💜Amanda (majdnem) mindent elront💜

22 2 3
                                    

Yuna szemszöge

- De, pontosan erre gondolt! Na mindegy is, szerintem kezdhetnénk végre - forgatásra felkészülni, emberek! - harsan fel Amanda hangja a tágas helyen.

Eldöntöttem. Mint mindig, most is szokásosan túl reagálok mindent. Pedig Seungmin is csak egy srác. Egy ugyanolyan srác, mint Jisung, vagy Hyunjin, vagy épp Felix... Valami mégis megfogott benne. Nem tudom, hogy mi... De nem ezen kell most agyalni, ahogy a szakértők is fogalmazták, ez jelentéktelen információ per pillanat. Tudom, nem erre mondták, de ide illett! Egyébként meg, Chae támogat. Vagy ahogy ő szereti, Chaer. Hogy véletlen se keverjük össze senkivel. Mondjuk ő elvileg olyan különleges, hogy ez szóba sem jöhet. Ja, csak az nem mindegy, hogy milyen értelemben különleges... (különlegesen buta - de én nem mondtam semmit xd)

Lényeg a lényeg, Chaer támogat, ahogy Yeji is, a Stray kids pedig még kérdőjeles. Ahogy belegondolok... Szerintem Chan, Felix, Changbin és még Jeongin támogatna minket. És hogy mi van a többiekkel? A "Káosz-osztaggal"? Hát, ez kérdéses. Vagy tetszene nekik, vagy nem. Ha igen, akkor mindenféle őrültséget megtennének értünk. Ha nem, akkor... Hagyjuk. Az borzalmas lenne, bele sem merek gondolni. De nekik inkább nem is kéne szólni - az a legbiztonságosabb megoldás.

A stáb érkezéséig még van vagy 15-20 perc. Mostanra már mindenféle érzés van bennem, de tényleg. De mindig csak ugyanazok, tehát a boldogság keveredik az izgalommal, amihez hozzá öntünk egy kis félelmet, és összezavarodást. Ezek váltakoznak most bennem, ami nagyon zavaró, és nyugtalanító. Fura. Ilyen szerelmesnek lenni? Nekem miért nem segít senki, Chaer-t leszámítva?!

- Hahó, Yuna! - integet felém Amanda. Hogy itt sosem lehet átgondolni a dolgokat anélkül, hogy nem lennék a középpontban... - Mi foglalt le annyira? Biztosan nem vagy beteg?

- Nem, na, elkalandoztam, ennyi. - Mondjátok, hogy nem pirult ki az arcom. Kérlek, mondjátok azt.

- Okés... Pedig elég piros vagy... - furcsálja a tényt erre, amit én annyira nem akarok, hogy tény legyen! Egyfolytában felkúszik az arcomra a pír, de ez nem jó így! Kéne egy kis segítség...

- Bizonyára csak azon agyalt, hogy hogyan lesz a forgatás menete, mivel ez szokatlan lehet egy kpop énekesnek, aki nem szokott filmet forgatni, vagy sorozatot. Ez minden - ment ki Lyn a kínos helyzetből, már amennyire ki lehet. Ez csak nekem fura? Nem vagyok hozzászokva!

- Hogy neked mennyire igazad van! Akkor elmondanám, amennyit tudnotok kell, tehát amint megérkezik a mi stábunk, fel kell vennetek az adott ruhákat, ők pedig később kisminkelnek, meg ilyesmi - ez egyezik a zenei videók készítésével. Magától értetődik, hogy ez csak azokra vonatkozik, akik benne vannak egy adott jelenetben. És én is megerősíteném, hogy nem össze-vissza fogunk forgatni, de ha nem adódik rá lehetőség, akkor lehet, hogy nem szépen sorjában haladunk majd.

- Pontosan - kerül Lyn arcára egy apró mosoly, amit... Talán egyenesen felém célozna? Miért ilyen kedves velem hirtelen? Nem mintha eddig nem lett volna az, de ez már egy kicsit bűzlik nekem-van valami, amit nem tudunk, vagy mi?! - De... Halljátok ezt? Csengő! Bizonyára a stáb jött meg, gyere szépen gyorsan Amanda, menjünk és beszél... Mármint engedjük be őket! Pörgősebben, nyomás! - kezdi el kifelé ráncigálni szegény teremtést.

- Én nem is hallottam a csengőt!

- Ideje meglátogatni a fülészetet! De nem most, csak gyere, tűnjünk el innen!

Lyn túlzottan ideges. Hadarja a mondatait, alig lehet kivenni belőle a lényeget, annyira össze mosódik. Ez annyira nem vall rá!

Lyn szemszöge

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 01, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

It'z movie-time! /Itzy ff./Where stories live. Discover now