy vállrándítás keretében.

– Miért ne hiányozhatnál? Egyébként éppen elkészültem, szóval hozzá is láthatunk – mutatott a gyönyörűen megterített asztalra.

Roppant hálás voltam neki, amiért képes volt egy átdolgozott nap után még vacsorával készülni, és ezért a lehető legtöbb figyelem járt neki, amit kaphatott tőlem. Kihúztam a székét, mintha egy étteremben lennénk, és nem hagytam, hogy a vacsora alatt felálljon onnan. Helyette játszottam a pincér szerepét, valamint önként jelentkezve vállaltam el a mosogatói tisztséget. Miután végeztem, én is úgy éreztem magam, mintha egész nap melóztam volna, ezért nem volt kétséges, hogy a következő utam egyenesen az ágyba fog vezetni.

– Jössz velem...

Meglepetésemre a hálótársamat nem találtam a nappaliban, pedig esküdni mertem volna, hogy oda ment utoljára. Hiába szólongattam nem érkezett válasz, ezért a hálóba indultam, aminek az ajtajában gyökeret vert a lábam.

Joan hason feküdt az ágyon, lábait a levegőben kulcsolta össze és az állával a kezén támaszkodva csábosan méregetett

teljesen meztelenül.

– Nincs kedved egy kicsit játszadozni?

Kéjes hangját fokozta a felém rebegő hatalmas szempillája. Nagyot nyeltem.

Nem gondolkodtam sokat. Mellé telepedve az ujjaimmal cirógattam végig a puha bőrét, majd az ajkaimmal követtem az érintések vonalát. Joan kuncogással válaszolt minden mozdulatomra, hiszen a legcsiklandósabb pontjait választottam ki.

– Ha lehetne, egész nap ezt csinálnám – suttogtam a bőrébe, majd végighúztam a nyelvemet a bordáitól, a nyakáig, ahol erősen megszívtam egy eret. Joan felnyögött az ingerre, én pedig nem bírtam tovább türtőztetni magamat. Megfordítottam, és az ajkára tapadtam. Faltuk egymást. Mindenütt, ahol elértük másikat. A lábai a lábai közé mászva löktem egyet a csípőmmel, amitől mindkettőnknek meg kellett állnunk egy percre. Le sem tagadhattam, a vágyaimat, mert az erekcióm kőkeményen feszült neki a nadrágomnak. Joan rám markolt, miután alsóban visszamásztam rá, és egy pillanatra azt is elfelejtettem, hogy mit akartam művelni vele. Ezt kihasználva lerángatta rólam a maradék ruhát, miközben végigcsókolta a mellkasomat. Cserébe a mellbimbóját részesítettem kényeztetésben, valamint a lába közét. Vonaglani kezdett alattam, amiért két legérzékenyebb pontját ostromoltam, édes kínjában pedig a hajamba markolt.

Addig csináltam, míg mindkét bimbója nyáltól fényesen az égnek nem meredt, majd a köldökét is kezelésbe vettem.

– Az Isten szerelmére Harry! Csináld, mert megőrülök – lihegte türelmetlenül.

Mosolyba szaladt a szám, de megráztam a fejem.

– Bókolnék még a testednek. Olyan jó vagy hozzám, hogy ez a legkevesebb – lehajoltam egy csók reményében, de morcosan elrántotta tőlem a fejét.

Something Great //Befejezett//Donde viven las historias. Descúbrelo ahora