💜A felvételről💜

18 2 1
                                    

Ryujin szemszöge

- Álljunk csak meg egy pillanatra! Te mit mondtál az előbb? Teszteltél? Mégis, miféle "teszt" akart ez lenni?! Lejáratni Minho előtt teszt, vagy mi?! Mert az elég sikeres volt...

- Elmondjam én neked, milyen teszt volt? Hát rendben. (író: Hát igen, ide is vissza tértünk xd) De nem most.

- Mi az hogy...?

- Ryujin, most már te is?! - háborodik fel Lyn - Nem elég, hogy Lia egész nap idegesítő megjegyzésekkel halmoz el minket, nem, most még hangosan traccspartiztok itt, ráadásul már nem csak Lia, Ryujin is! Ryujin, értitek? Ryujin!

- Hé, Lyn! Itt az ideje lenyugodnod! - próbálja menteni a menthetőt Amanda.

- Mégis, hogy tudnék lenyugodni egy ilyen helyzet... - készül ki lassan a másik, de Amanda közbevág:

- Citrom!

- Mivan?!

- Néha csak annyit kell mondanod, citrom. Na mindegy, ehhez te már túl öreg vagy.

- Dehát én vagyok a fiatalabb. Mondjuk, a viselkedésünk mást mutat, de én vagyok a fiatalabb.

Lyn szavai mindenkit meglepetésként ér. A jelekből egyértelműen Amanda született később. És most, hogy Lyn ennek pont az ellenkezőjét állítja, valahányan sokkolunk, vagy ilyesmi. Vagy... Olvassuk tovább a forgatókönyvet (igen, ezzel Csirkére célzok. Mivel a csirkéknek kicsi az agyuk, nem sok dologra tudnak oda figyelni egyszerre és ez megmagyarázza Chaeryeong viselkedését is). Mondjuk halvány lila gőzöm sincs, mikor került ide a forgatókönyv. Vagy, hogy miről maradhattam le. Tényleg, mi a csudáról maradhattam le?!

Teljesen mindegy. Bizonyára nem fontos. Mert ha Ryujin nem figyel valamire, az egyáltalán nem lényeges. Szerintetek miért nem figyel oda senki sem Chaeryeong-ra? Na hát épp ezért.

Viszont koncentrálnom kell. Tudom, azt mondtam, hogy nem fogok többé oda figyelni semmire, de a forgatókönyv az egy teljesen más téma. Százszázalék, hogy még véletlenül sem bámulom meg Minho-t, vagy bárki mást a Stray kids-ből (ki tudja, a végén még Csirke kitalálja, hogy megcsalom Minho-t valamelyikkel - inkább nem is feltételezek ilyesmit). Hát akkor mi baj történhet?

Lassan odafordulok a forgatókönyv felé, majd elkezdem elolvasni az első pár sort, ami Yunáról szól, ezért úgy döntök, kihagyom. De most, hogy bele gondolok... Mi lenne, ha elolvasnám, és amíg ő a kis szerelmén gondolkodik, addig én ezzel idegesíteném? Vagy egyből ki is beszélhetném Seungmin-nal! Nem, ennél jobb bosszú kell. Meg kérhetném mondjuk Minho-t, hogy segítsen, neki úgy is jó tervei vannak... Várjunk, miket beszélek?! Őt nem kérhetem meg, hiszen most össze vesztünk! Nem állhatok vele szóba! Vele nem... De mással igen...

Meg is van. A tökéletes személy az nem más, mint... JAJJ NE! Mikor kerültem én ilyen közel a Stray kids-hez? Minho-hoz?! És Amandához...? Gyorsan felkapom a fejem, és körbe nézek válaszért kutatva. Csirke nem lehetett benne a dologban, ő még mindig a forgatókönyvet bújja. Később az Itzy többi tagja is csatlakozik hozzá, valamint néhány Stray kids-es is. Beleértve Minho-t. Nekem pedig lassacskán leesik a történet. Helyet cserélhettem Jisung-gal, ami óriási nagy probléma, több nézetből is! Azt viszont még mindig homály fedi, hogy ez hogy történhetett.

- Akkor, hogyha mindannyian készen álltok, akkor el is kezdhetjük a forgatást. Egyéb kérdés? - csapja össze tenyereit egy sugárzó mosoly kíséretében Lyn, ami egyenesen arról árulkodik, hogy elérte a célját.

Én pedig nem értem el a célomat. Figyelnem kellett volna, de Minho túlságosan idegesítő! És mindezért Yuna a hibás. Inkább ki sem mondom a nevét. Ki kell találnom neki is valami becenevet, épp úgy, ahogy Csirkének is tettük Liával. Tényleg, ha már itt tartunk, Lia is segíthet, nem csak Jisung... De ez más téma! Nem égethetem le magamat még jobban! Kéne valaki, aki nem bánná, ha kínos helyzetbe kerül, és elintézné nekem, hogy tovább nézhessük a forgatókönyvet. De vajon hol találok ilyen személyt?

It'z movie-time! /Itzy ff./Where stories live. Discover now