Mielőtt belekezdenénk a történetbe, ismerjetek meg két lányt, Amandát és Lyn-t, a két barátnőt. Amanda egy gesztenyebarna hajú, vicces személy, aki mindig mosolyra fakaszt. Szeme feketés árnyalatú és nagy. Stílusa: leginkább fekete és baba rózsaszín ruhákat hord, de szereti a smaragd zöldet is. Van egy karkötő gyűjteménye, mert miért is ne? Lyn haja színe szőke és rövid, szeme pedig égszínkék. Kedveli a pasztell színeket, általában ilyen színű a viselete. Gyakran vesz fel hajpántot is a szetthez. Mind a ketten félig koreaiak, félig amerikaiak. Jelenleg Soul-ban tartózkodnak. A többit pedig majd megtudjátok. Na de most kezdjük el a történetet!
Lyn szemszöge
Egy átlagos napon, a házamban gyülekezünk - Amanda és én, s azon tanakodunk, hogy milyen filmet forgassunk legközelebb. Nem igazán járunk sikerrel.
- Mit szólnál, ha dzsungelben játszódna a sztori? - teszi fel a kérdést Amanda, aki nagyon szereti a dzsungeleket.
- Nem, az nem jó - vágok vissza - Ugyanezt mondtad akkor is, amikor a "Jungle-adventure" című filmet csináltuk. Először jó volt, de meg fogják unni a nézők.
- Akkor legyen állatos!
- De Amanda, az is volt a "Lost puppies"-ban, nem emlékszel? - fogom a fejem. Ilyenkor nagyon idegesítő tud lenni.
- Jó, akkor elmélkedem tovább... Megvan! Lehetne... - de nem tudja befejezni a mondatot, mert valaki megzavarja kintről.
- Posta!
- Máris megyek! - pattan fel Amanda.
Csak egy gond van. Amit fontos tudni, hogy Amanda egyszerre csak egy dolgot tud észben tartani. Ha valaki megzavarja egy jó ötlete közben, akkor annak vége... azt már soha nem tudja meg senki. Még mindig csak fogom a fejemet amikor Amanda szomorúan érkezik vissza hozzám, ezzel a kijelentéssel:
- Csak egy ócska szórólap... - és azzal eldobja. Szomorúan huppan le a padlóra. Azért én még szemügyre veszem.
- "Egy rendezvény, ahol ott lesznek a leghíresebb énekesek és csapatok is - olvasom hangosan - Ne hagyd ki! Most ingyen belépés minden 100. embernek! A számot tombola papíron kapjátok meg, és ha az osztható százzal, akkor INGYEN vehetnek részt! Alap ár fejenként: 126.000 won (kb. 30.000 forint) Várunk: A rendezők." Hmm, talán...
- Lehetne tehetségkutató...
- Nem! - vágom rá - Ott keresünk egy csapatot, akik szerepelnének a filmben. Biztosan nőne a bevétel, ha van benne híresség is. A sztorit meg majd időközben eldöntjük.
💜 Timeskip💜
Amanda szemszöge
El is indulunk a helyszínre. Lyn szerint semmi esélyünk nyerni, de szerintem egy próbát megér. Akár a filmekben... De Lyn mindig mindenbe beleszól. Most is csak ő akart pénzt hozni. Megkapjuk a jegyünket, és csodák csodájára... Nem nyertünk! Mi nem. De más igen...
Akkor viszont figyelmes leszek egy jegyre a fűben, amire egy 400-as van írva. Hmm, elhozzam, vagy ne? Lehetséges, hogy valaki elhagyta, de ugyanakkor... Soha sem fogja megtudni, hogy én voltam. Gyorsan felkapom a jegyet, de Lyn nem látta. Értetlenül fordul felém és kérdezi meg ezt:
- Ezt meg honnan szedted? - csodálkozik a lány.
- A fűben volt, nem tudom, hogy kié. Gondolkodtam: Hozzam vagy ne?
- Most az egyszer, de jól tetted - dicsér meg Lyn. Várjunk, megdicsér? Ez ritka nagy pillanat!
- Igen? Hogy hogy? - kérdezem, meglepve.
YOU ARE READING
It'z movie-time! /Itzy ff./
FanfictionVajon mi lesz abból, hogyha két eszement barátnő, akik már elég régóta rendeznek filmeket közösen, elmennek egy rendezvényre felkutatni a tökéletes főszereplőt? Na akkor mit sem sejtve arról, hogy valójában milyen is az öt lány, elhívják az Itzy-t s...